Spring naar bijdragen

dagpact. 21juni


Nietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Helaas lag ik wederom tot 2:30u wakker maar ik kan trots zeggen dat ik al sinds n uurtje of 8 wakker ben :) Wellicht is dit dan t moment dat mijn dag en nachtritme er weer wat gezonder eruit zal zien!

Nu heerlijk aan de koffie op de bank. De katjes inmiddels gevoerd en vooral rustig aan. Iedereen n fijne stabiele dag gewenst! Incl dierenpark en huisartsbezoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, beetje laat hier. Ik begin te begrijpen waarom de oncologe wilde dat ik zou stoppen (maar niet in 1 klap)  met tramadol. Goeie genade wat een zooi. Ik zit nu op de helft van de eerdere dosering. Nog 1 retard van 50 mg. De afgelopen dagen voel ik me een complete junk. Dit had ik niet verwacht. Morgen bij de reva- arts verder bespreken. Ik hoop dat ik het ergste nu gehad heb. 

Francoise? 

Lars, sterkte

Harald ook sterkte met het katje. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik wil mezelf nog op het dagpact zetten, maar moet ik nu de laatste kopiëren waar francoise wel opstaat of? Ik weet niet wat ik het beste kan doen. Nou ja, in ieder geval meld ik me hierbij aan. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een dag huisarts vertrouwde het niet door gestuurd naar neurloog maar omdat je door gestuurd word kom je op spoed terecht. Allerlei onderzoeken testen bloed prikken. Conclusie ik ga gewoon achter uit heel gewoon. Heb last van stemming wisseling de vraag is of emdr nu wel zo goed is maar dat is voer voor psycholoog. Hoofdpijn waarschijnlijk van spanning mag wel pijnstiller hebben. Ik moet stoppen met ontkenning stoppen met vechten om maar niets te laten blijken. Vind het moeilijk heb het moeilijk als het zo door gaat dan weet ik niet meer hoe lang ik nog wil 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Lars! Ikzelf moet bekennen dat ik mij niet aan mijn dagpact gehouden heb. Door frustratie 2 blikjes bier (toch zonde om weg te gooien dacht mn verslaving) leeggedronken... Zie mijn update in t draadje 'erg genoeg?' bij wie is wie.@Francoise; hoewel ik mij hier vanochtend had aangemeld heb je me niet genoemd in t lijstje van droogblijvers van vandaag. Je had n soort voorspellende gave ;)

Hopelijk gaat t jullie beter af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...