Spring naar bijdragen

Donderdag 15 november 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

Verder weet ik niet zo goed wat voor rottig heden er hier nu weer spelen, ik ben er een tijdje uit geweest om de geschiedenis zich maar bleef herhalen. Maar gezien het feit dat ik met 2 bekende spreek lost het zichzelf ook wel weer op blijkbaar en is mijn frustratie of inmenging helemaal niet nodig. Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spud:

en dan komt er een melding van labrador pups gevonden onder een boom en als de melder ze brengt het eekhoorns blijken te zijn. Tsja dan moet ik toch altijd effe denken aan dat woord ...  dat je zo ingesleten bent in je werk dat je soms vergeet dat anderen niet zo mee zijn. Zoals een schilder vergeet te zeggen je moet eerst schuren.

 

Wat een verhaal joh

Rare labrador, gaf ik m een beukenootje, vloog tie ineens de boom in :( 

Van sommige mensen vraag je je af.....

Nou ja ik duik er ook in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2018 om 20:26 zei Reacher:

Ik heb @fleurtje:heart: gevonden! Fijn dat je een paar dagen geleden even langs kwam. Hoop dat alles wat je bezig houdt positief is! 

En ik had me niet eens verstopt :P

Helaas lieve dame. T zijn lastige weken geweest. T één na t ander zo een beetje. De grootste smak kwam toen een goede vriend van mijn dochter besloot uit t leven te stappen. Een heel droevig verhaal. Op t moment wuiven we wat mee met de wind. Wat niet perse slecht is. T vraagt wel veel energie.

T is wat t zijn zal. 

Dikke :lips: 

Ik moet wel toegeven dat ik heeeeeel dicht stond bij een pakje sigaretten kopen. It's sneaky! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @fleurtje:brokenheart: ik wil jullie beiden condoleren. Zelfmoord is zo allesomvattend voor de geliefden die achterblijven. Je dochter zal veel verdriet hebben, ik hoop dat haar andere vrienden dit samen met haar dragen.

Ik lees vaak op the Mighty dat is een site waar mensen hun ervaringsverhalen delen met anderen. Je kunt de onderwerpen die bij jou spelen of jou interesseren selecteren. Afgelopen weken was suicide loss het leading onderwerp. Ervaringen van de mensen die iemand op deze wijze zijn verloren. Misschien heeft je dochter iets aan het lezen hiervan. 

Ik hoop dat de komende tijd wat licht voor jullie brengt.  Dikke knuffel van mij. 

Fijn dat je van die sigaretten afblijft. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher: A girl has got to do, what a girl has got to do he :). Geen sigaretten hier. Wel nog steeds de zuigtabletjes :angry:.

R (ik zal hem zo noemen) was heel geliefd. Hij kon alleen niet loskomen van dat ene ex-vriendinnetje  (eveneens uit dezelfde vriendenkring) en vond t leven daarom de moeite niet meer.Hij deed t in de straat van t meisje. Ook zij is een goede vriendin. Dochter wist dat hij t moeilijk had maar niemand had dat zien aankomen. Vandaag is t een maand geleden. Ze gaan samen met een hoop vrienden en de ouders (waar ze nog regelmatig naartoe gaan) naar de begraafplaats. Dochter doet t wel goed denk ik. Enkel als ze alleen slaapt (dus niet bij haar lief) mag t licht niet uit. Ze droomt vaak van R en dat maakt haar bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-11-2018 om 08:36 zei fleurtje:

@Reacher: A girl has got to do, what a girl has got to do he :). Geen sigaretten hier. Wel nog steeds de zuigtabletjes :angry:.

R (ik zal hem zo noemen) was heel geliefd. Hij kon alleen niet loskomen van dat ene ex-vriendinnetje  (eveneens uit dezelfde vriendenkring) en vond t leven daarom de moeite niet meer.Hij deed t in de straat van t meisje. Ook zij is een goede vriendin. Dochter wist dat hij t moeilijk had maar niemand had dat zien aankomen. Vandaag is t een maand geleden. Ze gaan samen met een hoop vrienden en de ouders (waar ze nog regelmatig naartoe gaan) naar de begraafplaats. Dochter doet t wel goed denk ik. Enkel als ze alleen slaapt (dus niet bij haar lief) mag t licht niet uit. Ze droomt vaak van R en dat maakt haar bang.

Arme jongen, arme ex- vriendin, arme achterblijvers. :brokenheart: Fijn dat je dochter steun heeft en steun geeft aan haar vriendenkring. Samen kunnen ze dit een plaats geven.  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...