Spring naar bijdragen

Woensdag 18 april


Sandro

Aanbevolen berichten

Pfff...slechte nacht....in de zin van om 2 uur wakker worden en voor je gevoel tot de wekker woelen en wakker. Bleh. Na een tijd krijg je daar ook wel depressieve gevoelens van. Maar aan de slag nu. En tussendoor lekker naar buiten, rommelen in de tuin, vitamine D opdoen. Hmm...ook nog maar wat extra koffie, voordat ik aan de thee ga....fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei kruidenthee67:

Pfff...slechte nacht....in de zin van om 2 uur wakker worden en voor je gevoel tot de wekker woelen en wakker. Bleh. Na een tijd krijg je daar ook wel depressieve gevoelens van. Maar aan de slag nu. En tussendoor lekker naar buiten, rommelen in de tuin, vitamine D opdoen. Hmm...ook nog maar wat extra koffie, voordat ik aan de thee ga....fijne dag allen

Sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Dagpact sta ik al op . Hier een zalig superlui begin van de dag. Deze dag maak ik  een bijkomdagje van. Wel een bezoek aan d dierenarts, maar verder geheel afspraakloos. Ik ben van plan alleen wat kleine klusjes te doen, lekker te wandelen met het hondje en verder lekker met een haakwerk op het balkon. Ik heb heerlijk geslapen. Cadeautje! 

@Gypsy, hoe is het nu?

@Lars, geniet van de konijnen en uiteraard je ijsje.

ieder een goede dag gewenst

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ieder die naar psych ofzo moet ook veel succes. Ik heb ook weer stevig " huiswerk", maar vandaag hou ik ff " vrij". Komende dagen weer flink aan de bak bij reva e.d. Dus deze dag luxueus geheel voor mezrlf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal en alles, trouwens... Ik begon vandaag per ongeluk met m'n tweede bericht.
Eerst had DIT gemoeten:

Dagpact:

Lars

jowan

AlJo

Kunsie

Quinn

Kohtje

Senna33

@Quinn , ik heb je er maar tussen gezet. Was dat je bedoeling?
Zoniet, dan pluk je jezelf er maar weer tussen uit,  okee?

Goedemorgen, 

Hier al heel vroeg op, en mijn werk buitens huis zit er op.

mooie woensdag 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@zeilbootbewoner, fijn dat je er weer bent en ook op het dagpact staat. Deze dag is verl te mooi om te verprutsen met drank ( om niet over d volgende brakke dag te praten, zo heb ik heel wat mooie dagen verprutst en dat wil ik niet meer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik mee oppassen Lars. Vaak zit er iets alcohol in. Als je refusal of antabuse gebruikt dan zeer zeker niet doen. Dan is het superlinke soep. Ik neem zelf nooit meer een bonbon of gevulde chocola, geen zin in een trigger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lars:

Maar hoe weet je of het echte advocaat is zijn de repen cote dor. Gefeliciteerd met dochter 

Zal vast op het etiket staan bij de ingredienten. En bij twijfel dan maar niet doen denk ik. Voor ik van mijn hartkwaal wist heb ik even refusal geslikt. Prima, maar door 1 bonbon gigaziek geweest. Als je gern refusal of antabuse slikt zullen er natuurlijk niet zulke gevolgen zijn, maar dan weet je vast voor jezelf of t een trigger kan zijn. Dat is voor ieder verschillend. Er zijn ook mensen die rustig met wijn koken, ikzelf doe dat absoluut niet. Is dus heel persoonlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, al zou er dan geen alcohol in zitten, advocaat is misschien qua smaak dan wel een trigger(tje). Maar als je dat niet hebt, tja, dan ben ik
geneigd om te zeggen: het is maar een smaakje... maar dat zeg ik nu. Toen ik net gestopt was bleef ik ver van alles wat ook in de verste verte
maar iets met alcohol te maken kón hebben. Wat betreft smaak, geur en zelfs klank... gewoon om élk risico uit te sluiten en voor mezelf de
mogelijkheid van 'sluipweggetjes' zoveel mogelijk uit te sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Lars:

Ik gebruik geen refusal dus daar gaat het niet om heb met iemand discussie die zegt dat ik dat niet nemen moet omdat er alcohol in zit volgens mij is dat onzin

Ik neem geen enkel risico, mijn motto: Bij twijfel niet inhalen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lente:

Goedemorgen allemaal. Dagpact sta ik al op . Hier een zalig superlui begin van de dag. Deze dag maak ik  een bijkomdagje van. Wel een bezoek aan d dierenarts, maar verder geheel afspraakloos. Ik ben van plan alleen wat kleine klusjes te doen, lekker te wandelen met het hondje en verder lekker met een haakwerk op het balkon. Ik heb heerlijk geslapen. Cadeautje! 

@Gypsy, hoe is het nu?

@Lars, geniet van de konijnen en uiteraard je ijsje.

ieder een goede dag gewenst

 

Niet goed eerlijk gezegd. Maar niets in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bor:

Ik heb een spijkerbroek aan maar het had met gemak rokjesdag kunnen zijn vandaag. 

Wat een temperaturen vandaag zeg. :sun:

Ik ook! Maar op mijn werk niet handig. En eenmaal thuis geen fut om mijn winterwol van mijn benen te scheren:D vanavond maar haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...