Spring naar bijdragen

Zondag 23 september 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Lente, met wie ik via e-mail contact heb, leest hier zo nu en dan mee en kwam daardoor tegen wat er in de dagdraad van zaterdag 15 september over haar geschreven is.

Ze vroeg me om de volgende reactie aan jullie door te geven. Onderstaande tekst komt dus van Lente zelf.

Citaat

Ik heb in het geheel geen account meer. 
Schrijf dus ook niets op het forum ( dat kan tenslotte alleen met een account). 
Heb ook nooit meerdere namen tegelijk gehanteerd. Ik wist niet eens dat dat zou kunnen. 
Ben alleen als Lente terug gekomen toen een eerder account niet meer bruikbaar was. 
Maar dat heb ik toen uitgebreid uitgelegd op mijn Lentedraad. 

Ik vind dit ook uitermate vervelend voor Cleo. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! Het behang heeft een motiefje kattennageltjes, er zijn zeven planten gesneuveld, Socrates en Plato zijn droevig buiten in het leegstaande konijnenhok getrokken. (Plato heeft de benedenverdieping) en hier liggen twee kittens  piepklein opgerold tevreden al vijf minuten te slapen, dus ze zullen zo wel weer 24 uur wakker zijn <_<

Hun oorspronkelijke huisgenoten blijven een weekje langer met vakantie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Cleo66:

Heb je 2 kittens te logeren Reacher? En trekken de filosofen dat een beetje of zitten ze daarom in het konijnenhok . Kan me niet voorstellen dat ze zich "weg" laten jagen ;)

Het zijn echt klepperts qua omvang die filosofen, maar 1 zo’n klein pluisje met een hoog ruggetje en dik staartje en ze willen geen stap meer binnen zetten. Nouja, ze komen binnen om te eten en gaan dan voor de deur zitten met zo’n beleefde staart om zich heen geslagen, wachten tot ze naar buiten worden gelaten. Wel een beetje zielig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jopie:

Geen account. Geen boodschap. Lijkt me. 

Posten "námens iemand" lijkt me net zo ongewenst als "posten óver iemand"

Voor de rest zijn het allemaal maar woorden. Allemaal hooguit méér woorden. Ook deze van mij, trouwens. 

Maar weer even wat afstand voor mij in ieder geval, aangezien het negeren me niet goed lukt. ( @Fruitvlieg mag me uitlachen)

 

Geen account, geen boodschap? 

Wow...voor je t weet hebben doven geen stem. 

Neem vooral afstand denk ik dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrrrr-dag was het. Ik voelde me ontevreden, onprettig en alles . Bah. Maar er waren zeker ook leuke dingen! Laat ik die nou eens onthouden. Met jongste gewinkeld en taart gegeten, mijn maaltijd was heerlijk gelukt, lekker gelachen net met twee dochters om oude foto’s. Zo zie je maar. Er is toch altijd weer meer dan je denkt. Zelfs als je je niet zo lekker voelt. Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...