bolletje Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 (bewerkt) Is iedereen weg gewaaid???? Nou ja zeg das lang geleden dat ik de d.d. geopend heb. KOM OP JE NEST UIT LUIE DONDERS. Ik ben weg mensen, dan maar geen koffie van Von. 10 augustus 2018 bewerkt door bolletje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Ik ben er allang uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Ik ben gewoon blijven liggen Nu klaar voor de fitness. Dochter is gisteren toegekomen maar dadelijk weer vertrokken naar haar lief. Zo gaat dat. Straks komt er een vriendin langs. Moet nog naar de winkel etc. Geen rust voor de ikzoutnietmeerweten. Laters Hup met de beentjes Welkom sophie SophieS reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Fijne vakantie @Lika!! Komt helemaal goed met dat weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Goedemorgen frummers. En daaaaar is de koffieeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 @Kohtje even binnen gewipt gisteren, leuk, fijne vakantie dus en nu weer op huis aan ... goede reis . @Lika, jij een heel fijne vakantie.... en komt helemaal goed met het weer, vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Maar waar is het water! Dank je @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 11 minuten geleden zei SophieS: Maar waar is het water! Dank je @fleurtje Wat denk je van de kraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 11 minuten geleden zei Antoinnette: Dagpact Antoinnette Nietmeer Goedemorgen allemaal, Ik moest gewoon een vestje aan zo fris is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Goedemorgen. Aan de inpak en dan : hoppa. Ben 1 en al kleeing twijfel nu... wat is wijsheid? Dan maar niet wijs! Alles mee. Yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Laagjes. Zorgen voor laagjes mogelijkheden. ala ik ooit geld heb wil ik andere mensen mijn vakantie-inpak laten doen. Och, och, och. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 (bewerkt) Oeps, je vergat er een paar Françoise... Dagpact: Antoinnette Nietmeer Françoise Yana 10 augustus 2018 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 31 minuten geleden zei Francoise: Morgen Dag pact : Françoise Sophie Soof is derbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 1 uur geleden zei Yvonne: Wat denk je van de kraan? Ongezellig. Moet ik met mond aan de kraan en jullie lekker aan tafel! Ga wel in de tuin dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 21 minuten geleden zei Yana: Oeps, je vergat er een paar Françoise... Dagpact: Antoinnette Nietmeer Françoise Yana Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Hahaha, arme Sophie.... ik zet wel een fles water neer voor jou. Drink zelf overigens buiten de thee ook de hele dag door water, gewoon een fles vol laten lopen en op het aanrecht zetten... SophieS reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 3 uur geleden zei Yana: Oeps, je vergat er een paar Françoise... Dagpact: Antoinnette Nietmeer Françoise Yana Sophie Rosee Goedemorgen lieve mensen. Ben weekje weg met vriend en had eerste dag lastige dag, paar keer enorm zin om te drinken. Zet mezelf op t dagpact vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 @Rosee wat goed!! Geniet zonder drank! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Ja kijk, nu ik eenmaal een beetje door heb hoe ik op dit forum kan met m'n telefoon, lijkt het hek van de dam. Ben ik alwéér.. en nog niet eens thuis maar op een camperplaats in Borstel, bij Hamburg, bij een jachthaven.. Gisteravond ook noodweer en vandaag zeer wisselend maar nu een prettig avondzonnetje. Zo lekker buiten de camper eten... De honden hebben het ook prima naar de zin, de oudste huppelt weer als een jonge God.. Morgen echt naar huis, maar niet erg. Het was een heerlijke vakantie. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Haha Kohtje..herkenbaar....goh...lijkt wel..... Zucht...wat was het heerlijk in de sauna.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Vandaag 9 maand drankloos. Ben ik blij ik weet het niet. Voelt ook nog steeds een beetje droevig Jannigje en SophieS reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 9 maanden knap Lars en droevig......... ja je mist iets ik herken het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2018 Lars, 'netjes denken'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden