Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen allen. Vandaag nog een redelijke dag met het weer dan paar dagen koeler maar volgende week weer iets warmer. Dat gun ik jullie dan wel weer Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen, Vandaag lekker wandelen met mijn sponsor. Even mijn hoofd leegmaken Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen @Gypsy gaat het een beetje met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 @Lars Het gaat met ups en downs eerlijk gezegd. Gisteren was echt heel slecht niets gedaan de hele dag. Alleen maar janken. Het valt nog niet mee maar ik kom er wel Lief van je fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje01 Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen. Vandaag lekker aan de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ja het komt wel goed heeft tijd nodig Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen @Roosje01 alleen thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen @kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) Goedemorgen Gisteren laat bromde er een vlieg in de kamer . Ik weet dat vliegen rondhangen daar waar er licht is. Want dat beest vloog constant rond mijn nachtlampje met zijn/haar irritant bromgeluid. Maar wat zo raar was, was dat t geluid stopte toen t licht uitging. Resultaat: fleurtje lag een drie kwartier wakker omdat ze zich afvroeg of vliegen slapen en waar dat die dat dan doen, hoe groot die hun brein is etc.. 23 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Gypsy en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik ga ff iets eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, ik heb me een tijdje geleden ingeschreven maar druk geweest met verhuizing. Kom even kijken hier. Zoek eigenlijk een maatje dus zal oproep plaatsen daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) Moghu mensen, Gypsy Fleurie raam en deur open zetten, een vlieg heeft een pokkenhekel aan tocht. Of het licht op de gang aan doen, met een stoeptegel achter de deur gaan staan en als langs komt vliegen heel hard BOEH roepen. Als ie dan flauw gevallen is, de stoeptegel laten vallen. Welkom Catharina En Roosje natuurlijk ook. 23 augustus 2018 bewerkt door bolletje Lika en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette onder de riem voor je Gypsy Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen allemaal! dagpact: Lars Antoinette Nietmeer Gyspy hou je taai! fijne dag voor allemaal Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Is het moeilijk hier een maatje te vinden? ik zie bij anderen weinig of geen reacties nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen zo allen met elkaar. Geen verhaaltje vanmorgen.@Catharina, geen idee of dat moeilijk is hier. Dat je geen reacties bij anderen ziet kan zijn omdat men dat 'achter de schermen' afhandelt. Per 'persoonlijke boodschappen', zeg maar. Maar misschien zijn er inderdaad geen reacties. Proberen kan altijd. Zoekzes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 34 minuten geleden zei Nietmeer: Goedemorgen allemaal! dagpact: Lars Antoinette Nietmeer Francoise @Gypsy @LenteEn iedereen die het nog meer hard nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catharina Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 afwachten dan maar Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 goeiemorgen frummers Gouda organiseert vandaag een braderie/zomerfeest om me mee te helpen afkicken van het strand gypsy, dikke hug voor jou Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgenfrummers. Meer dan hoogste tijd voor een bakje. Verdorie, heb een giga gat in de dag geslapen... Gypsy ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt weer. Maar ohohoh... wat een nare periode moet jij door.. (()) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Goedemorgen. Mooi hoe je het zegt @jopie. Klopt. Ik liep er gisteren nog tegen aan. Boos op man, boosheid hield op toen ik me in hem verplaatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Raar geslapen. Met oudste op 1 matras. Haar boek was te spannend geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 voor mij juist vaak een valkuil jopie deed het misschien ook te vaak? tegenwoordig denk ik er soms bij: ik begrijp het maar keur het gedrag niet goed, of heb er zelf erge last van. en ik blijf wel proberen me in de ander te verplaatsen, want ja omstandigheden kunnen we nu eenmaal niet veranderen............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Totaal wonderlijk. Maar fijne ontdekking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden