Spring naar bijdragen

Het is weer maandag (20 augustus)


Kohtje

Aanbevolen berichten

Wat een rust hier. 
Goedemorgen allemaal. 
Heb heerlijk geslapen, daarna onder de douche en gelijk de badkamer maar even gedaan. 
Nu tijd voor een bakje
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       
                
Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

De route van Maarten van der Weijden bleek iets af te wijken van de oorspronkelijke Elfstedenroute, dus ben gisteravond toch maar even  de 'stad' in gegaan. 
Wowww, wat een sfeer en wat veel mensen. 
En jaaaa, ik heb hem van heel dichtbij zien zwemmen. 
Wat een kanjer is die man, en wat een doorzettingsvermogen. 
Ik hoop zo dat hij Leeuwarden gaat halen.... 
En indien het niet lukt: dan nog heeft hij een ongelooflijk grote prestatie geleverd... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ook hier weer de omschakeling naar 'na de vakantie'. Nét een beetje licht (nog wel) bij het opstaan maar meteen ook grijs en motterig.
De honden waren nog niet toe aan hun ochtend-uitje maar moesten tóch en liggen nu lekker de schade in te halen.
Op zo'n ochtend als vandaag kijk ik ineens véééél te ver vooruit.. naar de volgende zomervakantie. Da's niet goed maar
gaat vanzelf en levert altijd een gevoel van weemoed op ('tis weer foorbij...'). Hoort erbij. Over een uurtje of twee (of eerder al) is alles weer 'normaal'.
En over een maandje of twee (of eerder) kan ik me al weer verheugen op de donkere dagen met kaarsen, houtkachel, stamppotten en
dat soort dingen.. maar nu nog niet.;) Nu verbaas ik me enkel een beetje dat ik voor het eerst sinds jaren weer eens een dagdraad geopend
heb hier... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gypsy, ik zet mijn reactie op jou maar even hier neer... het wordt voor mijn gevoel zo verwarrend als we op de zondagdraad blijven posten... 
Maar wat een nare situatie zo. Kan me indenken dat je het heel moeilijk vindt naar je werk terug te gaan. 
Is er een persoon daar waarmee je kunt overleggen hoe nu verder? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

@Gypsy, ik zet mijn reactie op jou maar even hier neer... het wordt voor mijn gevoel zo verwarrend als we op de zondagdraad blijven posten... 
Maar wat een nare situatie zo. Kan me indenken dat je het heel moeilijk vindt naar je werk terug te gaan. 
Is er een persoon daar waarmee je kunt overleggen hoe nu verder? 

Ja ik moet even naar mijn direct leidinggevende gaan 

Hij hoeft in principe niet zo vaak bij mij op de vloer te zijn dus wellicht is er wat te regelen

Ik heb het erg naar mijn zin daar dus ik wil niet weg

Ach eerst maar even rust en dan verder kijken wat te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mochten er hakers de maandag met een nieuw project willen starten;

op FB komen er de prachtigste kunstwerken voorbij onder de noemer Myriad CAL
ook als je het googlet, er is er niet 1 hetzelfde, net waar je van houdt qua kleuren
Ik vind het net een Mandela en ben weg van deze:(uit Lapland)

39521909_266871440812847_773322933246151

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een mailtje binnen dat onze verkochte Dyane na ruim een maand eindelijk bij haar nieuwe eigenaren is aangekomen in Amerika (Connecticut).
Ze zijn tevreden en hebben al een soort van meeting in de planning over enkele weken. Ha... we'll keep in touch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, halve wereldreis. Ruim twéé maanden onderweg geweest trouwens.
Inclusief zo'n 800 kilometer zelf gereden van de haven naar haar nieuwe 'thuis' en keuringen e.d...
Maar er zitten nu Amerikaanse platen op (over de blauwe nederlandse heen.. heb hier overigens nog de originele franse platen, als 'herinnering'..)

Weer een beetje beter, Lente?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n vrouw slikt ook dat spul nadat haar schildklier er twee jaar geleden plotseling helemaal mee ophield. Ze zette in korte tijd
helemaal op, vooral in haar gezicht. Eerst twijfel je nog, is het verbeelding??, maar een pasfoto die ze toen moest laten maken zette alle twijfel opzij.
Ze gooien het op de ziekte van Lyme die al eerder bij haar was geconstateerd. Maar het heeft idd een paar weken geduurd voor ze op de juiste dosering
zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot voor een paar dagen had ik niets met maarten. Nu natuurlijk nog niets maar is hij meer dan een zwemmer die ooit eens een medaille heeft gehaald. Blijkt dat ik nog erg verslavingsgevoelig ben :blush: Ik las het op nieuws site en ging naar de livestream en heb het gevolgd. Was gefacineerd door hem. Wat een man wat een doorzetter. Afgelopen nacht hele nacht gekeken. Gehuild toen hij moest stoppen vanmiddag maar was goede keus van de arts. Maarten is een held 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar geen Wolf op de veluwe maar Maarten in de sloot. Ik vind het knap wat hij doet maar die massa hysterie er omheen kan ik niet zo goed tegen. Nouja, ik weet eigenlijk niet of ik het knap vind. Vind het denk meer fascinerend dat iemand zo diep kan gaan maar doorgaan tot je erbij neervalt kon ik als verslaafde ook, dat is niet knap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fruitvlieg:

[...] Vind het denk meer fascinerend dat iemand zo diep kan gaan maar doorgaan tot je erbij neervalt kon ik als verslaafde ook, dat is niet knap. 

Met dit verschil dat jij diep ging omdat je niet kón stoppen en Maarten omdat ie niet  wïlde stoppen... Hij deed het niet alleen voor zichzelf maar
óók voor anderen.
 

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kohtje:

Met dit verschil dat jij diep ging omdat je niet kón stoppen en Maarten omdat ie niet  wïlde stoppen... Hij deed het niet voor zichzelf maar voor anderen.

Ook wel voor zichzelf natuurlijk. Het is naïef om te denken dat hij het alleen maar voor anderen doet.

Ik kan niet tegen hypes of groepen. Nooit tegen gekund. Maar los van dat alles is dit sportief gezien natuurlijk een bereprestatie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...