Nietmeer Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Lekker plaknachtje achter de rug, en kort ook. Dagpact: Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Pff ook hier warm nachtje en dat gaat alleen maar erger worden goedemorgen trouwens Dagpact: Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goedemorgen frummers. Gek, heerlijk geslapen ondanks de warmte. Nu de boel goed luchten nog even voor de hitte komt. We hebben een huis dat heel goed geïsoleerd is, heerlijk in de winter en als het even een paar dagen warm is, maar bij voortdurende hitte niet zo prettig want dan krijg je de warmte er bijna niet meer uit.... Vandaag dus echt heet, kom maar op. We gaan het meemaken allemaal, maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goedemorgen @Yvonne eerst maar koffie inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Dagpact: Nietmeer Ijsvogel Goedemorgen. Hier ook alles tegen elkaar open maar dat doet niet veel. Vooral de zolder is een oven, misschien moet ik net als Kohtje beneden gaan slapen. Of buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goeiemorgen En goeiedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 (bewerkt) goeiemorgen frummers, ook ik vroeg mijn bed uitgerold, heerlijk geslapen, voor het eerst zonder laken nu. En korter dus, dat wel. Nu wachten met een bakkie en rijstewafels tot de super open gaat, want mijn ontbijtbeschuiten zijn op en nog wat belangrijke dingen als fruit en rauwkost/groente. Gauw aanvullen dus en dan hoef ik weer een paar dagen niks. 24 juli 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goedemorgen Dagpact: Nietmeer Lars Ijsvogel Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Hallo @Quinn kom je ook weer eens om de hoek kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goedemorgen. Ha Quinn! Gaat ‘t wat? De buren hebben het hier moeilijk met elkaar. Daar heb ik het dan weer moeilijk mee. Lesje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Hoi, ja, ik dacht, doe eens gek. Ik probeer dingen die op m'n zenuwen werken zoveel mogelijk te vermijden. Maar uitdagingen blijven toch welkom. Hier gaat het min of meer als altijd. Minus de drank, dat dan wel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Wow Quinn. Dat is al best een tijdje dranloos toch? Hoop voor je dat dat ook iets positiefs gaat opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Bijna drie maand. Vooralsnog een experimentele ervaring, ofzo. Wat ik zei, verder is er feitelijk niks veranderd. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Hoi Quin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Moghu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Goedemorgen. Toch apart dat drie maanden experimenteel stoppen makkelijker lijkt te gaan dan 'gewoon' stoppen. Toch? Maar drie maanden is drie maanden. Fijn Quinn. Experimenteer maar lekker door, zo. Met 'experimenteren' en 'ontdekken' is mij ook gelukt wat ik op het diepst van m'n dal/put niet voor mogelijk had gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Een hele goede morgen allemaal, Parkietjes weer buiten gezet, en kwetteren er lustig op los (Kunnen de buren ook mee genieten ha,ha) Straks boodschappen doen bij diverse winkels Vanmiddag werken En ..alweer een stralende dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Heb je wel een waterbak erin waarin ze kunnen zwemmen @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 1 uur geleden zei Lars: Heb je wel een waterbak erin waarin ze kunnen zwemmen @rapilos Ik heb wel een bak waarin ze kunnen zwemmen Lars, maar dat doen ze nooit Ze drinken er alleen maar uit, ondanks dat ze toch ook nog een gewoon drink bakje hebben Francoice, Knap, dat je de uitdaging aangaat om naat Maastricht te rijden Ik zou het dus echt niet durven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 moest juist aan je brood denken @Lente. Spijtig dat t niet gelukt is Ik heb ook nog een aantal 'gezonde' lekkere gerechten die ik nog een keer wil maken maar gedurende de werkweek is daar weinig tijd voor en in t weekend niet altijd zin. Maar bedenk me net dat er een recept voor kokosijs tussen moet zitten. Dit weekend toch es proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Verders.. HOT HOT HOT Nondeju! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 Ik ga het met ijs en leuke dingen kopen net zo doen als met drank. Uitzitten. Het gaat de (te) gekke kant op. Ik denk dat dit nog moeilijker voor mij gaat worden. Maar interessant experiment en nodig ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 8 minuten geleden zei Lika: Ik ga het met ijs en leuke dingen kopen net zo doen als met drank. Uitzitten. Het gaat de (te) gekke kant op. Ik denk dat dit nog moeilijker voor mij gaat worden. Maar interessant experiment en nodig ook! Er gaat toch geen dagpact voor ijs komen @rapilos hier gaan ze wel in het badje mooi om te zien rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2018 En een dagpact mooie kettingen kopen, oorbellen, sjaals... weet ik het wat ik verzin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden