Antoinnette Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goedemorgen allen en speciaal voor @Kohtje Hoe gaat het @Antoinnette bevalt het in je nieuwe huis? Dagpact Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goedemorgen Lars. Het bevalt prima hier, zo meteen om 7 uur maar weer eens aan ontbijt, meestal te vroeg voor me, maar nu op tijd wakker geworden. Jij weer naar dagbesteding? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goed om te horen nee ik ga naar revalidatie op maandag woensdag en vrijdag de hele dag en dinsdag en donderdag halve dag dagbesteding best druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Ja inderdaad druk Lars, ik ben blij dat ik geen verplichtingen meer heb nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Wat doe je dan de hele dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 (bewerkt) Ja wat doe ik hele dag? Veel in gemeenschappelijke ruimte zijn en kletsen, Meehelpen waar het kan en verder ook wel veel chatten. Niet zozeer hier maar met andere transgenders. Maar goed, ik ga nu ontbijten, ik wens je een mooie dag 17 september 2018 bewerkt door Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goedemorgen. Fijne dag allen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Wat een enthousiasme op de maandagmorgen @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goeiemorgen. Hier vanaf 7 uur al in huis zoon en schoondochter: oppasdag op de twee kleintjes. Straks lekker naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goeie morgen mensen. Geniet van de dag want het is nog maar even mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goedemorgen frummers. UItgeslapen, eigenlijk zonde van de ochtend, maar had het blijkbaar nodig. Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 G o e d e m o r g e n a l l e m a a l , e n v o o r L a r s n o g e e n h e l e b o e l k e e r g o e d e m o r g e n e r b i j . Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rootje Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 (bewerkt) . 17 september 2018 bewerkt door Rootje Verwijderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Dit is de alcohol draad Rootje. Misschien is alles er nog bij de benzo afd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Goeiemorgen frummers. Strandweer weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rootje Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Oeps deze hoorde ook in benzo de baas, maar ik weet niet hoe hem te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Bewerken, knippen en leeg laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Lang geleden dat ik me gemeld heb. Ging heel lang goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Nu niet meer Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 (bewerkt) Ik moet nog aan het nieuwe forum wennen. Nee, flinke terugval. Ik wil mezelf weer op de rit krijgen. 17 september 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Balen. En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Uithuilen en opnieuw beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Hoe kan ik zien wie er aanwezig zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden