Spring naar bijdragen

Donderdag 23 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit een tijd biologisch-dynamische tandpasta gebruikt. Lekker zout. Lekker antroposofisch. Had toen een antroposofische partner.
Na een jaar of zeven zijn we uit elkaar gegroeid. Of beter gezegd: ik begon uit elkaar te groeien... snapte er niets meer van. En zo zout heb
ik daarna nooit meer m'n tanden gepoetst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Nee Koh. nog nooit van gehoord maar ik kan me voorstellen dat met eigeel fijn schilderen is. Heb dat wel eens gedaan in de tijd dat ik nog zoop. Werd toen gelijk in de boeien geslagen en afgevoerd naar de crisisdienst.:wacko:

Vreemd antwoord. Ik ben bang dat ik nú degene ben die even de mop niet snapt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Koh. ik snap de mop zelf ook niet, ben een beetje melig.:lips:

Lika ik heb het geluk dat ik wat creatief ben, en al heel veel gedaan op creatief gebied. Bovendien ben ik autodidact dus kan ik leren in mijn eigen tempo. Ik aap na, kijk hoe mensen iets doen en doe het dan na. Makkelijk want ik hoef niet gauw dure cursussen te volgen, zeker nu niet meer met you tube.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bolletje:

Ach Koh. ik snap de mop zelf ook niet, ben een beetje melig.:lips:

Lika ik heb het geluk dat ik wat creatief ben, en al heel veel gedaan op creatief gebied. Bovendien ben ik autodidact dus kan ik leren in mijn eigen tempo. Ik aap na, kijk hoe mensen iets doen en doe het dan na. Makkelijk want ik hoef niet gauw dure cursussen te volgen, zeker nu niet meer met you tube.;)

Dan zou je júist eens zelf ei-tempera moeten gaan maken en ermee schilderen, meelbietje ;). Kun je ook m.b.v. youtube leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei spirit:

Net een man voor me bij de Appie met 9 halve liters bier en een pak vuilniszakken :face-icon-small-shocked:

Die 9 halve liters bier nam ie vast omdat ie zich schaamde voor dat pak vuilniszakken.
Ik had dat vaak net andersom.. nam ik vuilniszakken (of iets anders wat ik niet echt nodig had) mee om die fles port die ik elke dag haalde te 'verdoezelen"..

:P;):huh::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...