Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

MyBattle

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    143
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over MyBattle

  • Rang
    Forummer

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. @Cyclad58Ja duidelijk, snap het daar hield ik even geen rekening mee. Toen jij die verhoging van 0,5 naar 1 deed hoelang duurde het na je laatste cut voordat je dat deed? En merkte je a gauw wat meer stabiliteit of duurde dat ook even? Wat was toen de reden? Ook heftige angst en depressie denk ik? Als ik een updose doe dan zal ik misschien 0,25 erbij doen. Maar ik ben al ong 3 weken sinds mn laatste cut dus of het nut heeft weet ik niet. Maar wat ik al zei ik moet wel mn stabiliteit terug vinden. Ik kijk het nog even aan, maar dat ik veel te hard ben gegaan dat is me nu wel duidelijk. Ik
  2. @Cyclad58 Thanx man, ja ophogen is het laatste wat ik wil echt waar. Ik heb het in al die tijd 1x gedaan met een heel klein beetje van 1,5 naar 1,625 en dag na een cut omdat ik voelde dat het niet goed zat. Maar nu zit ik het toch weer te overwegen. Het is wat ik zei het laatste wat ik wil maar een beetje op basis niveau functioneren is wel nodig. Als dit zo nog een paar dagen doorgaat dan heb ik misschien geen keus. Dan doe ik er maar wat langer over. Het voelt idd als verloren terrein dan maargoed soms is het ook een kwestie van overleven en ik moet de kalender maar even de deur uit gooien n
  3. @Cyclad58 Ok bedankt.. Heb het nu heel erg zwaar moet ik zeggen, ben echt te hard gegaan de laatste weken. Hoop dat ik weer een beetje stabiliseer...Zit te overwegen om een kleine updose te doen naar 1mg ik zit nu op 0.87 of evt wat diazepam erbij te doen omdat ik weer veel last van tussentijdse ontwenning heb. Ik functioneer helemaal niet op het moment. Heb jij ook dat soort momenten gehad? Hoe gaat het nu? Ik ben constant aan het denken dat ik mijn taper verpest heb door te snel te gaan. En als ik me zo blijf voelen dat ik dat niet lang volhoud...
  4. Jij taperde ook lora toch? Hoe zag jouw taper eruit?
  5. Hallo nog wakker? Ik denk dat ik voorlopig even een pauze neem met afbouwen. Ik merk dat ik veel te hard ben gegaan en te gehaaid was om zsm af te komen zo werkt het gewoon niet. Heb het echt zwaar, veel angst, depressie. Doomdenken, niet kunnen functioneren... Blah wat een ellende. Ik heb mijn taperschema uitgeschreven in het Engels want ik had het aan iemand op FB gestuurd. Behoorlijk pittig dus, zie niet veel mensen zo snel afbouwen en ik snap ook waarom. Hoop dat ik weer een beetje stabiliseer en ik zet de einddatum even uit mn hoofd. Een beetje kunnen functioneren is prioriteit.
  6. Herkenbaar, Ik ben ook aan deze rommel gekomen door tinnitus, mijn verhaal is wat langer en met veel hogere doseringen. Als ik je 1 tip mag geven probeer waar kan vanaf nu van al deze rotzooi af te blijven het gaat je angst erger maken en je tinnitus ook. Je hebt je benzo gebruik vrij snel afgebouwd en daar heb je nu een rebound van, je zal meer angst hebben, onrustiger zijn, en in mijn geval ook hardere tinnitus. Maar dit gaat met de goede imput allemaal herstellen. Gezond eten, beetje wandelen, als je wel kan heel rustig sporten. Misschien een goede psycholoog. Je hersenen hebben door veel s
  7. Ok duidelijk, ik ben het wel eens als dat werken je teveel stress oplevert wacht er nog even mee kerel. Ik ben het met je eens dat dat wachten en stilstaan wordt je helemaal kierewiet van. Dat alleen al is reden genoeg om depressief van te worden maar stress kan je nu gewoon niet gebruiken. De hele dag op bed liggen natuurlijk ook niet. Maar je bent nu op een cruciaal punt en zal het nog even rustig aan moeten doen maar het einde is er wel bijna. Over een jaar max denk je nooit meer aan al dit gezeik en is het over. Neem nu nog ff je tijd, hoe moeilijk dat ook is. Ik heb het er ook ECHT moeili
