Jannigje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Jan1000 hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Me nog even hier melden. Ik ga strakjes hondje naar de vriendin brengen. Dat is een kleine 3 kwartier rijden. Gister klein stukje gereden, dat ging goed. Dus gaan met die banaan. Verder hoef ik niet te rijden. Eerlijk gezegd ben ik berenerveus. Heb fikse koppijn. Er kwamen zelfs al valse stemmetjes in mijn hoofd van " haal op de terugweg effe wat, dan kalmeer je". Bloedlink dus. Daarom me hier maar even melden . 12 mei 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 6 minuten geleden zei Sowhat: Spirit? Zal wel weer commentaar krijgen maar om de ongerustheid even weg te nemen @spirit heeft internet problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Juist fijn dat je dat even meldt Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Lente sterkte en fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Dank je. jannigje. Begrijp me goed, ik vind het fantastisch dat ik op vakantie kan en mag, maar op dit moment niet fit en nerveus, bloednerveus. Bang voor een misser. En ik wil die deur potdicht hebben vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Jannigje, jij ook veel sterkte. Zit je bepaald niet mee. En das nog zacht uitgedrukt. Ik las dat jij gisteren ook last had van die klierige stemmetjes. En dat na zo'n tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ik wens Jannigje en Lente sterkte en jij vooral veel plezier met je vakantie Lente Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 En er is geen mooiere provincie om te zijn dan Drenthe Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Ik heb net iemand van mn aa groep gebeld. We hebben afgesproken dat ik me straks rond 5 uur (was mijn dranktijd) nog even per telefoon meld. Stok achter de deur. Even nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Goedemiddag, Spannend Lente morgen.....Je gaat er gewoon heerlijk van genieten en goed dat je iemand van de AA belt, zekerheid inbouwen! Dagpact Lars Yana Rapilos Antoinnette Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Dank je Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 5 uur geleden zei fleurtje: @Lars nee die vieren we niet meer Dan ben ik wederom 1 jaar rookvrij. Dus reacher mag uit haar pijp komen. En ik wil niet zo'n flut theekranstaartjes! Ik zie t groots! En donker, zonder slagroom. Aardbeien mogen, liefst geen banaan. Een tufje chocomousse mag.. Had ik al gezegd? ik kan eigenlijk alleen maar eten opwarmen. En zelfs dat niet echt goed. BV. Au bain marie is toch vaak gesmolten plastic in kokend water. Maar goed, je hebt het zelf gewild. cacao, eieren, boter, check. Ik ga oefenen, omdat jullie het zijn. Hoe lang moet taart in de frituur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Eerst een taart op de 21e en daarna op de 22e. Fleurtje krijgt haar EIGEN taart @Lars Ik ben al wel een beetje taart frituur overspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 @Gypsy ik zei rustig aan! Eerst een jaar handje vast houden. Daarna trouwen en daarna pas zoenen! Wat doet zijn vader eigenlijk voor de kost? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 En Lente Ik ga mijn konijnenhok wegbrengen Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 1 uur geleden zei Jannigje: @Jan1000 hoe is het met je? Hi, komende woensdag is het zover, verplicht slapen en verplicht wakker worden lijkt me Ik laat wat weten eind volgende week hoop ik! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Reacher: @Gypsy ik zei rustig aan! Eerst een jaar handje vast houden. Daarna trouwen en daarna pas zoenen! Wat doet zijn vader eigenlijk voor de kost? Eerst getrouwd zijn en dan elkaar uit het strotje voeren? Wat als ie 's avonds zijn tanden niet poetst? snif snif EEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKK Sterkte kerel en tot volgende week. 12 mei 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 etentje gaat niet door vanavond, vriendin ligt op ic,na zelfmoordpoging, Even down nu, voor haar dan he. Ik red me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 O meis wat vreselijk dat iemand zoiets doet en het leven niet meer ziet zitten. Dan heeft ze veel mee gemaakt, kan niet anders. Hoop dat ze zich gauw weer beter voelt en als nog gaat eten met je en er van kan genieten. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Dank je Bolletje, ik ga zo even naar vriendin van haar, even kletsen en ijs eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Groot gelijk lieverd. Probeer toch maar een beetje te genieten. Een dikke knuffel voor jou want je doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden