Lars Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen allen. De week is weer door midden Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Ja Lars, goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen! Dagpact: Lars Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goeie morgen vroege vogels. Ha Lieselotje Dadelijk weer naar de dagbesteding. Altijd heerlijk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen , verdorie , draadje gestart. Dacht dat ik de eerste was . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 10 minuten geleden zei Lieselotje: Goedemorgen! Dagpact: Lars Lieselotje Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 (bewerkt) Dagpact: Lars Lieselotje Francoise lente Kohtje En een goedemorgen allemaal. 13 juni 2018 bewerkt door Kohtje was de 'goedemorgen' vergeten... Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen. Spannend @Lente zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen frummers. Buiten is het heerlijk koel. Binnen even een beetje meer rust dus lekker op mijn gemakje beginnen met een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Maak er een mooie en nuchtere dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Rustig aan dan maar @Lente . En @Gypsy, zo leuk te lezen dat je steeds meer rust aan het uitstralen bent op de één of andere manier... top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Zojuist zei Yvonne: Rustig aan dan maar @Lente . En @Gypsy, zo leuk te lezen dat je steeds meer rust aan het uitstralen bent op de één of andere manier... top. Oh wat lief van je. Goed dat je dat merkt, is wel waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Goedemorgen, ik kom ook weer eens meelezen, 3 weken geleden teruggevallen voor de 4de keer dit jaar en probeer de draad weer op te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Zojuist zei daan040580: Goedemorgen, ik kom ook weer eens meelezen, 3 weken geleden teruggevallen voor de 4de keer dit jaar en probeer de draad weer op te pakken. Goede keuze om hier langs te komen. Gisteren had ik drang en ze hebben mij er goed doorheen geholpen. Kom dus langs als je drang hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Een hele goede morgen allemaal, De week boodschappen zijn binnen, koffie ook Lekker vrij vandaag Vriend komt langs straks Lekker harinkje happen misschien vandaag ( Vandaag komt de nieuwe toch uit als ik het goed heb ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 2 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: Lars Lieselotje Francoise lente Kohtje Rapilos En een goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Maar dan haring op een broodje..met uitjes ! Zo een haring happen, vind ik eigenlijk smerig Het is toch een soort van rauwe vis, wat dan je keel in glijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Ik lust geen vis, alleen de geur al. Vreselijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Dagpact: Lars Lieselotje Francoise lente Kohtje Rapilos Spirit IJsvogel Spannend dagje naast de telefoon straks. Eindexamen uitslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Zojuist zei IJsvogel: Dagpact: Lars Lieselotje Francoise lente Kohtje Rapilos Spirit IJsvogel Spannend dagje naast de telefoon straks. Eindexamen uitslag Oei spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Vandaag uitslag bloedtesten etc binnen . Ben kerngezond verklaart . Jee wat een opluchting . Zat toch wel een beetje in de rats, als je zo doorgelicht word . Voelde vanalles en was er inmiddels van overtuigd dat ik iets onder de leden had. Nu weer opgelucht ademhalen . Hier kan de vlag ook uit gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garuda Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Dagpact: Lars Lieselotje Francoise lente Kohtje Rapilos Spirit IJsvogel Garuda gefeliciteerd @Francoise ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 (bewerkt) @Bor oh ja! Ook even hier melden, HOERA!!!! Geslaagd! Was nogal zenuwslopend, hele vriendengroep was al gebeld dus we gingen al twijfelen of ze wel het goede telefoinnummer hadden 13 juni 2018 bewerkt door IJsvogel kruidenthee67 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Gefeliciteerd @IJsvogel, zenuwslopend hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden