Spud Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 Je hebt bewezen dat je het kan en het is gewoon heel leuk. Achteraf blijf je toch wel zagers houden maar die hebben meestal gewoon niet mee durven doen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 Verder weet ik niet zo goed wat voor rottig heden er hier nu weer spelen, ik ben er een tijdje uit geweest om de geschiedenis zich maar bleef herhalen. Maar gezien het feit dat ik met 2 bekende spreek lost het zichzelf ook wel weer op blijkbaar en is mijn frustratie of inmenging helemaal niet nodig. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 Ik ga het doen eerst slapen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 Doen jullie morgen vroeg de groeten aan Bol van mij en vertellen jullie haar dat ik 3 weken eindverantwoordelijke ben geweest voor het runnen van een asiel. En dat het me gelukt is maar ik nog veel te leren heb. Heb veel aan haar gedacht toen ik daar zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 Slaap lekker, ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 @bolletje kan zelf lezen spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 1 uur geleden zei Spud: en dan komt er een melding van labrador pups gevonden onder een boom en als de melder ze brengt het eekhoorns blijken te zijn. Tsja dan moet ik toch altijd effe denken aan dat woord ... dat je zo ingesleten bent in je werk dat je soms vergeet dat anderen niet zo mee zijn. Zoals een schilder vergeet te zeggen je moet eerst schuren. Wat een verhaal joh Rare labrador, gaf ik m een beukenootje, vloog tie ineens de boom in Van sommige mensen vraag je je af..... Nou ja ik duik er ook in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 Dank jullie wel voor de felicitaties voor mijn verjaardag. Vanavond hebben bijna 100 mensen voor mij gezongen, tijdens de koorrepetitie. Dat was een bijzondere ervaring, De dag is dus niet ongemerkt voorbijgegaan. Reacher en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 november 2018 Rapport Share Geplaatst 15 november 2018 @Lars, ik weet niet meer of ik jou nu echt gefeliciteerd heb met je jubileum of dat ik dat van plan ben geweest maar vervolgens vergeten. Dus voor alle zekerheid: Gefeliciteerd ,!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dank je @Jannigje wat leuk met zijn allen zingen voor jou hoop alleen niet dat je alle 100 moest trakteren? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 3 uur geleden zei Lars: Dank je @Jannigje wat leuk met zijn allen zingen voor jou hoop alleen niet dat je alle 100 moest trakteren? Jawel, dat heb ik wél gedaan! Speculaasjes. Voor wat hoort wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Gefeliciteerd nog Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dank je @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Op 15-11-2018 om 20:26 zei Reacher: Ik heb @fleurtje gevonden! Fijn dat je een paar dagen geleden even langs kwam. Hoop dat alles wat je bezig houdt positief is! En ik had me niet eens verstopt Helaas lieve dame. T zijn lastige weken geweest. T één na t ander zo een beetje. De grootste smak kwam toen een goede vriend van mijn dochter besloot uit t leven te stappen. Een heel droevig verhaal. Op t moment wuiven we wat mee met de wind. Wat niet perse slecht is. T vraagt wel veel energie. T is wat t zijn zal. Dikke Ik moet wel toegeven dat ik heeeeeel dicht stond bij een pakje sigaretten kopen. It's sneaky! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2018 Rapport Share Geplaatst 19 november 2018 Och @fleurtje ik wil jullie beiden condoleren. Zelfmoord is zo allesomvattend voor de geliefden die achterblijven. Je dochter zal veel verdriet hebben, ik hoop dat haar andere vrienden dit samen met haar dragen. Ik lees vaak op the Mighty dat is een site waar mensen hun ervaringsverhalen delen met anderen. Je kunt de onderwerpen die bij jou spelen of jou interesseren selecteren. Afgelopen weken was suicide loss het leading onderwerp. Ervaringen van de mensen die iemand op deze wijze zijn verloren. Misschien heeft je dochter iets aan het lezen hiervan. Ik hoop dat de komende tijd wat licht voor jullie brengt. Dikke knuffel van mij. Fijn dat je van die sigaretten afblijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2018 Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 @Reacher: A girl has got to do, what a girl has got to do he . Geen sigaretten hier. Wel nog steeds de zuigtabletjes . R (ik zal hem zo noemen) was heel geliefd. Hij kon alleen niet loskomen van dat ene ex-vriendinnetje (eveneens uit dezelfde vriendenkring) en vond t leven daarom de moeite niet meer.Hij deed t in de straat van t meisje. Ook zij is een goede vriendin. Dochter wist dat hij t moeilijk had maar niemand had dat zien aankomen. Vandaag is t een maand geleden. Ze gaan samen met een hoop vrienden en de ouders (waar ze nog regelmatig naartoe gaan) naar de begraafplaats. Dochter doet t wel goed denk ik. Enkel als ze alleen slaapt (dus niet bij haar lief) mag t licht niet uit. Ze droomt vaak van R en dat maakt haar bang. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2018 Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 Pfff, wat in- en intriest @fleurtje. Heb er eigenlijk geen woorden voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 november 2018 Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 Och @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2018 Rapport Share Geplaatst 27 november 2018 Op 24-11-2018 om 08:36 zei fleurtje: @Reacher: A girl has got to do, what a girl has got to do he . Geen sigaretten hier. Wel nog steeds de zuigtabletjes . R (ik zal hem zo noemen) was heel geliefd. Hij kon alleen niet loskomen van dat ene ex-vriendinnetje (eveneens uit dezelfde vriendenkring) en vond t leven daarom de moeite niet meer.Hij deed t in de straat van t meisje. Ook zij is een goede vriendin. Dochter wist dat hij t moeilijk had maar niemand had dat zien aankomen. Vandaag is t een maand geleden. Ze gaan samen met een hoop vrienden en de ouders (waar ze nog regelmatig naartoe gaan) naar de begraafplaats. Dochter doet t wel goed denk ik. Enkel als ze alleen slaapt (dus niet bij haar lief) mag t licht niet uit. Ze droomt vaak van R en dat maakt haar bang. ❤ Arme jongen, arme ex- vriendin, arme achterblijvers. Fijn dat je dochter steun heeft en steun geeft aan haar vriendenkring. Samen kunnen ze dit een plaats geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden