Lars Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen geen koorts meer dus er maar weer tegen aan en naar dagbesteding Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Mogguuh, droge afmelding van gisteren Dagpact Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen. Lekker weer aan de beterende hand Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen Fijn dat je je beter voelt Lars, tenminste dat neem ik aan als je geen koorts meer hebt Bijna vakantie hier. En die laatste loodjes wegen zwaar deze keer. 2 vergaderingen vandaag ook, dus echt een dag om naar uit te kijken zeg maar Maar deze dag gaat ook voorbij, net zo snel of langzaam als de andere dagen. Ik ga maar gewoon doen wat er moet gebeuren vandaag. Ná de koffie dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen frummers. Lars, fijn dat je aan de beterende hand bent, en nu maar hopen dat je echt klaar bent met die @#$griep. Nicky nog heel even doorbijten dus, en dan ...... Maar inderdaad: eerst een bakje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Moghu mensen, Fijn Lars, eindelijk. Doe je wel rustig aan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen Dagpact Lars MarQ Zbb AlJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen op deze regenachtige dag hier. Tijd om dingen in huis te doen, en proberen, nee doen(!) niet uit te stellen. Dagpact Lars MarQ Zbb AlJo Captcha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Een goede en/of leerzame dag allemaal... Dagpact : Lars MarQ Zbb AlJo Captcha Kohtje Fijn Lars, dat je je weer beter voelt. Was het wel 'gewoon' griep of had je 'gewoon' teveel ijs gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Ik had vanmorgen, toen ik met de honden liep, spijt dat ik geen muts had opgezet... aan twee kanten en in het midden opgeschoren kapsel geeft weinig warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen allemaal, Eindelijk, een ochtendje "niets ", Straks ochtendgym (ook te lang geleden) Heerlijk geslapen vannacht Had het nodig ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen, Moe en weinig energie vandaag. Geen idee hoe dat kan. Veel koffie erin en aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Tramadol erin en weer mn mandje in helaas. Maar ja, deze dag gaat ook weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Zat ik, verdorie, tóch stiekem op funda te kijken.. leuk huis gezien, mét tuintje en een garage voor de Dyane, mooi uitzicht over de uiterwaarden van de IJssel, maar voordat we zover zijn dat we een verhuisbare hoeveelheid spul overhouden is dat huis al vier keer verkocht... Kan nu beter boodschappen gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 En uiteraard goedemorgen. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 9 minuten geleden zei Bor: Ach, het is toch te klein @Kohtje want je hebt nog 3 citroentjes. Wat is er @Lente Voel je je niet goed? Nee, sorry, gigapijn vannacht en nu. Ik neem nooit tramadol overdag maar nu was het niet te doen gewoon. Effe zeuren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Overigens geen craving hoor. Dat is dan weer een soort van fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 29 minuten geleden zei Bor: Ach, het is toch te klein @Kohtje want je hebt nog 3 citroentjes. Ja nou, dat bedoel ik onder andere met 'verhuisbare hoeveelheid spul overhouden'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Goedemorgen. Verslapen. Dagpact : Lars MarQ Zbb AlJo Captcha Kohtje Francoise Quinn Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Verslapen als je geen afspraken had is niet erg toch? Hier ook een slaapochtendje. Nou ja, slaperig van tramadol dan. ik ga eens wat doen. Afleiding zoeken helpt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 9 minuten geleden zei Quinn: Goedemorgen. Verslapen. Dagpact : Lars MarQ Zbb AlJo Captcha Kohtje Francoise Quinn Senna33 @Quinn dat vind ik niet zo gek. Ik bedoel, ik stond op toen jij ging slapen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 Dagpact : Lars MarQ Zbb AlJo Captcha Kohtje Francoise Quinn Senna33 Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 april 2018 Rapport Share Geplaatst 24 april 2018 En ik nu in huis poetsen. Zowel boven als beneden. Gisteren op de tuin na niets gedaan. Dus het mag wel weer. Ik heb een poets-tic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden