Yvonne Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Goedemorgen frummers. Buiten lekker fris, motregentje en blije vogels, Binnen staan koffie en thee klaar. Laat maar komen die dag , ik heb er zin in. (Hoewel ik half vijf wakker wel héél erg vroeg vind...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen, Yvonne, lekker bakkie even. dagpact: lente 19 juni 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Goedemorgen! Snel de badkamer in en op naar het werk, fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 dagpact: lente Francoise Nietmeer goedemorgen allemaal, en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 goedemorgen dagpact: lente Francoise Nietmeer Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Francoise ik zag vannacht iets langs drijven was jij dat dan. Ik zwaaide nog. Moghu mensen. M'n oor zit dicht. Gisterenavond nog geprobeerd hem uit te spuiten maar zat in het verkeerde gat. Nou ja eerst maar ff wat olie in m'n oor doen. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 59 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen lieve mensen dagpact: lente Francoise Nietmeer Kohtje Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Hoi @Antoinnette ik ken je nog niet zo goed maar heb vorige maand wel meegekregen dat het niet goed met je ging en dat er crisisopvang geregeld moest worden. Fijn dat je weer opgekrabbeld bent, ik hoop van harte dat je weer wat lekkerder in je lieve lijf zit. Heb je het ook al die tijd droog kunnen houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 15 minuten geleden zei Yana: Hoi @Antoinnette ik ken je nog niet zo goed maar heb vorige maand wel meegekregen dat het niet goed met je ging en dat er crisisopvang geregeld moest worden. Fijn dat je weer opgekrabbeld bent, ik hoop van harte dat je weer wat lekkerder in je lieve lijf zit. Heb je het ook al die tijd droog kunnen houden? Hoi Yana, Ik heb het vorige maand niet droog gehouden, maar nu inmiddels al weer 3 weken zonder druppel. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van de alcohol. Heb in het verleden bewezen dat ik ook goed zonder kan. Kan het ook helemaal niet gebruiken nu in mijn leven. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 1 uur geleden zei Kohtje: goedemorgen dagpact: lente Francoise Nietmeer Kohtje Antoinette Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 2 uur geleden zei bolletje: Gisterenavond nog geprobeerd hem uit te spuiten maar zat in het verkeerde gat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 40 minuten geleden zei Asterix: Asterix heb je het plaatje ernaast gezien? Je moet verder kijken dan je neus lang is Woehahahaha. Hoe is ie verder? en met moeder de vrouw, Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 1 uur geleden zei bolletje: Asterix heb je het plaatje ernaast gezien? Je moet verder kijken dan je neus lang is Woehahahaha. O, bolletje, ik had ook even gemist dat jij dat was op dat plaatje. Maar nu je het zegt, ja, nu zie ik het denk ik wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garuda Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Goedemiddag! dagpact: lente Francoise Nietmeer Kohtje Antoinette Rapilos Spirit Garuda Hier inmiddels een ruime week droog.. Dit is meestal 't punt waarop 't echt lastig wordt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Hahaha, ja, ga dan ook op je scootmobiel zitten, dan zie ik het meteen. Met mij gaat het wel, beetje moeite met poepen, weet ook niet waarom. Moeder blijft maar angstig, heel naar. Ze is het vertrouwen in haar lichaam verloren na 10 jaar overgangsklachten. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Zit er nou niks anders op dan op deze manier oud worden, Asterix? En dan heb ik het over de situatie van je vrouw, niet over jouw poepen... Wat een eindeloos, hopeloos treurverhaal... Sterkte ermee. Voor de zoveelste keer, geloof ik. Maar ja, 't duurt ook maar en het duurt ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Het lijkt er op neer te komen dat ze afgelopen jaar te veel is opgejaagd door de GGZ, terwijl ze eigenlijk rustig aan had moeten doen. Daar plukt ze nu de vruchten van. En medicijnen waar ze niet meer van af durft. Niemand lijkt te weten hoe ze deze stress weer kwijt kan raken. Maar bedankt voor de sterktewens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 4 uur geleden zei Kohtje: O, bolletje, ik had ook even gemist dat jij dat was op dat plaatje. Maar nu je het zegt, ja, nu zie ik het denk ik wel... O gelukkig want je moet echt niet verkeerd over me gaan denken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 2 uur geleden zei Asterix: Het lijkt er op neer te komen dat ze afgelopen jaar te veel is opgejaagd door de GGZ, terwijl ze eigenlijk rustig aan had moeten doen. Daar plukt ze nu de vruchten van. En medicijnen waar ze niet meer van af durft. Niemand lijkt te weten hoe ze deze stress weer kwijt kan raken. Misschien de alternatieve kant op gaan. Daar wordt heel veel succes mee geboekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 Bedoel je meditatie? Een kennis van ons wilde haar aan de Ayahuaska. Das een soort thee waar je van gaat trippen en zo een 'reis naar binnen' maakt. Ik denk dat de angst nog meer wordt aangewakkerd in plaats van dat je je angst een plek kunt geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 22 minuten geleden zei spirit: Waarom vertrouwd ze haar eigen lichaam niet meer? Omdat het niet doet wat zij wil en alle kanten is opgeslingerd door de pillekes. Het is nooit een keertje normaal, echt nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2018 (bewerkt) Ach @Asterix, wat triest allemaal. Jeempie, wat moet het moeilijk zijn zo, ik wens jullie zo graag een sprankje hoop, wat lichtheid.... 19 juni 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden