Spring naar bijdragen

Woensdag 18 april


Sandro

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook wel even lastig. Eten staat op, deuren wijd open. Lounge kussens inmiddels weer van zolder af. Wijntje lust ik ook wel. Maar heb het niet, komt er ook niet. Wekker straks weer om 4:30. Stom hè? Tenminste dit weer triggert mij enorm! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bor:

 

[...] Er stond vandaag een man in Schotse kilt voor me bij de kassa in de supermarkt, kistjes onder die behaarde benen. Moet zeggen het had wel wat...

Was ie met een lelijk eendje? Op elke 2cv-wereldmeeting lopen er ook een paar zo rond. Meestal zijn dat dan Schotten, dat wel...
Ja, wel stoer hoor.. steek ik heel ielig en schrieletjes bij af. Bij mij zou je denken dat die kistjes los onder die kilt bungelen... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Kohtje:

Was ie met een lelijk eendje? Op elke 2cv-wereldmeeting lopen er ook een paar zo rond. Meestal zijn dat dan Schotten, dat wel...
Ja, wel stoer hoor.. steek ik heel ielig en schrieletjes bij af. Bij mij zou je denken dat die kistjes los onder die kilt bungelen... :P

Er bungelt vaak wel meer onder een kilt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai, Spirit.
Weer, maar toch steeds minder vaak krijg ik de indruk.
Knietjes afvegen, zou Mai zeggen. En weer door.

Bor heeft denk ik zeker 'n punt. 
Als maatjes zijn jullie misschien niet zo'n goed paar...

Maar dat moeten jullie zelf uitmaken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slasp lekker allen. Ik ben erg moe , dus op naar mijn mandje. Hondje is moe van de dierenarts en vaccinaties. Dus toedelidoki, droog en wel  richting mandje samen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je die foto weer weggehaald Lars? Helaas heb ik hem nog gezien een paar uurtjes geleden......pffff dat wordt een slechte nacht.:P

Ik meld me ook droog af na een mooie dag. Ik ga morgen met mijn fiets in de trein van Castricum naar Amsterdam, daar ff rondkijken, op een terrasje koffie drinken en dan terug fietsen naar huis. Windje in de rug en lekker warm weertje. Ik heb er zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei zeilbootbewoner:

En nee we wisten niet van elkaar dat we gedronken hadden,is puur toeval.

Het is niet zo dat we elkaar (bewust of onbewust)naar beneden trekken.

Ok, gehoord.
Maar, 'n ietwat strikter patroon (of patroonhelige -[ees: maatje) zou misschien beter zijn?

Deookdewaarheidbepaaldnietinpachthebbende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...