kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Goedemorgen alles goed @kruidenthee67? Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Goedemorgen. Refusal ingenomen. Dagpact: Lars Tatum Kohtje, rapilos en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Goedemorgen frummers. En wéér een zonnetje hier. Eerst een bakje en dan aan de slag. @Tatum, gaat goed hè, fijn meis. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 goeiemorgen frummers gisteren hard gewerkt en vandaag luierdagje in de sauna met volleyvriendin en dan draai ik vanavond een extra bardienst in het filmhuis dus ik eindig de dag weer met een mooie film. Wat kan het leven toch heerlijk zijn als het een beetje in evenwicht is. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Taaaaaaat nu volhouden hé? Het gaat je lukken. Zeker met Refusal. Moghu mensen. Vandaag thuis en nu weet ik niet of ik er hier hard tegenaan moet gaan of rustig wat doen. Tja 't is me wat hé? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Ha, lieve luiwammes @bolletje, ook eindelijk je nest uit? Tja, 't is me wat... d'r is eigenlijk altíjd wel wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Ik zit te twijfelen of ik morgen de griepprik zal gaan halen. Ik weet niet waarom ik 'm wél zou halen. En ik weet niet waarom ik 'm niét zou halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 (bewerkt) Goedemorgen Jane, Bol en Kohtje. Griepprik... hm, ik haal um niet. Heb eigenlijk heel heel weinig griep, Ik hoor ook van mensen die er weken, zo niet maanden lamlendig van zijn, en ook niet onbelangrijk: ik ben bang voor prikken Jane veel plezier in de sauna en met de film, Bol, .... nog een bakje nemen, het wijst zich vanzelf wel of je dingen aan gaat pakken of gewoon lekker luieren... 8 november 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Goedemorgen Bor. Lukt het nog steeds van de sigaretten af te blijven?? 23 minuten geleden zei Bor: Is de reden om hem wel te halen niet precies dezelfde reden waarom je ervoor in aanmerking komt? Dan zou ik geen reden weten waarom je hem niet zou halen. De reden waarom de meeste mensen in aanmerking komen is hun leeftijd... en dat vind ik eigenlijk geen reden om hem te halen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Ik heb elk jaar wel een keer "de griep" of wat daar voor door zou kunnen gaan. Maar zou nu door mijn 60+ zijn die prik daar een eind aan maken? De verhalen rondom die prik stemmen mij ook niet vrolijk. Mijn vrouw (diabetes type I) heeft hem twee keer gehad, jaren geleden en is er twee keer doodziek van geweest, de tweede keer zelfs ziekenhuisopname doordat haar bloedsuikerwaarden dusdanig 'van slag' waren dat ze helemaal opnieuw ingesteld moest worden. Nu kun je natuurlijk niet bewijzen dat dit allemaal gevolgen zijn geweest van die griepprik, maar opmerkelijk was het wel. M'n eigenste moedertje haalt hem trouw elk jaar en is daar elk jaar een week 'behoorlijk niet lekker' van. Bovendien staat de effectiviteit van die prik ter discussie. 't Blijft met het samenstellen van het vaccin altijd een beetje een gok. Al met al ben ik sterk geneigd naar 'niet halen' maar ben tegelijk een beetje bang dat ik dat dan doe uit een soort van protest tegen het 'met de massa meedoen' gebeuren. Ik denk eigenlijk maar een beetje zo: ik heb de terreuraanslag met alcohol op mezelf overleefd, dan zal een flinke griep ook wel te overleven zijn. Misschien na m'n 65e, als er voordien geen gekke dingen gebeuren. En dan nóg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Wij hebben hem hier allemaal gehad er was geen ontkomen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Je bent een rare, @Borremevrouwtje. Ook wel lief-achtig (af en toe), maar raar en ietwat masochistisch ingesteld. Stiekem tóch nog af en toe een sigaretje. Stiekem omdat je niet wilt dat iemand je een sigaret ziet roken maar het wel aan je omgeving vertellen en dan ook hier nog opbiechten. Terwijl je weet dat @Lars hier ook meeleest . Hoop je dat je die enkele sigaret achterwege kunt gaan laten als je er hier flink van langs krijgt? PS. als niets meer helpt kun je de griepprik proberen.. je weet nooit. (Er staat hieronder nog een Lars-tag. Die krijg ik niet weg.) @Lars Nietmeer en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Wat heb ik met @Bor zijn sigaret te maken @Kohtje van mij mag ze hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Oh, dat is aardig van je, Lars. Ik dacht dat je haar zou vertellen wat je er van vond. Maar daar heb ik me dus in vergist. Het spijt me. Ik heb het beeld van jullie twee die elkaar elke keer in de haren vliegen. Ik weet niet hoe dat dan komt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Soms wel en soms niet denk dat @Bor en ik een soort haat liefde verhouding hebben. Ik mag Bor wel dat wel Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 8 minuten geleden zei Sober: Inderdaad, ik kan 1 of 2 echt niet. Dus niets nemen werkt wel. Rem kapot. Minderen geprobeerd, etc etc, maar blij dat ik gestopt ben. Dat was de enige optie. Ik vind het overigens wel knap lastig om een goed en nieuw patroon te krijgen in mijn dag. Maar ik werk er hard aan. En ben blij met ook de professionele hulp. Nou zit ik net te reageren op je wie is wie. Bij de meesten kan 1 of 2 niet maar bij sommige blijkbaar wel is voor iedereen anders denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Ben jij in 1 keer gestopt @Fruitvlieg of meerdere pogingen of terugvallen gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Ik sta zaterdag een jaar droog. Moet wel zeggen dat ik nu pas berusting krijg van nooit meer. De onrust zakt langzaam weg. Tijdje geleden was ik boos als sommige hier op zaterdagavond een borreltje namen. Nu niet meer het doet me weinig meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Ik was niet boos op anderen die wel wat kunnen drinken maar boos op mezelf waarom kan jij dat nu niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Dat kan hier altijd @Sober maar gelukkig is hier ook ruimte voor andere dingen in het leven. Voor sommige is dat ook heel belangrijk een geintje gewoon wat vertellen of wat eet ik vandaag. Ook jij hebt daar vaak aan mee gedaan. Het is niet verplicht het hoeft niet maar voor sommige mensen is deze ruimte heel erg fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Lars wat fijn dat even van je te lezen...die berusting na een jaar. Ook ik heb soms nog moeite met het idee dat het me niet gelukt is om in het leven een normale relatie met alcohol te kunnen hebben....maar dat is na 1,5 maand droog staan niet zo gek begin ik in te zien. Een AA genote had een mooie uitspraak toen we een tijdje terug haar 10 jaar droog vierden..ze zei’ het eerste jaar duurde in mijn hoofd net zo lang als die 9 jaren daarna samen’.Na een jaar was bij haar de emotionele band tussen haar en de alcohol echt beginnen te breken en kwam de werkelijke vrijheid terug. Ik meld me droog af...tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden