Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal 

Even een :rose: voor Lars, goed gedaan gisteren! En vandaag de pluizebollen, ook misschien wat afleiding voor je? Hoop dat het gevoel gauw weg trekt

Ik heb geen afspraken dit weekend. Als het aan mij ligt, mag dat elk weekend zo zijn voorlopig. Geniet zo van mijn eigen ding doen. Lekker even rommelen in en rond het huis.

Moet wel even met dochter shoppen voor zomerschoenen. De voeten maar weer even opmeten. Gaat hard, dat groeien. En even graven in de kast naar zomerkleding want dat hebben we wel nodig aankomende week geloof ik:sun:

Heb een fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei NickyLJ80:

Goedemorgen allemaal 

Even een :rose: voor Lars, goed gedaan gisteren! En vandaag de pluizebollen, ook misschien wat afleiding voor je? Hoop dat het gevoel gauw weg trekt

Ik heb geen afspraken dit weekend. Als het aan mij ligt, mag dat elk weekend zo zijn voorlopig. Geniet zo van mijn eigen ding doen. Lekker even rommelen in en rond het huis.

Moet wel even met dochter shoppen voor zomerschoenen. De voeten maar weer even opmeten. Gaat hard, dat groeien. En even graven in de kast naar zomerkleding want dat hebben we wel nodig aankomende week geloof ik:sun:

Heb een fijne dag allemaal!

Dat hadden wij gisteren gedaan. Die van mij wordt net zo lang als haar moeder :lol: wat dingetjes van vorig jaar pasten nog, maar lang niet alles. Nu de kast weer gevuld. Waarschijnlijk 25-28 graden woensdag ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Lars:

Ja dat is wat ik denk ik bedoel @jowan accepteren dat ik me zo voel en dat lukt niet 

Het moeilijke aan "accepteren" vind ik zelf is dat er twee kanten aan zitten: ten eerste moet je iets "willen" accepteren, van de andere kant houdt "accepteren" voor mij juist in de "wil" los te laten. De illusie loslaten dat ik ergens controle over heb, want dat heb ik niet.

Ik heb nu eenmaal de ziekte verslaving. Daar kom ik niet meer vanaf. Daar horen allerlei verschijnselen bij waar ik maar bar weinig invloed op heb, laat staan controle.
Maar als ik daar mee leer te leven (en dat lukt zo langzamerhand gelukkig een beetje), kan ik ook een heel goedleven hebben.

Het stuk "accepteren" maakte dat voor mij veel lichter. Ik gun het jou ook.

Veel plezier met je beesten, vanmiddag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

@Lars ik hoop dat dat onbestemde gevoel weer snel verdwijnt. Lastig voor je. Maar het is je gisteren gelukt om niet aan je trek toe re geven, dat gaat je vandaag ook weer lukken. Ik ga vandaag bij mijn ex schoonhouders op bezoek met mn jongste zoon. Ik heb ze alweer een jaar niet gezien. Mijn ex heeft helemaal geen contact meer met ze. Mijn ex schoonmoeder is laten we zeggen nogal vermoeiend. Maar ik vind het naar voor ze dat ze hun kleinkinderen zo weinig zien dus vandaar. Zet m op allemaal, @harald ik lees dat je n drukke dag hebt, geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars ik herken wat je zegt. K heb het niet zozeer met willen drinken. Wel weer met eten, gevoel etc. Maakt in de kern niet uit. Ik had een huiluitbarsting in de apotheek. En dat zou ik nou toch niet meer krijgen? Wil ik niet meer hebben? 

Accepteren. Inderdaad wat @kruidenthee67 en @jowan zeggen. En ja. Boos zijn erom en niet willen dat je het hebt maken het groter. Dat kun je geloven, weten, maar je doet het niet gelijk anders. Dat kost tijd en misschien blijft het soms komen. Dat ook accepteren. Niet veroordelen. Daar gaat het ook om. 

En heel misschien triggert de komst van de konijnen en je blijheid daarover jouw gevoel en craving? Mag jij dit wil hebben (die konijnen) ?ervan genieten? Je erop verheugen? Ja @Lars. Dat mag echt!  Fijne dag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Lars, knap dat je wel de trek kan beschrijven dat is al pure winst! Wat fijn die konijnen die komen. Ben zelf bang van ze, ooit gebeten door een konijn als kind. Durf ze niet meer aan te raken.

Zelf nu ziek, koorts. Voorheen had ik dat natuurlijk ook weleens. En dan verdoofde ik dat met drank. Spirit schreef dat ook vaker en dat had/herken ik ook. Voel mij toch al waardeloos dus wat maakt het uit. Zeer gevaarlijke gedachtes.

Senna fijn je te lezen, ook je posting van gisteren. Ontwapenend eerlijk en inzichtelijk, succes!

Harald goed bezig, trots op je!

Fijne dag allen, ik duik mijn bed weer in met paracetamols. Is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En  ja ben echt een man, al mijn spieren doen zeer. Alsof er een vrachtwagen over mij heen is gereden. Mijn kop knalt uit elkaar van de hoofdpijn. Mijn buik doet pijn etc etc. Voel mij echt ellendig. Nu relativeren, het is iig geen kater dus ik zal het best overleven! Nu toegeven aan het ziek zijn. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Smaragd:

Sterkte Lars, knap dat je wel de trek kan beschrijven dat is al pure winst! Wat fijn die konijnen die komen. Ben zelf bang van ze, ooit gebeten door een konijn als kind. Durf ze niet meer aan te raken.

Zelf nu ziek, koorts. Voorheen had ik dat natuurlijk ook weleens. En dan verdoofde ik dat met drank. Spirit schreef dat ook vaker en dat had/herken ik ook. Voel mij toch al waardeloos dus wat maakt het uit. Zeer gevaarlijke gedachtes.

Senna fijn je te lezen, ook je posting van gisteren. Ontwapenend eerlijk en inzichtelijk, succes!

Harald goed bezig, trots op je!

Fijne dag allen, ik duik mijn bed weer in met paracetamols. Is niet anders.

Dankje! Voor jou beterschap. Duurt nu wel lang die griep overal hè. 

Ik zojuist mijn oogdruppels opgehaald. Flink last van hooikoorts. Ik zie niet uit, alsof ik twee dagen gehuild heb. Ik ben een echt ijdeltuit en maak me dagelijks op van bijna a tot z.. van die ogen had ik af moeten blijven, eigen schuld :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Smaragd:

En  ja ben echt een man, al mijn spieren doen zeer. Alsof er een vrachtwagen over mij heen is gereden. Mijn kop knalt uit elkaar van de hoofdpijn. Mijn buik doet pijn etc etc. Voel mij echt ellendig. Nu relativeren, het is iig geen kater dus ik zal het best overleven! Nu toegeven aan het ziek zijn. Bah.

Sorry, waarom dacht ik steeds dat je een vrouw was :) ik denk de rosé letter in combinatie met je naam. Grappig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik niet snap.... @Senna33 Je doet alsof er niets is en vroeg je af waarom het zo onrustig was op het forum. Dat kwam door jou, jij schold mensen verrot. Teksten zijn aangepast, jij hebt een waarschuwing maar heb niets van spijt gelezen. Wat was er aan de hand? Inderdaad dronken? Heb ik berichten gemist? Vertel want dit steekt bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gypsy:

Wat ik niet snap.... @Senna33 Je doet alsof er niets is en vroeg je af waarom het zo onrustig was op het forum. Dat kwam door jou, jij schold mensen verrot. Teksten zijn aangepast, jij hebt een waarschuwing maar heb niets van spijt gelezen. Wat was er aan de hand? Inderdaad dronken? Heb ik berichten gemist? Vertel want dit steekt bij mij.

Ach nee hè @Gypsy dit is een grapje komop. Het is inderdaad weer rustig op het forum. Vanwaar nu dit commentaar weer? Ik ga niet met je in discussie, enfin. Graag hou ik het gezellig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer stokend? Ik geef gewoon aan dat het mij dwars zit wat is daar mis mee? Doe even normaal! Ik heb mijn excuses toen aangeboden dat hoort erbij dat heb ik hier niet gezien. Ik mag er toch naar vragen. Het zit mij dwars ik word er onrustig van. Jemig niet normaal dit nu heb ik het zeker gedaan denk het niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...