Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 september 2018


Lars

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei fleurtje:

Lente :heart:

Ik moest vandaag plots aan je denken. Hoop dat je goed gaat.

Ik heb af en toe contact met Lente via e-mail. Toevallig schreef ze gister onderstaande update die ik hier maar doorgeef.

Citaat

Even laten weten dat ik vandaag weer op twee maanden zit. 
Af en toe lees ik nog wat op het forum. 
Overigens ben ik niet met stille trom vertrokken , zoals sommigen dachten. 
Ik had een afscheidsgroet geschreven op mijn eigen draad, maar die is verwijderd. 
Daar had ik niet aan gedacht. 
Groet voor ieder 
En KMW 
Lente

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niks meer van Spirit. Eerst deed je alsof je verliefd was geworden en nu hij dichterbij komt is het een oude vieze man geworden. Maar les 1,  begin nooit wat met buren want dan kan je niet meer vluchten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-9-2018 om 20:02 zei Bob:

Ik heb af en toe contact met Lente via e-mail. Toevallig schreef ze gister onderstaande update die ik hier maar doorgeef.

 

@Cleo66 Waarom kom je dan niet gewoon terug als Lente? Of kan dat niet meer? Het is mij duidelijk dat jij het bent. Haalt niet uit, maar waarom niet gewoon als Lente dan? Ik snap het even niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Cleo66:

Iedereen heeft zijn eigen redenen om iets te doen of te laten @Gypsy. Dus als lente terug zou willen komen onder een andere naam , dan hoeft ze daar toch geen verklaring voor af te leggen .

Ik weet nog , toen jij net op het forum was , dat je nogal moeilijk deed over , of je een man of een vrouw was . Begreep ik ook niet echt , maar ja , wat jij wil . 

Je moet het zelf weten onder welke naam je terug komt ja ik vroeg het me gewoon even af. Pb staat uit ik wil niet onder water communiceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt niet goed opgelet @Gypsy. Dan wist je wel wie Cleo was. Niet Lente, dat is zeker.
Waar jij zegt dat Cleo zich verschreven heeft heb je zelf niet goed gelezen, niet goed geïnterpreteerd.
Cleo gaf Lente een :heart: na een bericht van Bob, voor als ze eventueel nog mee zou lezen. Dáár begon jij Cleo voor Lente aan te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat dit volgens mij een alcohol de baas forum is en als je uitschrijft en onder een andere naam verder gaat het nogal moeilijk te volgen is voor mensen die lezen en soms meeleven. Daarnaast, maar dat ligt bij mij, heb ik bij sommige mensen geen zin om er energie in te steken. Als er vervolgens onder een nieuwe naam geschreven word trap ik er soms toch weer in.

De laatste tijd gebeurd het niet zoveel meer maar er werden hier vrij persoonlijke dingen geschreven. Dan is het wel prettig als je weet wie er op je reageert niet dat je weer een kabouter in je nek hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gypsy, jij beschuldigd iemand, mensen gaan erop in en jij zegt "whatever hou er maar over op". Dat vind ik niet zo vriendelijk.

Ik begreep dat Cleo een andere naam koos wegens angst voor herkenning. Ik vind het soms jammer dat er accounts met hun hele geschiedenis verdwijnen. Maar ik snap het wel omdat dit forum openbaar is. Ik vind dat raar en jammer dat er anoniem meegelezen kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, je zit te zwetsen en geforceerd zenn te doen om alles om je heen te accepteren en terug te brengen bij jezelf. Tuurlijk is Kabouter ook een mens, dat is iedereen maar dat wil nog niet zeggen dat je je met iedereen in moet laten. Je moet filteren op zowel op internet als in real live anders besteed je je energie aan de verkeerde dingen.

Ik heb aan dit forum een aantal goede vrienden overgehouden, die echt zijn.

Overigens gaat het nu niet meer over Caddy66 voordat iemand denkt dat ik haar voor Kabouter aanzie, wat niet zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, dat is toch precies wat ik doe. Het word alleen zo ingewikkeld als er vervolgens gebruikers worden verwijderd en onder andere namen terugkomen. Zo zijn we weer terug bij af :). Ik ga wat anders doen ,fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...