Spring naar bijdragen

Donderdag, 12 april 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

hier een voor mijn doen drukke dag. Eerst vanochtend richting tandarts en mondhygieniste in oude woonplaats en vanmiddag start in het revalidatiecentrum hier vrij dichtbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Senna, dat was het ook. Het is nu al weer een hele tijd geleden. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik nu heel gelukkig ben met mijn uitdijende gezinnetje. 

Beetje gekke overgang misschien, maar ik moet nu snel richting werk, ben al laat. Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei harald:

Hoi @Senna33, het gaat best goed en met jou? Vandaag wordt dag 7 zonder alcohol, de ontwenningsverschijnselen zijn zo goed als weg. Alleen het slapen is nog lastig, maar dat is een kwestie van tijd(hoop ik)

Probeer mezelf elke dag zoveel mogelijk bezig te houden om maar niet teveel in mn hoofd te gaan zitten en dat lukt best aardig.

Wauw zeg! Wat knap en goed te horen dat je je beter voelt ! Ik ben nu op weg naar de huisarts. We gaan bespreken wat we gaan doen met mijn dosis ad. Tot later 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg maandag, net op een moment dat ik ze toch al niet zo goed had liggen, van de moderator een strafpunt waarover ik mij hier op het forum nogal heb opgewonden. Ik ging ervan uit dat ik toch een ban zou krijgen en heb, mede daardoor, bij het uiten van mijn frustratie  de regels die hier gelden uit het oog verloren. Maar het was echt niet mijn bedoeling hier een onrustige sfeer te veroorzaken en ik hoop dat jullie, voor zover dit nog niet het geval is, mijn onbezonnen reactie weer snel zijn vergeten. Ik denk dat we ons soms beter wat meer kunnen focussen op het elkaar steunen in het ADB blijven, en die tip geldt dus in het bijzonder voor mijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...