MarQ Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 goeie morge....... droge afmelding van gisteren & fijne dierendag allemaal vandaag ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Net te laat met openen, jij was eerder. Dagpact MarQ Antoinnette Nogmaals een speciale groet aan Lady Jane, die denk ik al volleybal aan het kijken is lady jane en MarQ reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Goedemorgen allen, Nog even uitstellen om uit bed te gaan met koffie en de hond die gelukkig niet weet dat het 4 oktober is en nog lekker ligt te snurken. Dagpact: MarQ Antoinnette Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Lars, Bob, Antoinnette en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Goedemorgen ze denken hier zeker of ik een klein kind ben. Of ik naar de dierenwinkel wil om wat te kopen voor de beesten nee natuurlijk niet dat snappen ze niet Dagpact: MarQ Antoinnette Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Goedemorgen frummers, Lekker uitgeslapen hier, nu eerst een bakje. Ach Lars, het zal niet zo bedoeld zijn. Je moet de volwassenen niet de kost geven die op dierendag wat extra's voor hun huisdieren kopen, echt.... Hier is het elke dag dierendag, dus ook ik hoef niet naar de winkel voor een extra'tje.... Lars en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 goeiemorgen frummers en idd Antoinnette, was er vroeg bij, snipverkouden en wel. Ned. is ongeslagen door naar de volgende ronde; ze kwamen slecht op gang in de 1e set, herstelden nog net op tijd en gingen toen steeds beter. Belooft nog wat vanaf zondag weer. Maar de tijden kunnen omgunstig zijn, 3.30 u, 7 uur en 12.20u. Goed bijslapen dus tussendoor. mooiedag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Een dag geen vlees eten kan een meer volwassen bijdrage zijn waar de dieren wel iets aan hebben Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Mooi dat 'we' door zijn... jij ook een fijne dag Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 1 uur geleden zei Nietmeer: Het zou een poepie van mij kunnen zijn hahahaha wat mooi zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Die van mij ziet er heeeeeel anders uit, een lekkere grote hond, maar kleintjes zijn ook heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Nietmeer als ik heel eerlijk ben vind ik grote honden ook fijn. Mijn honden zijn New Found Landers. Heerlijke lieve dieren. Ik heb ooit een Ierse Wolfshond gehad. Dat was toen de grootste van Nederland. Maar die ukkies kunnen mee naar bed, maar met twee Niewies haat dat moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ja wordt een beetje krap he.. met een grote past het bij mij net in bed, hoewel ik wel eens wakker wordt half uit bed geduwd en madam overdwars breeduit slapend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ik hoorde op het nieuws dat er zelfs bier te koop is voor de hond Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Bor houd je taai meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Goedemiddag Vandaag herdenking Bijlmerramp, 26 jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Ja @spirit, onvoorstelbaar. Het lijkt korter geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 @Bor is je vader overleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Hier een onverwachte dag jongste dochter was er opeens als verassing. We zijn naar een dierentuin geweest en uit eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Gelukkig maar het niet goed denk ik dus wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 Hallo....ik kom even langszoeven. Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 (bewerkt) Hoi allemaal! Waar is "iedereen", of kun je dat niet meer zien? 4 oktober 2018 bewerkt door Mai letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden