Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 augustus 2018


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Zojuist zei NickyLJ80:

Het is heerlijk stil in huis en ook buiten is nog alles rustig. En inderdaad heel donker buiten. Even wennen weer, maar ik vind het wel wat hebben. Straks dochter wakker maken, nu eerst even opstarten met koffie. Heb goed geslapen en zin in de dag. Lekker werken straks. 

 

Urrggglll gij zijt veel te optimistisch voor mij in de ochtend.

Can not stand it ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk Lars! Echt genieten dus:sun: Nog plannen voor vandaag?

Dochter net wakker gemaakt, die heeft nét zo'n humeur als fleur vandaag. Boos en huilen en vertikt het om haar bed uit te komen. Poe wat kan ze zichzelf in de weg zitten. En nu nog zien dat we toch op tijd de deur uit kunnen :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ze zijn al bezig om de stoelen goed te zetten. Wij gaan vanmiddag naar zee vanmorgen ontbijten en zwembad. Gisteren geen stoel meer vrij omdat ik rolator mee heb kwamen ze meteen met 2 ligstoelen mensen zijn aardig versta ze alleen niet maar mijn dochter kent wel engels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei NickyLJ80:

Dochter net wakker gemaakt, die heeft nét zo'n humeur als fleur vandaag. Boos en huilen en vertikt het om haar bed uit te komen. 

Een kind naar mijn hart se :heart:

Doe ik ook elke ochtend als ik werken moet. Soms ook nog op t werk :D

En daar ga ik nu naatoe. Laters :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het wordt een mooie dag vandaag, en niet alleen bij Lars :)
Fijn dat je daar zo mooi zit Lars, lekker genieten hoor. 
Hier heerlijk geslapen, had er eigenlijk een uurtje eerder uit gewild, maar ja..
Inmiddels staat koffie en thee klaar. 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       
                
Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

Inderdaad, kom maar op met deze dag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ieder 1.

18 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Om drie uur vannacht ging ergens het autoalarm in de straat, en gedurende een uur nog een paar keer.  Het was qua timing net een tijdstip dat ik verder niet echt meer goed heb geslapen.  Dat wordt veel afdwalen tijdens het werken.   En dat terwijl ik gisteren niet vooruit te branden was en steeds dacht: morgen ga ik er even flink tegenaan.  Niet dus. Ach...

En dan zul je zien dat vandaag een TOP dag wordt.. Bij mij is het tenminste vaak zo dat de dagen waar ik het minst van verwacht het meest opleveren.
Maar desalniettemin (o, wat vind ik dát toch een leuk woord om gewoon uit te spreken) wens ik je sterkte vandaag, @Etty (ettettie :):heart:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

. Werd van top tot teen betast door beveiliging

En hoe was dat? Doen ze bij mij nou nooit, maar ja ik vlieg nooit brrrrr.

Goeie morgen.

Gisteren om 20.00 naar bed gegaan en om 7.15 eruit gekomen. Nou ben ik nog slaperig zeg.

Dadelijk bloed prikken, plasje opgevangen dus wordt dat na gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...