lady jane Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Hachi Koh, prachtige tearjerkersfilm☺ enne als ik m google heeft ze een goed gewicht hoor jowan, als ze volwassen is tensminste. Mooie dieren! Kohtje reageerde hierop 1
kunsie Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 11 minuten geleden zei Kohtje: Oe, jowan.. klinkt als niet zo'n makkelijke hond.. dat is er toch zo een als in die film..(TITEL????) waar het dier bij het station op zijn overleden baasje wacht, jarenlang? Wel mooi hoor.. Als ik je zo begrijp is die hond nu in herstel? Maar geniet er maar van zolang het kan. Ik moest vroeger niets van honden hebben, lastposten.. Nu kan ik me niet meer voorstellen geen hond te hebben. Soms 'wens' ik het wel even, hihi.. Ze zijn m'n grote 'voorbeeld'. Hachi heet de film... Kohtje reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Lady jane en kunsie, gezondheid... kunsie reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Ah jongens, niet Hachi die kreeg ik een keer totaal onvoorbereid voor de kiezen, niet te doen. @Bob tja, ik vind het zelf vrij weinig, vond het best maat houden. Dus. Nog even door de mailbox heenploegen en dan huiswaarts. Het gaat nog!
jowan Geplaatst 12 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 12 april 2018 Oh, ik hoor het al Jopie, het kan dus altijd erger.....sterkte!
jowan Geplaatst 12 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 12 april 2018 On topic: alcohol verandert je brein. Het maakt je iemand die je ten diepste niet wil zijn. Senna33 en Aline38 reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Zo, werk voor vandaag bijna af en broccoli en aardappels staan op. Heb me opgegeven voor cursus mindfullness en hoop dat ik daar iets aan ga hebben. Leven bestaat voor mij teveel uit 'moeten' en verplichtingen, kan me zonder alcohol moeilijk ontspannen en wil leren om meer'in het moment' te zijn zoals dat heet. Reacher en Lika reageerden hierop 2
Lars Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 @jowan heb jij ook een hond? Hier komen zaterdag de konijnen ik ga ze verzorgen en opvoeden Lika reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 12 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 12 april 2018 @Lars: Oh leuk, dan geef ik haar een paar dagen wat minder te eten en dan kom ik ermee jouw kant op! Zal wel een knijntje lusten, zo'n Japannertje? Lars reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Wat fijn @Lente! Klinkt positief allemaal.
kunsie Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Ik wilde iets kwijt over mijn post van gisteravond. Ik kreeg er veel likes op en dat vond ik ontzettend lief, dus dank daarvoor! Het ging erover dat mijn 2 jaar oudere zus (62) trots op me is omdat ik al een tijdje droog sta. Dat zie ik als een compliment maar het voelt ook een beetje alsof ik nog een opgroeiend kind ben...En ik vrees dat dat ook waar is. Ik geloof dat ik niet echt verantwoordelijkheid heb genomen voor mijn leven. En hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik tot die conclusie kom. Ik heb het vaak moeilijk met mezelf te profileren als een volwassen vrouw. Dat zal ook wel weer een achtergrond hebben, maar ik vind het voor mezelf een goed inzicht. Tijd om volwassen te worden en het kind een beetje achter me te laten...niet helemaal want in elke volwassene zit natuurlijk ook nog het kind van vroeger. Lika, Lars, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4
jowan Geplaatst 12 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 12 april 2018 Je snapte het al @Lars, het was een geintje. Die hond hier woont thuis tussen 5 katten, ze vreet bijna alleen maar kattevoer.... Nog een wonder dat ze niet miauwt... In de kliniek vertelden ze me dat ik voorzichtig moest zijn met relaties. Het advies werd gegeven: Neem eerst een kamerplant, verzorg die goed en als die na een jaar nog in goede staat is, ben je toe aan een huisdiertje, cavia of zo. Na weer een jaar kun je dan een 'echt' huisdier nemen. Na weer een jaar dan zou je het ongeveer moeten begrijpen en zou je aan een partner kunnen 'beginnen'.
Lars Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Moet ik nog een jaar wachten op de man van mijn dromen? kunsie reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Dat herken ik wel @kunsie. Voel me ook soms nog zo jong. Soms zie ik bijv ouders op een ouderavond en denk ik: 'dat zijn echte volwassenen en ouders. Ik speel alleen maar alsof ik dat ben.' kunsie reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Maar wat geeft het. Nooit te oud om te leren. kunsie reageerde hierop 1
kunsie Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 11 minuten geleden zei Lars: Ben jij ook al 60? Ja Lars. Het verval is hier ook ingetreden..
Lars Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 Zojuist zei kunsie: Ja Lars. Het verval is hier ook ingetreden.. Ook van 57?
kunsie Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Lars: Ook van 57? Jazeker. Het was een goed bouwjaar 12 april 2018 bewerkt door kunsie Lars reageerde hierop 1
Sandro Geplaatst 12 april 2018 Rapport Geplaatst 12 april 2018 (bewerkt) @kunsieWaar staat volwassenheid precies voor, vind jij? 12 april 2018 bewerkt door Sandro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden