NickyLJ80 Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen Nicky T is nog donker zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Het is heerlijk stil in huis en ook buiten is nog alles rustig. En inderdaad heel donker buiten. Even wennen weer, maar ik vind het wel wat hebben. Straks dochter wakker maken, nu eerst even opstarten met koffie. Heb goed geslapen en zin in de dag. Lekker werken straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ik zijn nog muuuuuuug. Ik ga de douche maar es in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Zojuist zei NickyLJ80: Het is heerlijk stil in huis en ook buiten is nog alles rustig. En inderdaad heel donker buiten. Even wennen weer, maar ik vind het wel wat hebben. Straks dochter wakker maken, nu eerst even opstarten met koffie. Heb goed geslapen en zin in de dag. Lekker werken straks. Urrggglll gij zijt veel te optimistisch voor mij in de ochtend. Can not stand it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Haha ja verschil moet er wezen. Maar ik vind vrolijk de dag beginnen toch wel het grootste voordeel van niet drinken. Toen kwam ik een stuk ongezelliger mijn bed uit. Nu kan ik jou tenminste sarren met een beetje vrolijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Wat is het hier mooi zit op balkon en zie de zee. Nietmeer, nancy en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Dat is pas fijn wakker worden Lars, opstaan en de zee zien. Dacpact: Lars Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 @lady jane vliegen ging wel maar drukte van te voren. Werd van top tot teen betast door beveiliging lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Wat heerlijk Lars! Echt genieten dus Nog plannen voor vandaag? Dochter net wakker gemaakt, die heeft nét zo'n humeur als fleur vandaag. Boos en huilen en vertikt het om haar bed uit te komen. Poe wat kan ze zichzelf in de weg zitten. En nu nog zien dat we toch op tijd de deur uit kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ja ze zijn al bezig om de stoelen goed te zetten. Wij gaan vanmiddag naar zee vanmorgen ontbijten en zwembad. Gisteren geen stoel meer vrij omdat ik rolator mee heb kwamen ze meteen met 2 ligstoelen mensen zijn aardig versta ze alleen niet maar mijn dochter kent wel engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Ik ga mijjn dochter nog maar niet wakker maken ook 1 met ochtend humeur sterkte nucky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 16 minuten geleden zei Lars: Wat is het hier mooi zit op balkon en zie de zee. Blabla blabla blablaaaaaahhh nancy, Lars en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 5 minuten geleden zei NickyLJ80: Dochter net wakker gemaakt, die heeft nét zo'n humeur als fleur vandaag. Boos en huilen en vertikt het om haar bed uit te komen. Een kind naar mijn hart se Doe ik ook elke ochtend als ik werken moet. Soms ook nog op t werk En daar ga ik nu naatoe. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 30 graden vandaag @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 (bewerkt) 52 minuten geleden zei fleurtje: Blabla blabla blablaaaaaahhh Precies Lars! 28 augustus 2018 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Dagpact: Lars Nietmeer Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Veel plezier tje veel plezier iedereen! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen! Wat zijn jullie er vroeg bij... Dagpact: Lars Nietmeer Reacher BeamMeUpJim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen frummers, Het wordt een mooie dag vandaag, en niet alleen bij Lars Fijn dat je daar zo mooi zit Lars, lekker genieten hoor. Hier heerlijk geslapen, had er eigenlijk een uurtje eerder uit gewild, maar ja.. Inmiddels staat koffie en thee klaar. Inderdaad, kom maar op met deze dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen ieder 1. 18 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Om drie uur vannacht ging ergens het autoalarm in de straat, en gedurende een uur nog een paar keer. Het was qua timing net een tijdstip dat ik verder niet echt meer goed heb geslapen. Dat wordt veel afdwalen tijdens het werken. En dat terwijl ik gisteren niet vooruit te branden was en steeds dacht: morgen ga ik er even flink tegenaan. Niet dus. Ach... En dan zul je zien dat vandaag een TOP dag wordt.. Bij mij is het tenminste vaak zo dat de dagen waar ik het minst van verwacht het meest opleveren. Maar desalniettemin (o, wat vind ik dát toch een leuk woord om gewoon uit te spreken) wens ik je sterkte vandaag, @Etty (ettettie ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 1 uur geleden zei Lars: . Werd van top tot teen betast door beveiliging En hoe was dat? Doen ze bij mij nou nooit, maar ja ik vlieg nooit brrrrr. Goeie morgen. Gisteren om 20.00 naar bed gegaan en om 7.15 eruit gekomen. Nou ben ik nog slaperig zeg. Dadelijk bloed prikken, plasje opgevangen dus wordt dat na gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 (bewerkt) Begrijp ik het nou goed dat ik hierboven (vorige blz.) lees dat @NickyLJ80 het heerlijk vindt voor @Lars dat ie van top tot teen betast is door de beveiliging? 28 augustus 2018 bewerkt door Kohtje Nietmeer, kruidenthee67 en NickyLJ80 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden