Spring naar bijdragen

Maandag 30 april 2018


nancy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goedemorgen! Hier ook heel vroeg op kon niet meer slapen. Fijn dat je keuken afgemaakt wordt zal vast mooi worden!

Iedereen een fijne dag ik ben super vrolijk dus daar ben ik wel blij mee. Ook zenuwachtig want ik moet naar mijn werk waar de man ook werkt waar ik verliefd op ben. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen nancy en Gypsy en iedereen die nog komt,

ik ben vroeg wakker. Heb niet zoveel geslapen, maar dat geeft niet. Was te verwachten na de beddagjes. Voel me gelukkig al weer een heel stukje beter. Gister de extra rust met even geen zorg om het hondje was goed voor mij. En hondje was zeer goed opgevangen. Winst voor beiden dankzij de vriendin. Vanmiddag reva en vanochtend thuis . De ochtend gebruiken om wat telefoontjes te plegen richting oncoloog enzo. Ik kan dus rustigaan starten. Das wel fijn.

@ spannend dus @Gypsy

succes met de keuken, , @nancy

 

Dagpact:

lente

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Gypsy, Lente en Momentum. 

Gypsy, ik vind het zo leuk om te lezen over je verliefdheid, heerlijk toch! En kan me echt voorstellen dat je nu huppelend naar je werk gaat.

Lente, die dagen zijn gelukkig ook weer om, fijn dat de pijn nu een stuk minder is. En zo'n vriendin is goud waard, die hulp voor het hondje had je echt even nodig. 

Momentum, fijn je hier weer 's ochtends te lezen! 

bewerkt door nancy
Typefoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Fijn van je keuken Nancy. Altijd prettig als dat soort klusjes eindelijk afgerond worden of zijn.

En Gypsy je hebt het echt te pakken hè :lol: Werk ze vandaag en succes met de buikvlinders;)

Ik breng straks dochter naar de opvang. Alhoewel ik vrij ben. Voelt ontaard maar heb wel even tijd voor mezelf nodig soms. Nu kies ik daar bewust even voor. En ze is in goede handen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zou wel mooi zijn als het nu eindelijk eens afkomt Nicky, ze zijn in november begonnen :blush::face-icon-small-shocked:. Vooralsnog is er niemand, maar klusjesman zal wel in de file staan vanwege de staking in het openbaar vervoer. 

Heerlijk hoor Nicky, zo'n dagje voor jezelf. En niks schuldig voelen, kinderen hebben het fijn met leeftijdgenootjes op de opvang! Ik zie het aan mijn kleindochter, zij gaat er met veel plezier heen en is soms zelfs teleurgesteld als ik haar wat vroeger dan anders ophaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Wat zal jij dadelijk lekker kunnen koken Nanc.:P

Heerlijk Gyps. geniet er maar van. Ik was vroeger altijd verliefd als ik van de h. arts kwam. Had het gevoel dat ik dan vloog hahahaha. Ook al wordt het niets, je kan heerlijk fantaseren over van alles en nog wat.;)

Zoooooo straks naar het ziekenhuis voor de uitslag. Ben benieuwd. Das trouwens ook een poepie hoor, mmmmmmmmmmm.Dokters Plaatjes Dokter Met Hamer En Zaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

November? Jeetje dat is dan een flink uitgestelde klus zeg:face-icon-small-shocked: Lekker idee dat het straks af is dan.

Ik voel me niet heel erg schuldig gelukkig, maar het voelt nog wel een beetje vreemd. Ooit heb ik ergens een keer bedacht dat je écht niet je kind kon weg brengen zonder reden. Ik had wel meer van die hersenspinsels. Hoe maak je het jezelf zo moeilijk mogelijk in het dagelijks leven zeg maar:( 

Maar ik vind "mezelf" tegenwoordig óók een goede reden. Ik ga dus een grote wandeling maken, wat niet lukt als ze thuis is. Wat klusjes in huis en daarna even met een boekje op de bank. Ben ik daarna ook een leuker mens:D

Succes in het ziekenhuis Bol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.
Toch een gek gevoel: 'vroeger' was het vandaag Koninginnedag... 
En dat gevoel van 'vrij' hebben  als ik '30 april' zie staan poets je blijkbaar niet zo snel
weg na al die jaren... post-1140-0-38167700-1398488431_thumb.jpg   ;)
Heb heerlijk lang geslapen (wel 3x sanitaire onderbreking uiteraard)... 
Nu eerst maar even een bakje...
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers.
Toch een gek gevoel: 'vroeger' was het vandaag Koninginnedag... 
En dat gevoel van 'vrij' hebben  als ik '30 april' zie staan poets je blijkbaar niet zo snel
weg na al die jaren... post-1140-0-38167700-1398488431_thumb.jpg   ;)
 

idd ja , daar heb ik ook wel last van en zal wel bij onze generatie horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wat een heerlijke verhalen allemaal weer. Wens je veel succes @Gypsy! Ik heb een weekje vakantie en ga er morgen met de jongste zoon opuit en nachtje hotel. Oudste van 15 mag dan voor het eerst thuisblijven met max twee vrienden logeren. Hoop dat het huis nog overeind staat als we terugkomen.

bewerkt door Rosee
Typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Koffie, Brinta en een sigaret, want er is toch niemand om er commentaar op te leveren. 

Benieuwd hoe het je oudste vergaat @Rosee. Alle vertrouwen?

Dagpact 

Lente 

Momentum 

Harald

AlJo

Lars

MarQ

Quinn

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik me vanmorgen even na zessen hier meldde schreef ik dat de ochtend rustig kon starten. Ik had mijn medicatie ingenomen en wilde nog een klein uurtje wat sluimeren. Ben als een blok in slaap gevallen en werd pas om half tien wakker met een nog ronkend hondje naast me. Dat werd dus een wel erg rustige start. Ik kan me niet heugen zo geslapen te hebben:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Dagpact 

Lente 

Momentum 

Harald

AlJo

Lars

MarQ

Quinn

Francoise 

IJsvogel

Smaragd

Spirit
 
Senna33
 
Succes met je dakdekker Bor. , ik zou er spontaan lekkage door krijgen :wub:

Goedemiddag allemaal,

succes voor iedereen vandaag met vanalles en datgene wat jullie nog te doen staat. Ik weet het, lekker kort van stof, maar mijn week begint weer druk. Met als voordeel dat ik hopelijk heerlijk slaap vanavond 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Quinn:

Goedemorgen. Koffie, Brinta en een sigaret, want er is toch niemand om er commentaar op te leveren. 

Benieuwd hoe het je oudste vergaat @Rosee. Alle vertrouwen?

Dagpact 

Lente 

Momentum 

Harald

AlJo

Lars

MarQ

Quinn

Ehm... nou op zich wel, maar hij kan me soms ook verbazen met zijn puberstreken. Maar we zullen zien! Succes met de dakdekker @Bor. Als t te nat voor hem wordt op het dak met al die regen lust ie vast wel een bakkie van je.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...