Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Goeiemorgen Ja het is weer maandag...de eerste na de vakantie. Blijf die omschakeling altijd bleh vinden Maar ook vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 (bewerkt) Goeie morgen sielug alleentje. O ook goeie morgen Thee. 20 augustus 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Goedemorgen. De omschakeling vind ik ook niets @kruidenthee67. Dasr ben ik niet zo van. hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Wat een rust hier. Goedemorgen allemaal. Heb heerlijk geslapen, daarna onder de douche en gelijk de badkamer maar even gedaan. Nu tijd voor een bakje De route van Maarten van der Weijden bleek iets af te wijken van de oorspronkelijke Elfstedenroute, dus ben gisteravond toch maar even de 'stad' in gegaan. Wowww, wat een sfeer en wat veel mensen. En jaaaa, ik heb hem van heel dichtbij zien zwemmen. Wat een kanjer is die man, en wat een doorzettingsvermogen. Ik hoop zo dat hij Leeuwarden gaat halen.... En indien het niet lukt: dan nog heeft hij een ongelooflijk grote prestatie geleverd... Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Ja, ook hier weer de omschakeling naar 'na de vakantie'. Nét een beetje licht (nog wel) bij het opstaan maar meteen ook grijs en motterig. De honden waren nog niet toe aan hun ochtend-uitje maar moesten tóch en liggen nu lekker de schade in te halen. Op zo'n ochtend als vandaag kijk ik ineens véééél te ver vooruit.. naar de volgende zomervakantie. Da's niet goed maar gaat vanzelf en levert altijd een gevoel van weemoed op ('tis weer foorbij...'). Hoort erbij. Over een uurtje of twee (of eerder al) is alles weer 'normaal'. En over een maandje of twee (of eerder) kan ik me al weer verheugen op de donkere dagen met kaarsen, houtkachel, stamppotten en dat soort dingen.. maar nu nog niet. Nu verbaas ik me enkel een beetje dat ik voor het eerst sinds jaren weer eens een dagdraad geopend heb hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Helemaal met je eens, Yvonne. Wat een kanjer die man... of ie 't nu wel of niet haalt, 't is nú al een bovenmenselijke prestatie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 goeiemorgen frummers, en ja mijn 1e filmpje kijken was idd Maarten en het 2e deze: https://www.telegraaf.nl/video/2453985/hilarisch-zuiplappen-maken-ruzie vandaag de 1e maar weer niet nemen................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Goedemorgen Jane en Koh. En jaaaa, de vakantie is voor de meesten voorbij. Hier hebben de scholen nog twee weken te gaan. Jammer dat we geen eigen foto's en zo meer kunnen plaatsen, had gisteren ook een paar filmpjes gemaakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 @Gypsy, ik zet mijn reactie op jou maar even hier neer... het wordt voor mijn gevoel zo verwarrend als we op de zondagdraad blijven posten... Maar wat een nare situatie zo. Kan me indenken dat je het heel moeilijk vindt naar je werk terug te gaan. Is er een persoon daar waarmee je kunt overleggen hoe nu verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Goedemorgen Eindelijk goed geslapen! Voel me een stuk beter @Jannigje De logica van zwemmen zonder je benen te gebruiken ontgaat mij maar het is en blijft heel knap Een mooie dag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Zojuist zei Yvonne: @Gypsy, ik zet mijn reactie op jou maar even hier neer... het wordt voor mijn gevoel zo verwarrend als we op de zondagdraad blijven posten... Maar wat een nare situatie zo. Kan me indenken dat je het heel moeilijk vindt naar je werk terug te gaan. Is er een persoon daar waarmee je kunt overleggen hoe nu verder? Ja ik moet even naar mijn direct leidinggevende gaan Hij hoeft in principe niet zo vaak bij mij op de vloer te zijn dus wellicht is er wat te regelen Ik heb het erg naar mijn zin daar dus ik wil niet weg Ach eerst maar even rust en dan verder kijken wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Nou, ik hoop echt dat je een mogelijkheid gaat zien om daar te blijven dan Gypsy Sterkte nogmaals. Gypsy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 mochten er hakers de maandag met een nieuw project willen starten; op FB komen er de prachtigste kunstwerken voorbij onder de noemer Myriad CAL ook als je het googlet, er is er niet 1 hetzelfde, net waar je van houdt qua kleuren Ik vind het net een Mandela en ben weg van deze:(uit Lapland) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Goedemorgen, Vandaag geen gif voor mij en ga verder met gezond leven. Fijne eerlijke dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Net een mailtje binnen dat onze verkochte Dyane na ruim een maand eindelijk bij haar nieuwe eigenaren is aangekomen in Amerika (Connecticut). Ze zijn tevreden en hebben al een soort van meeting in de planning over enkele weken. Ha... we'll keep in touch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Ja, halve wereldreis. Ruim twéé maanden onderweg geweest trouwens. Inclusief zo'n 800 kilometer zelf gereden van de haven naar haar nieuwe 'thuis' en keuringen e.d... Maar er zitten nu Amerikaanse platen op (over de blauwe nederlandse heen.. heb hier overigens nog de originele franse platen, als 'herinnering'..) Weer een beetje beter, Lente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 https://www.telegraaf.nl/nieuws/2456147/maarten-van-der-weijden-naar-ziekenhuis 163 km volgemaakt, wat een doorzetter! en wie weet maakt hij het later af, zou me niets verbazen. Hollandse held. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 M'n vrouw slikt ook dat spul nadat haar schildklier er twee jaar geleden plotseling helemaal mee ophield. Ze zette in korte tijd helemaal op, vooral in haar gezicht. Eerst twijfel je nog, is het verbeelding??, maar een pasfoto die ze toen moest laten maken zette alle twijfel opzij. Ze gooien het op de ziekte van Lyme die al eerder bij haar was geconstateerd. Maar het heeft idd een paar weken geduurd voor ze op de juiste dosering zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Sja, die Maarten hoeft zich echt nergens voor te schamen.. 163 km. Ik ben na een paar slagen in de rondte al bekaf.. Maar ik durf er wat om te verwedden dat ie zelf vindt dat ie niet geslaagd is. Me dunkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Tot voor een paar dagen had ik niets met maarten. Nu natuurlijk nog niets maar is hij meer dan een zwemmer die ooit eens een medaille heeft gehaald. Blijkt dat ik nog erg verslavingsgevoelig ben Ik las het op nieuws site en ging naar de livestream en heb het gevolgd. Was gefacineerd door hem. Wat een man wat een doorzetter. Afgelopen nacht hele nacht gekeken. Gehuild toen hij moest stoppen vanmiddag maar was goede keus van de arts. Maarten is een held Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 45 minuten geleden zei Lars: Maarten is een held Jij ook kerel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 Dit jaar geen Wolf op de veluwe maar Maarten in de sloot. Ik vind het knap wat hij doet maar die massa hysterie er omheen kan ik niet zo goed tegen. Nouja, ik weet eigenlijk niet of ik het knap vind. Vind het denk meer fascinerend dat iemand zo diep kan gaan maar doorgaan tot je erbij neervalt kon ik als verslaafde ook, dat is niet knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Fruitvlieg: [...] Vind het denk meer fascinerend dat iemand zo diep kan gaan maar doorgaan tot je erbij neervalt kon ik als verslaafde ook, dat is niet knap. Met dit verschil dat jij diep ging omdat je niet kón stoppen en Maarten omdat ie niet wïlde stoppen... Hij deed het niet alleen voor zichzelf maar óók voor anderen. 20 augustus 2018 bewerkt door Kohtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 14 minuten geleden zei Kohtje: Met dit verschil dat jij diep ging omdat je niet kón stoppen en Maarten omdat ie niet wïlde stoppen... Hij deed het niet voor zichzelf maar voor anderen. Ook wel voor zichzelf natuurlijk. Het is naïef om te denken dat hij het alleen maar voor anderen doet. Ik kan niet tegen hypes of groepen. Nooit tegen gekund. Maar los van dat alles is dit sportief gezien natuurlijk een bereprestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden