Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Fijn, ook op het dagpact, @Quinn. Ik heb mezelf er ook weer op gezet. Ik ervaar het als steunend dit te doen en ook als steunend naar elkaar. Het gaat ons lukken. Ik ga nu toch masr even een kleine siesta houden, niet slapen maar mijn zere lijf ff rust gunnen. Ik ben superblij dat ik sinds deze week ook kon starten met het revatraject. Kan ik alleen maar mijn voordeel mee doen. 

En @Bor ook erbij. Fijn allemaal. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bor:

Dat is lief van je Quinn. 

Maar we gaan niet aan whisky doen hoor

Vind ik ook Nancy. Pijp ruikt ook zo lekker vind ik. 

Jaaaaaa! Maar ik ken niemand die nog pijp rookt...zou je dat nog kunnen kopen, pijptabak?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Quinn heb jij een vriend en vriendin? Wilde het steeds vragen maar durfde niet. Wel stoer als het zo is.

Ja, dat klopt, eentje van beide soorten, heb moeite met kiezen ;) maar stoer... eerder stoer van hen hoor, ik heb voornamelijk de voordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook zo'n  buurman! 

Haha nee hoor Quinn, ik kijk wel uit! 

Nou ja, niet dat ik van plan ben om nu te gaan roken en al helemaal geen pruimtabak..iekk...krijg wel trek in een sigaret trouwens...waar is mijn e-smokerrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Destijds best spannend Lars maar mijn ouders vonden het goed na het wennen aan natuurlijk. Jos Brink was toen de enige gay openlijk haha is goed gekomen lief mens ben jij 

En andre van Duin? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met 2 personen een relatie? Oh boy... ben al blij dat ik van die ene af ben nu:lol:

We hebben hier het shoppen voor schoenen erop zitten. En goed geslaagd voor haar. Ze wilde eerst van die carnavalsgympen, die dingen die lichtjes geven als je loopt, vol met blingbling en glitters. Was ik even blij dat ze niet goed pasten. Plastic spul allemaal dus vermoedelijk veel te warm. Ze verzinnen steeds gekkere dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind hem inderdaad geen leuk persoon meer. Daarom ook ex nu gelukkig. Moeilijke beslissing geweest, héél egoïstisch natuurlijk ook, maar voor mij het beste.

Jep, lichtjes. En glitters. En knipperend en flikkerend bij élke stap. Zou er zelf kierewiet van worden maar ik ben ook geen 7 meer natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei NickyLJ80:

Vind hem inderdaad geen leuk persoon meer. Daarom ook ex nu gelukkig. Moeilijke beslissing geweest, héél egoïstisch natuurlijk ook, maar voor mij het beste.

Jep, lichtjes. En glitters. En knipperend en flikkerend bij élke stap. Zou er zelf kierewiet van worden maar ik ben ook geen 7 meer natuurlijk

Haha helemaal leuk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei NickyLJ80:

Vind hem inderdaad geen leuk persoon meer. Daarom ook ex nu gelukkig. Moeilijke beslissing geweest, héél egoïstisch natuurlijk ook, maar voor mij het beste.

Jep, lichtjes. En glitters. En knipperend en flikkerend bij élke stap. Zou er zelf kierewiet van worden maar ik ben ook geen 7 meer natuurlijk

Ik ben ook geen zeven meer, maar met die beschrijving wil ik ze toch echt hebben :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...