bumperjim Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Mogge! De ochtendploeg staat alweer op scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Goedemorgen alweer vrijdag dus nog een dag revalidatie @Yvonne slaapt steeds uit dus ik heb zelf maar kop koffie gemaakt Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Eet je die narcis er ook bij op?? Doet me denken aan een restaurant waar ik was met mn liefje lang geleden. Daar lagen ook bloemetjes op het bord. Sommige bloemen kan je eten dus bumperjim man van de wereld steekt er zonder meer eentje in zn mond. Beetje bitter, ik vond dr niks aan. Ho meneer zegt de serveerster die moet u niet eten hoor! Bleek ze zaten naast een bloemenwinkel en aan het eind vd dag kregen ze alle restjes en daar gingen ze dan leuk mee decoreren Kad wel dood kunnen zijn Kohtje, bolletje en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Lekker sterke capuccino Lars dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik neem die narcis wel @bumperjim ik heb besloten om veganist te worden. Ik verwacht dat hij zonnig smaakt. Goedemorgen! Dagpact Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Bedenk me nu dat koffie ook best veganistische is Lars! Mag ik ook een bakkie? Espresso s.v.p. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Tuurlijk voor jou altijd Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 13 minuten geleden zei bumperjim: Lekker sterke capuccino Lars dank je!! Die was voor mezelf Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Maar deze is voor jou @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dank je wel - je Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Hebben jullie een leuke dag voor de boeg? Ik mag werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei Reacher: Hebben jullie een leuke dag voor de boeg? Ik mag werken Revalidatie vandaag en vanavond ga ik naar de voice kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei Lars: Revalidatie vandaag en vanavond ga ik naar de voice kijken Dus hard werken en dan ontspanning Misschien moet ik ook eens naar the voice kijken. Maar eerst moet ik haasten als ik op tijd wil zijn dus fijne dag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik ga er van door heb een fijne dag vandaag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Moghu, Zo ff m,n ochtend gymnastiek oefeningen doen Dan naar de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Goedemorgen * Antabus ingenomen * Er was laatst een vraag: Antabus geeft rust. Nog niet bij mij, ik had woensdag een negatieve en depressieve dag. Maar zonder Antabus had ik zeker gedronken. Nu heb ik het woensdag droog gehouden. Vandaag is een "veilige" werkdag. Dagpact Lars Reacher Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 goeiemorgen frummers, ziet er koud uit buiten de winter lijkt begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 uur geleden zei Lars: Tuurlijk voor jou altijd Lars, die mag @Reacher niet hebben. D'r zit iets melkachtigs op. Veganisten nemen niets van dierlijke afkomst tot zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ook nog goedemorgen voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Good Luck Cleozoon. En jij dan ook maar, @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Goedemorgen frummers. En inderdaad weer een gat in de dag geslapen. Spannend Cleo. hoop dat hij het daar heel erg naar zijn zin zal hebben. Voor iedereen een fijne (al dan niet ) werkdag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Nog even terugkomen op gisteren. Daar dacht @Bor dat ik 19 november een jubileum te vieren had.. Had ze tóch gelijk. Niet een NO-DRINK jubileum maar de verjaardag van onze oudste hond. We hopen dat ie maandag 16 wordt. Ik schaam me dat ik dat over het hoofd zag. Ben zo met dat beessie bezig de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Mijn hele computer zit vol virussen en trojaanse paarden, ik word binnen no time gehackt!! Althans, zo vond die aardige mevrouw die me net belde, ze was van Microsoft. Of ik even achter mijn computer wilde gaan zitten en vertellen wat ik daar zag... Ze sprak Engels met een Indiaas accent. Ik vertelde dat ik erg geschrokken was en zo bang was dat mijn computer besmet zou zijn. Toen ik zei dat ik op mijn beeldscherm niets van Microsoft zag, werd de verbinding verbroken.... Daar zit ik dan met de gebakken peren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oi oi oi.... zijn die lekker met een currysausje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden