nancy Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen allemaal! Vandaag oppasdag op beide kleinkinderen, heerlijk! Lars, fleurtje en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen vandaag is er een ander op dagbesteding omdat het vakantie is ben ik niet blij mee Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen. Wij vertrekken zo op excursie. @Lars, naar welk eiland trek je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Got to goooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Naar een canarisch eiland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Dagpact ; Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen allemaal Even snel op mijn foontje Straks werken en alweer een stralende dag vandaag Lars, Wie weet wat een leuk persoon het is , die nu op de dagbesteding komt werken We horen het vanavond vast wel van je Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen allemaal! Dagpact ; Lars Rapilos Nietmeer Ik voel me nog steeds spijtig na misser van zaterdag. Ben al lang wakker maar geen zin om in beweging te komen. Ga ik zo toch wel doen. Yoga en daarna met de hond naar buiten voordat het te warm is. Lars, wie weet valt het mee. Rapilos werk ze!, rustig aan met de warmte. Nancy en Fleurtje veel plezier. fijne dag allemaal. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen frummers. En weer belooft het een mooie dag te worden. Veel te doen, maar het is overzichtelijk. Uiteraard eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Ja maar als je dat gaat veranderen mag je dus weer geen ditjes en dagjes hier neer zetten. Dat vind ik nu juist weer gezellig en als iemand hulp nodig is of iets wil delen moet dat toch ook kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen. Moe na drukke dagen. Pas op de plaats en werken zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Misschien kan het van allemaal een beetje. Beetje luchtig, beetje diepgang. Lente succes met de HA. Lika rustig aan en werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 goeiemorgen frummers. Etty, de dagdraad bloedt echt niet zo maar dood; het gebeurt al jaren dat er dipjes zijn in de huiskamer, de diskussies erover idem; in een huiskamer kun je binnenlopen en je doet het met wie er net is. Het voordeel van hier is dat je ook 's avonds nog kunt lezen wat besproken is en erop reageren kan zelfs de dag erna nog☺ Vroeger hadden we dagdraden van wel 25 blz, dat was het andere uiterste; toen werden de wie is wie draden meer sporadisch gebruikt. Het staat jou en ieder vrij om de plek te zoeken die bij je past en de reacties daarop komen dus ook door anderen die kiezen waar ze willen schrijven en op wie ze willen reageren. Ik ben in het echie ook selectief, hier dus ook. Soms lang van stof (nou ja best vaak eigenlijk) en soms kort door de bocht. Alles kan, alles mag. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 (bewerkt) Acht Etty , ik heb zojuist even bij de 'wie is wie' gekeken... Als ik me daar elke dag echt in ga verdiepen dan zit ik bijna non stop achter de laptop. En dat is wat ik niet wil, niet kan. 36 minuten geleden zei Etty: En een heel persoonlijk argument wat op zich nergens op slaat dus hee : als je wil dat mensen meer gaan uitwisselen dan wat ze gaan eten en breipatronen vind ik dat de naam moet veranderen. Vind je het gek dat het zo stil is? Wie noemt het nou ook: 'ditjes en datjes?' Heel persoonlijk dus maar ik vindt het kleinerend, net als vrouwtje, collegaatje (nooit voor een man) schijnt ook gewoon te mogen. Alcoholisten pikken het niet meer dat ze worden gelokt met kleutertermen dus moderatoren, zoek een term die de lading dekt (oh, en geen 'allerlei' ook allergisch voor.) Nee Etty, ik vind het niet gek dat het hier zo stil is. Ten eerste is het zomertijd... dan zie je over het algemeen dat het hier wat rustiger is. En ten tweede : ja de vele persoonlijke draadjes, en dat heeft volgens mij niets te maken met de naam 'ditjes en datjes' ... vergeet niet dat de draad waarop wij schrijven de dagdraad is. En dan zitten we goed want het het heet hier 'ditjes en datjes & dagdraad' . En, ook dat is al wel vaker gezegd: ook het uitwisselen van wat er gegeten gaat worden en het bespreken van breipatronen (heb ik overigens in de afgelopen 8 jaar nog niet meegemaakt hier) kan soms helpend zijn. Mensen die er even doorheen zitten, zich hier melden en meelezen, steun zoeken en krijgen kunnen zich soms optrekken aan de gewone alledaagse praat, althans, zo ging het ooit. En laten we niet vergeten dat in het verleden er pagina's gekkigheid werden volgeschreven, maar zodra iemand aangaf het moeilijk te hebben werden alle zeilen bijgezet die persoon te helpen. En dat kon heel ver gaan. Gewoon op de dagdraad, of misschien wel júist op de dagdraad omdat je daar over het algemeen sneller mensen bereikt. Jammer dat je zo denigrerend schrijft over de term 'ditjes en datjes' schrijft en het linkt aan de term 'vrouwtje' , laat dit stukje forum alsjeblieft blijven wat het is. 16 juli 2018 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Ha, Jopie... ik hád al zo het gevoel dat je je wel even zou komen melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen Ik vind de dagdraad juist fijn. Ik lees nooit persoonlijke draadjes. En ja zomertijd dus rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Bagger trouwens dat Frankrijk heeft gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Hahaha. Gypsy, ja, er waren heel veel mensen die hoopten dat de ander zou winnen. "Wij" hebben overigens geen enkele wedstrijd verloren, toch ook wel iets om even bij stil te staan Klopt Joop, zo'n forum is heel leerzaam. En echt sturen kun je niet, de controle ligt bij de beheerders, en ook zij kunnen niet sturen.. Communiceren met alleen maar getypte letters, geen intonatie, geen stem, geen mimiek, geen lichaamshouding... En dan toch proberen dat wat je voelt en denkt over te brengen... Nietmeer en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goeie morgen mensen, Lente heel veel sterkte vandaag meid. We weten allemaal hoe het voelt als je gedronken hebt pfffftttt. Heb je al gegeten? Helpt altijd. Mensen als iedereen die verandering wil zien hier, nu eerst begint met zelf te veranderen, kijken of dat lukt. We kunnen wel blijven schreeuwen dat de dagdraad moet veranderen maar als het bij schreeuwen blijft veranderd er niets. Ga zelf beginnen met het veranderen. Nietmeer heeft gereageerd op Lente verder niemand. Als we willen dat er meer op de dagdraad wordt gedeeld zullen we ook moeten reageren op mensen die het nu niet makkelijk hebben. Als men vindt dat er teveel op eigen draadjes wordt geschreven ga er dan niet naar toe. Je mag niet verwachten dat iedereen verandert omdat jij het daar moeilijk mee hebt, jij zal moeten accepteren dat het forum zo loopt zoals het loopt. Er zijn teveel mensen en iedereen heeft hier net zoveel rechten als die ander. Dat accepteren maakt het een stuk makkelijker. En wil je verandering schrijf er dan niet over maar laat zien wat je wilt. Zo zeg daar word ik moe van zo op de vroege morgen. O ja, en met mij gaat het goed. Nietmeer en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Goedemorgen! Dagpact ; Lars Rapilos Nietmeer Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 Ik ben bekouden. Nietmeer, de kater behelst vaak meer dan alleen de lichamelijke gevolgen hè. De spijt is vaak erger. Sterkte joh. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Etty: kijk, dit zijn van die dingen die je dan beter op je eigen draadje kunt delen Neen, driewerf neen, dat hoort HIER En trek je ook maar niets aan van mijn retirade hoor @Etty soms ben ik gewoon even pinnig... gaat vanzelf weer over dan. Reacher, ik voel met je mee. Zomer en dan een bestopte deus... vreeeeeselijk, en dat meen ik echt. @Lente, heb je al gebeld? 16 juli 2018 bewerkt door Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 2 minuten geleden zei Reacher: Ik ben bekouden. Nietmeer, de kater behelst vaak meer dan alleen de lichamelijke gevolgen hè. De spijt is vaak erger. Sterkte joh. bekouden? Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2018 1 minuut geleden zei Gypsy: bekouden? Wat is dat? Dat is verkouden Gypsy, maar als je neus dicht zit ga ongeveer zo praten... Dagpact ; Lars Rapilos Nietmeer Reacher Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden