Spring naar bijdragen

Woe 8 augustus 2018


fleurtje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ook hier erg slecht geslapen. Bloedheet vannnacht. Straks revacentrum en dan hoop ik effe door al dat medische gedoe heen te zijn voor een poosje. Lekker bijkomen. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Het raam kon niet open vannacht dus nog best wel benauwd. Nog 30 graden in huis. Gelukkig geen diertjes overlast meer.

Hier even vrij genomen werd een beetje teveel allemaal. Het is toch rustig op het werk dus nu even lekker mijn huis luchten.

Fijne dag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen,

Ik wist vannacht niet wat ik zag zeg, m'n hondje was nat woehahahaha. Ik naar buiten en ja hoor het heeft geregend hiero. Heerlijk.

Zo nu gauw opschieten want ga zo naar de dagbest. En morgen kijken naar een nieuwe plek om nog twee dagen wat te hobbyen, dus ben dan 4 dagen van de straat en kan geen stoute en slechte dingen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
't is dat ik vanuit het badkamerraam water zag staan op het garagedak, anders had ik niet doorgehad dat het heeft geregend. 
De was die ik gisteravond heb opgehangen is zo goed als droog... 
Laat nu maar komen die afkoeling, gisteren was ik echt beroerd van de hitte op een gegeven moment... 
Eerst een bakje, en dan de rest van de dag :) 
1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor zero cola  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeieheerlijkfrisse morgen frummers

hier droog gebleven, hopen op morgen dan maar, eerst fietsen met maatje, en dan houden we het liefst droog.
gisteren de hele dag op t strand en 3 wedstrijdjes gevolleyed, met sokjes aan. De hitte sloeg pas toe op de terugweg naar huis, getver wat bleef het 's avonds eng heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...