Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 juni 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Francoise ik zag vannacht iets langs drijven was jij dat dan. Ik zwaaide nog.:o

Moghu mensen. M'n oor zit dicht. Gisterenavond nog geprobeerd hem uit te spuiten maar zat in het verkeerde gat. Plaatjes Neus peuteren Man Zit Op Bank In Neus Te Peuteren

Nou ja eerst maar ff wat olie in m'n oor doen. Goeie morgen allemaal.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Antoinnette ik ken je nog niet zo goed maar heb vorige maand wel meegekregen dat het niet goed met je ging en dat er crisisopvang geregeld moest worden. Fijn dat je weer opgekrabbeld bent, ik hoop van harte dat je weer wat lekkerder in je lieve lijf zit. Heb je het ook al die tijd droog kunnen houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Yana:

Hoi @Antoinnette ik ken je nog niet zo goed maar heb vorige maand wel meegekregen dat het niet goed met je ging en dat er crisisopvang geregeld moest worden. Fijn dat je weer opgekrabbeld bent, ik hoop van harte dat je weer wat lekkerder in je lieve lijf zit. Heb je het ook al die tijd droog kunnen houden?

Hoi Yana, 

Ik heb het vorige maand niet droog gehouden, maar nu inmiddels al weer 3 weken zonder druppel. Ik wil niet meer afhankelijk zijn van de alcohol. Heb in het verleden bewezen dat ik ook goed zonder kan. Kan het ook helemaal niet gebruiken nu in mijn leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Asterix heb je het plaatje ernaast gezien? Je moet verder kijken dan je neus lang is Woehahahaha.

O, bolletje, ik had ook even gemist dat jij dat was op dat plaatje. Maar nu je het zegt, ja, nu zie ik het denk ik wel...:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ja, ga dan ook op je scootmobiel zitten, dan zie ik het meteen.
Met mij gaat het wel, beetje moeite met poepen, weet ook niet waarom. ;)

Moeder blijft maar angstig, heel naar.
Ze is het vertrouwen in haar lichaam verloren na 10 jaar overgangsklachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er nou niks anders op dan op deze manier oud worden, Asterix? En dan heb ik het over de situatie van je vrouw, niet over jouw poepen...
Wat een eindeloos, hopeloos treurverhaal... Sterkte ermee. Voor de zoveelste keer, geloof ik. Maar ja, 't duurt ook maar en het duurt ook maar.:rose::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er op neer te komen dat ze afgelopen jaar te veel is opgejaagd door de GGZ, terwijl ze eigenlijk rustig aan had moeten doen.
Daar plukt ze nu de vruchten van.
En medicijnen waar ze niet meer van af durft.

Niemand lijkt te weten hoe ze deze stress weer kwijt kan raken.

Maar bedankt voor de sterktewens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Asterix:

Het lijkt er op neer te komen dat ze afgelopen jaar te veel is opgejaagd door de GGZ, terwijl ze eigenlijk rustig aan had moeten doen.
Daar plukt ze nu de vruchten van.
En medicijnen waar ze niet meer van af durft.

Niemand lijkt te weten hoe ze deze stress weer kwijt kan raken.

Misschien de alternatieve kant op gaan. Daar  wordt heel veel succes mee geboekt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je meditatie?
Een kennis van ons wilde haar aan de Ayahuaska.

Das een soort thee waar je van gaat trippen en zo een 'reis naar binnen' maakt.

Ik denk dat de angst nog meer wordt aangewakkerd in plaats van dat je je angst een plek kunt geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...