Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 10-9-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Vandaag weer de start van een nieuwe week kanjers. We gaan er weer tegenaan en niet één situatie houdt ons tegen om de pillen te minderen of te laten staan.:sun:

Hypertje is het slapen vannacht wat beter gegaan? Heb je wat beter kunnen slapen? En anders als je kan, vanmiddag wat rusten. Ik merk dat als ik dat doe ik al een hoop prikkels verwerk die ik 's ochtends opgelopen heb, dus 's avonds niet mee naar bed neem waardoor het malen er niet meer is.;););)

K.N.M. Alle winkels zijn dan open op onze jaarmarkt en er wordt erg veel gegeten. Daar heb ik per ongeluk aan mee gedaan. Had het niet in de gate, eerlijk niet. Ja herseninfarct hé?

Hoe was het gisteren bij je nichtje? Heb je wat kunnen genieten?

Kaida en jij? Hoe is het bezoek aan je vader gegaan? Is het leuk geweest? Ja veel mensen drinken door eenzaamheid. Gelukkig is hij dat nu niet meer.

Zo dadelijk komen ze  voor een airco in huis. Ben heel benieuwd. Is allemaal niet zo heel goedkoop maar Dis verzekerde me dat het erg fijn is, en das belangrijk. Ik ben gestopt met veel drinken, veel roken, en medicijnverslaving dus mag ik mezelf verwennen.

Vanavond voor het eerst naar een bijeenkomst van mensen met een hersenletsel. Vanmiddag de dagbesteding. Dus de dag is weer vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieverd! 

De deur van de huiskamer staat weer open. 

Hier een slechte nacht gehad. Vaak wakker geweest en werd met een stijve rug wakker :(Rustig dagje ervan maken.

De ontmoeting met mijn vader was heel fijn. We vlogen elkaar in de armen en moesten huilen van blijdschap! Kennis gemaakt met zijn nieuwe vriendin (die een hele goede invloed op hem heeft met drinken) Hij ziet er goed uit, is met pensioen, maar werkt nog wel. 

We hebben koetjes kalfjes zitten praten en wat herinneringen van vroeger opgehaald. Was heel fijn zo voor een eerste keer na zo'n 5 jaar.... :rose:

Fijne dag allemaal! Hoop dat jullie beter geslapen hebben ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kaida74:

Goeiemorgen lieverd! 

De deur van de huiskamer staat weer open. 

Hier een slechte nacht gehad. Vaak wakker geweest en werd met een stijve rug wakker :(Rustig dagje ervan maken.

De ontmoeting met mijn vader was heel fijn. We vlogen elkaar in de armen en moesten huilen van blijdschap! Kennis gemaakt met zijn nieuwe vriendin (die een hele goede invloed op hem heeft met drinken) Hij ziet er goed uit, is met pensioen, maar werkt nog wel. 

We hebben koetjes kalfjes zitten praten en wat herinneringen van vroeger opgehaald. Was heel fijn zo voor een eerste keer na zo'n 5 jaar.... :rose:

Fijne dag allemaal! Hoop dat jullie beter geslapen hebben ;)

Wat ontzettend fijn dat het contact met je vader weer hersteld is, lieve @Kaida74

Wij zijn net terug van een week vakantie op Wieringen. Was helemaal top. Ik ben nog wel bijna 2 weken vrij en we zullen best nog uitstapjes maken, maar heb toch een ietwat weemoedig gevoel. 
Op vakantie wel uitstekend geslapen, hopelijk zet zich dat thuis door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Kaida zeker als het een dierbaar iemand zoals een vader is. Het is je van harte gegund.:lips:

Tja Cyclad kerel dat is het nadeel van iets waar je van kan genieten, dat houdt ook een keertje op. Wel toppie dat je goed geslapen hebt.

Zo lieverds ik ga  naar de dagbesteding. O ja mijn chihuwafwaf is door een wesp gestoken vanochtend. God, God was was ze zielig maar toen ik vroeg wie er een snoepje lustte, liep ze ineens niet meer mank. Wat een stinkertje hé?   Doeiiiiiiiiiiiiiiiii. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

K.N.M. Alle winkels zijn dan open op onze jaarmarkt en er wordt erg veel gegeten. Daar heb ik per ongeluk aan mee gedaan. Had het niet in de gate, eerlijk niet. Ja herseninfarct hé?

Hoe was het gisteren bij je nichtje? Heb je wat kunnen genieten?

Klinkt gezellig en vol haha....

Het was wel fijn bij mijn nichtje. Het is vreemd om bij mijn broer en schoonzus te zijn, en ik weet soms echt niet wat ik er van denken moet. Dus ik probeer maar oordeel vrij te zijn en het los te laten. Ik heb twee lieve nichtjes en wil toch graag een tante zijn die ze kennen en die hun ziet. Het was best gezellig en vooral met een andere schoonzus gepraat over mooie dingen ( het opvoeden van tieners).  Met een appeltaartjes gezondigd tegen mijn dieet,  maar ik denk dat het te weinig was om buikpijn te verwachten vandaag.

@Cyclad58klinkt alsof de drukte van het werk een aardige invloed heeft op je slaap. Mijn vader merkte dat toen hij vervroegd met pensioen mocht, en ineens heerlijk ging slapen. En zich daarvoor nooit bewust dat het kwam door het werken.

@Kaida74Super blij voor je dat het zo fijn was!:heart:

@Rootje Je bent ook hier van harte welkom om met ons te delen hoe het met je gaat en wat er gebeurd, zodat we je allemaal hier kunnen steunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Vandaag weer de start van een nieuwe week kanjers. We gaan er weer tegenaan en niet één situatie houdt ons tegen om de pillen te minderen of te laten staan.:sun:

Hypertje is het slapen vannacht wat beter gegaan? Heb je wat beter kunnen slapen? En anders als je kan, vanmiddag wat rusten. Ik merk dat als ik dat doe ik al een hoop prikkels verwerk die ik 's ochtends opgelopen heb, dus 's avonds niet mee naar bed neem waardoor het malen er niet meer is.;););)

K.N.M. Alle winkels zijn dan open op onze jaarmarkt en er wordt erg veel gegeten. Daar heb ik per ongeluk aan mee gedaan. Had het niet in de gate, eerlijk niet. Ja herseninfarct hé?

Hoe was het gisteren bij je nichtje? Heb je wat kunnen genieten?

Kaida en jij? Hoe is het bezoek aan je vader gegaan? Is het leuk geweest? Ja veel mensen drinken door eenzaamheid. Gelukkig is hij dat nu niet meer.

Zo dadelijk komen ze  voor een airco in huis. Ben heel benieuwd. Is allemaal niet zo heel goedkoop maar Dis verzekerde me dat het erg fijn is, en das belangrijk. Ik ben gestopt met veel drinken, veel roken, en medicijnverslaving dus mag ik mezelf verwennen.

Vanavond voor het eerst naar een bijeenkomst van mensen met een hersenletsel. Vanmiddag de dagbesteding. Dus de dag is weer vol.

Lieve @bolletje fijn dat je airco zo komt , hopelijk geniet je er van. Veel plezier op de dagbesteding en de bijeenkomst . Gisteren was ik op de bbq van de buren maar kon het geen kwartier uithouden werd me allemaal te veel heb het nog uren gevoeld . Wat moet ik nou met deze paniek, angst en depressie ?

maar daarentegen heb ik voor het eerst weer zo fijn geslapen. Wel meerdere malen wakker , maar misschien had ik dat vroeger ook wel, alleen let ik er nu meer op. 

@Kannietmeer toch goed van je dat je bent gegaan vond je nichtje vast heel leuk 

@Kaida74 fijn dat jullie elkaar in de armen hebben gesloten 

@Cyclad58 nou je hebt in iedergeval genoten van je vakantie , lekker geslapen ook 

iedereen een fijne dag 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Hypertjeee:

Lieve @bolletje fijn dat je airco zo komt , hopelijk geniet je er van. Veel plezier op de dagbesteding en de bijeenkomst 

ik heb vannacht echt goed geslapen even afkloppen 

iedereen een fijne dag 

Ha lieve @Hypertjeee, dat is echt goed nieuws. Hopelijk blijft dat zo! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Cyclad58:

Wat ontzettend fijn dat het contact met je vader weer hersteld is, lieve @Kaida74

Wij zijn net terug van een week vakantie op Wieringen. Was helemaal top. Ik ben nog wel bijna 2 weken vrij en we zullen best nog uitstapjes maken, maar heb toch een ietwat weemoedig gevoel. 
Op vakantie wel uitstekend geslapen, hopelijk zet zich dat thuis door. 

Fijn @Cyclad58 dat je lekker hebt geslapen tijdens je vakantie! Ik had dat ook. We zouden als benzooi-afkickers gewoon permanent vakantie moeten hebben in een fijne omgeving ;)

 

46 minuten geleden zei bolletje:

Wat fijn Kaida zeker als het een dierbaar iemand zoals een vader is. Het is je van harte gegund.:lips:

Dank je wel schat! Het betekent heel veel voor me, omdat ik met mijn vader een betere band had dan met mijn moeder. Met haar hoef ik ook geen contact meer. Bij mijn pa had het met de drank en een foute vriendin te maken dat het contact doodbloedde. Maar gelukkig is dat verleden tijd :)

39 minuten geleden zei Kannietmeer:

Het was wel fijn bij mijn nichtje.

Wat fijn voor je! Klinkt alsof je echt dicht bij jezelf bent gebleven. 

 

39 minuten geleden zei Hypertjeee:

Wat moet ik nou met deze paniek, angst en depressie ?

Lieverd ik voel met je mee! Als ik toch kon toveren.... Wel enorm fijn dat je een goede nacht hebt gehad!! Kleine stapjes vooruit. Knuffel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Het gaat vandaag redelijk. Mijn vriend is zo lief, hij heeft weer wat benzos kunnen regelen en probeert dmv een omrekentabel mijn spiegel op pijl te houden. Het is veel zoeken, had vanmiddag even een moment van verschrikkelijke hoofdpijn, vaste spieren en kon geen licht of harde geluiden verdragen. Maar nu gaat het weer wat beter. Zijn steun helpt me enorm.

Morgen is de dokter afwezig, maar woensdagochtend hebben we een afspraak. Ik hoop samen met hem de dokter te kunnen overtuigen actie te ondernemen. Ik zal ook de Ashton manual morgen uitprinten en de apotheek bellen als voorbereiding. 

Ik ben heel dankbaar voor de steun hier @Kannietmeer, had nooit verwacht me zo welkom en gesteund te voelen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rootje:

Hoi allemaal,

Het gaat vandaag redelijk. Mijn vriend is zo lief, hij heeft weer wat benzos kunnen regelen en probeert dmv een omrekentabel mijn spiegel op pijl te houden. Het is veel zoeken, had vanmiddag even een moment van verschrikkelijke hoofdpijn, vaste spieren en kon geen licht of harde geluiden verdragen. Maar nu gaat het weer wat beter. Zijn steun helpt me enorm.

Morgen is de dokter afwezig, maar woensdagochtend hebben we een afspraak. Ik hoop samen met hem de dokter te kunnen overtuigen actie te ondernemen. Ik zal ook de Ashton manual morgen uitprinten en de apotheek bellen als voorbereiding. 

Ik ben heel dankbaar voor de steun hier @Kannietmeer, had nooit verwacht me zo welkom en gesteund te voelen.

 

 

 

 

lieve Rootje,

dit forum was mijn redding en ik probeer het de redding te laten zijn van hen die na mij komen. Eigenlijk was dat al snel mijn insteek toen ik hier aanmeerde. En je bent inderdaad echt meer dan welkom en ben blij dat je dat voelt.

Pas wel op met het mixen van benzo's. Het zijn benzo's maar alles heeft zijn eigen karakter. Ik hoop dat je met het lezen van de Ashton Manual een goed handvat hebt om ook de omrekening en de keuzes duidelijk te maken. Heel veel sterkte. Schrijf hier gerust van je af, klaag, huil en deel. Deel je goede en slechte momenten. Ik merk dat sommige mensen hun slechte momenten niet opschrijven omdat anderen zo positief zijn ( in hun ogen). Dat is mijn ogen niet de juiste manier van het forum zien. We zijn er juist voor elkaar om in de donkere nachten van benzohel  elkaar te steunen. Als het wel gaat, en het is niet zo zwaar, dan redden we ons wel. Maar juist als het pijn doet, hebben we elkaar nodig.

Ik wil iedereen daar toe aanmoedigen eerlijk te zijn en op te schrijven als je kapot gaat, of als je het niet meer ziet zitten, als je vreselijke gedachten hebt, of als je je doodziek voelt. Het hoort er allemaal bij en wij kunnen je begrijpen.
En je mag het ook opschrijven als jij er niet zoveel last van hebt en dat je afbouw prima gaat en dat het je meevalt. Maar Iedereen is anders en dat moeten we respecteren van elkaar. Je hoeft niets hier. Je mag er gewoon zijn. ( wat mij betreft.... ;-) )

@MyBattle@Theelichtje@Bestwel@mito

@Weegschaal81 @mama

@Dis
@Bernice@Kaida74@Hypertjeee@Deligaf1@Cyclad58@bolletje@benzodizzy@Ey187@Jordi@GUUS@KRC

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...