  8. En dit jaar ervanaf zijn zou toch moeten lukken zou ik zeggen, ik taper dan wel sneller misschien. Ik zou over 2,4 mg niet langer dan 5 weken willen doen. Ik zit dan op de lorazepam en heb nog 0,86 te gaan wat 8,6 dia is. Voor de jaarwisseling wil ik ook klaar zijn.
  9. De laatste loodjes zijn zeker het zwaarst ik loop er nu ook tegenaan. En helaas zit ik ook nog op 12,5mg seroquel waar ik aan de ene kant wel iedere avond als een blok van in slaap val maar dat is ook weer iets waar ik afhankelijk ben geworden. Wat bedoel je precies hiermee ''Omdat mijn Dopamine receptoren bezet zijn kan dit een gevaarlijke uit werking hebben'' ?
  10. Klote voor je man, het is echt zo naar als dat gebeurd. Het slaat echt de wind uit je zeilen. Overal weer aan twijfelen, doomgedachtes, piekeren over de toekomst. Maar je bent er wel echt bijna 2,4 is bijna niets meer. Sterkte!
  11. @Weegschaal81 Ja overzetten op valium heb ik pas nog een gedeelte gedaan voor een paar dagen maar ik weet niet, Het blijft in mijn ogen allemaal hetzelfde, lorazepam moet ik alleen wat vaker doseren. Van valium lijkt wel alsof de depressie erger wordt dus ik neem nu gewoon weer lorazepam. Valium heeft zeker wel zijn voordelen, je kan iig makkelijker doseren half tabletje is 1mg en het werkt langer maar of ik me er nou beter van ging voelen dat niet. Ook helemaal in het begin van mijn taper heeft mn psych 3mg ora in 1x omgezet naar 15mg valium, te snel en te weinig dus ik heb er een beetje een
  12. @Weegschaal81 Klopt ik woon alleen en de depressie hakt er ook aardig in, ik zit nu op 0.86 Lorazepam, op 16 maart was dat 5mg die dosis heb ik echter maar een maand gezeten. Ik ben dus aardig aan het afbouwen geweest. Misschien iets te snel dat weet ik dus niet ik heb wel wat heftige momenten gehad en nu de laatste 10 dagen weer slaat de wanhoop toe. Dus ik blijf nu ff vasthouden, ik zit ook te hikken tegen dat laatste stukje. Lorazepam is ook lastig afbouwen zeker het laatste tabletje van 1mg. Ik ga het misschien via vloeibare titratie doen. Ik heb ooit wel eens in een kliniek gezeten o
  13. In jouw geval zou ik me zeker niet druk maken, maar 60mg diazepam afbouwen in 3 weken ik ben benieuwd hoe hij er over een paar weken of een maand bij loopt. Maar het gaat hier om jou en jij hebt het ergste nu achter je. Ookal zal het vast niet altijd makkelijk worden je hebt iig een beslissing gemaakt en nu ben je eraf. Vanaf nu is de weg omhoog! Over die depressie, ja een kliniek geeft je het gevoel dat er wat aan je probleem gedaan wordt en dat er mensen voor je zijn die luisteren dat kan soms cruciaal zijn. Zeker in een depressie raak je geisoleerd.
  14. @Weegschaal81 Mooi verhaal en gefeliciteerd met het benzovrij zijn, Ik ben ergens jaloers, ook ik heb vaak getwijfeld om het klinisch te doorstaan maar ik kwam van een hoge dosis af en dat in 7 dagen afbouwen was onverantwoord. Maar zo in je eentje alles moeten doen maakt je soms ook helemaal gek. Ik gun je veel herstel en fijn dat het ergste nu achter je is! Mag ik vragen hoelang je valium gebruikt hebt?
  15. @Kannietmeer Ik heb paroxetine afgebouwd, ook redelijk snel. De eerste keer voor benzo's volgens mij in een maand tijd of iets langer. Weinig last gehad eigenlijk. 2e keer was dit jaar ook paroxetine toen ben ik erg snel afgebouwd ik gebruikte het 1 maand maar ik merkte dat het me geen goed deed. Toen ben ik snel afgebouwd naar 0. Toen weer terug naar 5 want op 0 kreeg ik wel wat ontwenning, schokjes. En dat kon ik niet gebruiken in mijn afbouw en ben dus op 5 blijven hangen. Ik zou echt wachten tot je je echt stabiel voelt en ik kan je echt aanraden om te sporten. Ik sport nu ook af en t
×
×
  • Nieuwe aanmaken...