Antoinnette Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Ik heb last van migraine, vandaar ook vroeg wakker, eerst maar ontbijt nu. Fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Sterkte @Antoinnette! goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Goedemorgen, Migraine sucks! sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Dagpact Antoinnette Reacher hoop dat je je snel beter voelt miss A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 (bewerkt) Logeerkittens hebben een ontzettende ruzie met mijn wifirouter. 19 september 2018 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 De wifirouter heeft besloten of the grid te gaan en nu heb ik alleen internet via mijn telefoon. Waarom hou ik ook alweer van dieren? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 @Reacher ja zo’n. WiFi router zit steeds heel zachtjes te brommen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Dolfijntje, jij cat whisperer! Ik begrijp ze meteen mijn kittens! Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Ik denk dat ze beter bij jou kunnen logeren. Wat is je adres ook weer? Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Sjips ik moeten rennen naar t werk! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 goeie mooie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Wil er een heldere en zonnige dag van maken. 19 september 2018 bewerkt door Roosje01 Spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Hahaha, schitterend die kittens.... Goedemorgen frummers. Geen zon hier, maar wat niet is kan natuurlijk altijd nog komen. Wel koffie en thee en co. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Goedemorgen op deze prachtige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Jopie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw kleinzoon. De opluchting zal inderdaad groot zijn. Ik hoop dat je heel veel gaat genieten van hem. Leuk om te zien hoe kleindochter op haar broertje gaat reageren... Genieten dus. En nu eerst slapen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Vol ook goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Gefeliciteetd jopie! En well done voor dochter en schoonzoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Op weg n strand Omdat het (nog) kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Jopie gefeliciteerd! Gelukkig dat alles goed is gegaan! Wat een rijkdom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Gefeliciteerd Jopie! en @Reacher rechtdoor en dan linksaf je ziet het vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Even goedeavond wensen Hier weer terug van een korte vakantie Duitsland Rest van de week ook vrij Hoe heerlijk is dat ! (behalve de financieën dan ) Beetje laat, maar spirit, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag ! Ook Jopie, van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Wat een opluchting he, als alles weer voorbij is Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Felicitados, Jopie, en kus alles en iedereen die je maar koestert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 Even me melden en natuurlijk @jopie feliciteren met kleinzoon. En @spirit nog gefeliciteerd met je verjaardag Hier morgen overleg het programma is te zwaar ben kapot als ik thuis ben het is me teveel nu ook weer naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2018 Rapport Share Geplaatst 19 september 2018 @jopie: hoera!!!! @Lars @allemaal slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden