Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen 

Fijn dat je je beter voelt Lars, tenminste dat neem ik aan als je geen koorts meer hebt

Bijna vakantie hier. En die laatste loodjes wegen zwaar deze keer. 2 vergaderingen vandaag ook, dus echt een dag om naar uit te kijken zeg maar:angry:

Maar deze dag gaat ook voorbij, net zo snel of langzaam als de andere dagen. Ik ga maar gewoon doen wat er moet gebeuren vandaag. Ná de koffie dan hè :D

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Lars, fijn dat je aan de beterende hand bent, en nu maar hopen dat je echt klaar bent met die @#$griep. 
Nicky nog heel even doorbijten dus, en dan ...... :) 
Maar inderdaad: eerst een bakje: 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola 

Geplaatst

Goedemorgen op deze regenachtige dag hier. Tijd om dingen in huis te doen, en proberen, nee doen(!) niet uit te stellen.

Dagpact 

Lars

MarQ

Zbb

AlJo

Captcha

Geplaatst

Een goede en/of leerzame dag allemaal...

Dagpact :

Lars

MarQ

Zbb

AlJo

Captcha

Kohtje

Fijn Lars, dat je je weer beter voelt. Was het wel 'gewoon' griep of had je 'gewoon' teveel ijs gehad?

Geplaatst

Ik had vanmorgen, toen ik met de honden liep, spijt dat ik geen muts had opgezet... aan twee kanten en in het midden opgeschoren kapsel geeft
weinig warmte.

Geplaatst

Tramadol erin en weer mn mandje in helaas. Maar ja, deze dag gaat ook weer voorbij. 

Geplaatst

Zat ik, verdorie, tóch stiekem op funda te kijken.. leuk huis gezien, mét tuintje en een garage voor de Dyane, mooi uitzicht over de uiterwaarden
van de IJssel, maar voordat we zover zijn dat we een verhuisbare hoeveelheid spul overhouden is dat huis al vier keer verkocht...
Kan nu beter boodschappen gaan doen. :unsure:

Geplaatst
9 minuten geleden zei Bor:

Ach, het is toch te klein @Kohtje want je hebt nog 3 citroentjes.

Wat is er @Lente Voel je je niet goed?

Nee, sorry, gigapijn vannacht en nu. Ik neem nooit tramadol overdag maar nu was het niet te doen gewoon. Effe zeuren hoor. 

Geplaatst

Verslapen als je geen afspraken had is niet erg toch? Hier ook een slaapochtendje. Nou ja, slaperig van tramadol dan. ;)

ik ga eens wat doen. Afleiding zoeken helpt beter. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Quinn:

Goedemorgen. Verslapen.

Dagpact :

Lars

MarQ

Zbb

AlJo

Captcha

Kohtje

Francoise 

Quinn

Senna33

@Quinn dat vind ik niet zo gek. Ik bedoel, ik stond op toen jij ging slapen 

Geplaatst

Dagpact :

Lars

MarQ

Zbb

AlJo

Captcha

Kohtje

Francoise 

Quinn

Senna33

Lente

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...