Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 november 2018

bumperjim

Aanbevolen berichten

Eet je die narcis er ook bij op?? :) 

Doet me denken aan een restaurant waar ik was met mn liefje lang geleden. Daar lagen ook bloemetjes op het bord. Sommige bloemen kan je eten dus bumperjim man van de wereld steekt er zonder meer eentje in zn mond. Beetje bitter, ik vond dr niks aan. Ho meneer zegt de serveerster die moet u niet eten hoor! Bleek ze zaten naast een bloemenwinkel en aan het eind vd dag kregen ze alle restjes en daar gingen ze dan leuk mee decoreren :face-icon-small-shocked: Kad wel dood kunnen zijn :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen * Antabus ingenomen *

Er was laatst een vraag: Antabus geeft rust.

Nog niet bij mij, ik had woensdag een negatieve en depressieve dag. Maar zonder Antabus had ik zeker gedronken. Nu heb ik het woensdag droog gehouden.

Vandaag is een "veilige" werkdag. :)

Dagpact

Lars

Reacher

Tatum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terugkomen op gisteren. Daar dacht @Bor dat ik 19 november een jubileum te vieren had..
Had ze tóch gelijk. Niet een NO-DRINK jubileum maar de verjaardag van onze oudste hond. We hopen
dat ie maandag 16 wordt. Ik schaam me dat ik dat over het hoofd zag. Ben zo met dat beessie bezig de
laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hele computer zit vol virussen en trojaanse paarden, ik word binnen no time gehackt!!

Althans, zo vond die aardige mevrouw die me net belde, ze was van Microsoft.
Of ik even achter mijn computer wilde gaan zitten en vertellen wat ik daar zag...

Ze sprak Engels met een Indiaas accent.

Ik vertelde dat ik erg geschrokken was en zo bang was dat mijn computer besmet zou zijn.

Toen ik zei dat ik op mijn beeldscherm niets van Microsoft zag, werd de verbinding verbroken....

Daar zit ik dan met de gebakken peren.

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...