Gast Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 De eerste 3 weken kunnen heftig zijn wat betreft craving, daarna komt het soms voor een korte tijd uit het niks. Ik heb het soms nog steeds. De eerste 3 weken gewoon uitzitten en daarna alert blijven. Nu noem je het nog craving, straks gewoon trek en na een hele poos gewoon een rotdag zoals elk mens weleens heeft. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Ah, dank jullie voor antwoorden. Het was inderdaad uitzitten, kwam met vlagen, overviel me, heb snoepjes gegeten, brood met pindakaas en een kop soep. Dat hielp. En vooral het vooruitzicht dat het afneemt. En juist omdat ik het besluit heb genomen, heb ik er niet aan toegegeven. Wat een strijd soms. Voor een rustiger leven. En heel fijn te lezen dat het echt minder wordt, dank!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 11 uur geleden zei Reacher: Het zal ook wel even wennen zijn dat nieuwe ritme Senna. @zeilbootbewoner rustig aan vandaag, misschien dat als het enige ‘moeten’ zien vandaag. Nu mis ik @fleurtje èn @jowan Kieke Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Boe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 10 uur geleden zei lady jane: misschien zijn ze op date? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Zojuist zei Lika: Boe! Koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Je bent geen koe uiteraard! Ik ben niet zo creatief vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 She’s Back! Onze Bor. Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Ik heb vandaag veel auto gereden en vind dat super eng. Misschien moet ik ‘vond’ gaan zeggen. Ging hartstikke goed. Normaal gesproken zou ik in dit soort situaties wel iets verdiend hebben. Nu ben ik zeer tevreden met de adrenaline alleen. Yes! rapilos, Reacher en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captcha Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Droog weer vandaag. Goede nacht allen. En op naar de volgende 24 uur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Afmelding: droog! Ging vandaag als een zonnetje! Best veel pijn etc etc, maar accepteren van feiten, het is zoals het is, geen gevecht, en dan IS er ook geen gevecht. Weer een tikkie wijzer. En een meer dan goede dag gehad. Grenzen bewaakt en toch best actief geweest! Nu aan de sweet dreams thee en dan pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Nog steeds koorts zie aan tegen de nacht maar wel droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 1 minuut geleden zei Lars: Nog steeds koorts zie aan tegen de nacht maar wel droog Sterkte Lars, en beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 april 2018 Rapport Share Geplaatst 22 april 2018 Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 april 2018 Rapport Share Geplaatst 23 april 2018 12 uur geleden zei fleurtje: Kieke Daar is ze. Ik had al iets bedacht om je te lokken: een nep dagdraadje openen met de datum die je noemde (22 mei?) maar dit is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden