Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Omdat ik mij schaam, drink stiekem al een week na lang droog te zijn. Ik eet bijna niks meer, werk wel en het gaat niet goed natuurlijk. Met mijn toestemming probeert mijn wederhelft weer een crisis opname te regelen, lukt niet zomaar dus moet straks met veel poeha naar de eerste hulp. Wil het niet maar het is wel he beste denk ik. Baal zo van mezelf, walg van mezelf. Ben nog liever dood dan maar goed, wat moet ik anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

2 maanden Senna en ik voelde mij zo goed maar snap dat dit niet zo kan anders drink ik mezelf dood vandaag al 16 halve liters bier op. Hoop dat het gaat lukken, crisis moet extreem zijn en dat was ik vorige keer, mn hele gezicht open na een val, laat het weten

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd, goed dat je dit vertelde. Eerlijkheid voor alles en is ook voor jou toch veel beter. Ik " snap" nu meer jouw reacties en posts. Ik heb je altijd een erg aimabele man gevonden, en die " zag" ik niet de afgelopen dagen. Ik snap nu waarom. Dat doet dus die rotdrank met ons. Ik herken dat ook van mijzelf. We zijn letterlijk onszelf niet meer. Lieve man, veel sterkte. Fijn dat je man de eerste hulp afspaak heeft geregeld, dat hij er dus voor je is!  Ik hoop dat je de hulp krijgt die nodig is. Ik denk aan je en moedig dat je het toch kwam vertellen, zo snapt iedereen hier je ook beter, denk ik zelf. Voor nu, aanvaardt hulp, hopelijk stop je met verder drinken, en ik denk aan je en volgens mij ieder hier op het forum:heart:

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...