Senna33 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 6 minuten geleden zei NickyLJ80: Dat is nou nog eens een fijne bijkomstigheid Senna We doen hier helemaal niks bijzonders qua eten. Doe mijn dochter geen plezier met een uitgebreide brunch. Die wil toch altijd hetzelfde eten. Eigenlijk ook maar beter voor mijn lijn dus (en portemonnee) En geen rotzooi met tafel afruimen afwassen enzovoorts. NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 En dan morgen paaseieren zoeken met de jongere generatie: met kleindochter. Wat een rijkdom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Rotzooi? Niet belangrijk, wel het familiegevoel. Voor mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Ik vind roken helemaal niks aan. Vaak genoeg gedaan in mijn jeugd (hele pakjes wegroken per dag op vakantie, of met uitgaan), maar ik ben er nooit in geslaagd om verslaafd te raken! Fijne dag iedereen. Hier niet veel bijzonders. We hebben gisteren al 'geteppanyakied'. Oftewel, gourmetten maar dan zonder die irritante kleine rotbakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Sta op en schitter Sta op en schitter want lang was de nacht en bitter de strijd met oude fantomen maar nu is het morgen nu wordt het tijd om blinkende dromen waar te maken – weet je geborgen in een nieuw licht Wij zijn kleiner dan wij zijn zoveel gaven laten rusten zoveel liefde niet gedeeld zoveel warmte ingehouden zoveel tederheid verspeeld zoveel angst en zorg verzwegen zoveel aandacht niet beloond zoveel zwijgen niet begrepen zoveel eerbied niet getoond Vat moed en schitter en richt je op wat komen gaat want je hart wordt witter en de dag verwacht je eigen, herboren gelaat Groter zijn wij dan wij zijn wat verhindert ons te leven wat weerhoudt ons van de dans zoveel rijkdom om te delen zoveel innerlijke glans zoveel dromen nog te dromen zoveel onvermoede kracht die de geest in ons doet stromen ons doet uitgaan in de nacht Liever zijn wij dan wij zijn laten wij de rotsen breken in het steenland van de trots mededogen welt in beken uit de altijd milde bron echte aandacht voor de ander schouwen in 't verborgen licht handen reiken, ruimte scheppen als de vrede is ontwricht Wij zijn wijzer dan wij zijn wijsheid is ons diepste gaan is het weten van de eenheid in de glimlach van de schepping is het licht van ons bestaan Catharina Visser Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Goedemorgen. Ben weer gekalmeerd. Dat gaat wel lekker veel sneller dan toen ik nog dronk. Toen kon ik ook onredelijk boos worden, maar was ik de volgende dag eerst compleet vergeten dat ik boos was en als dat weer een beetje terugkwam werd ik gewoon weer boos om het boos zijn. Maar daar zie ik de zin niet meer van in dus ik begin vandaag gewoon weer met een nieuwe dag en niet-boos. Oud boos stinkt. Eventueel nieuw boos laat ik aan de gebeurtenissen van vandaag over.... Over roken gesproken, de paasvuren zouden toch gisteravond aangestoken zijn? Ik rook vanmorgen niets. Of worden die vanavond pas aangestoken? Eén keer, jaren geleden, 's avonds een hele rondrit gemaakt door Twente met m'n vrouw langs veel van die vuren. Gewoon omdat ik die nog nooit gezien had. Kraakheldere avond/nacht met flinke vorst en dan zag je al van verre die 'boakebrandn' opgloeien. Bij enkele van die vuren even gestopt en er heen gelopen. Apart sfeertje wel. Meestal was het hele ritueel rond het ontsteken van de 'boake' (waar ik niet van op de hoogte ben) al lang achter de rug en stonden er alleen nog mensen rond dat vuur in de vlammen te staren. Geen hoempa er om heen, alleen het knetteren van dat vuur. Verder voornamelijk stilte. En een knetterheldere hemel met een hoeveelheid sterren die ik alleen uit de 'donkere delen' van Frankrijk ken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 (bewerkt) Mooi gedicht Sandro. Wist je wat ik ging schrijven over m'n boos zijn? 1 april 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Goeiemorgen, moe gaan slapen en moe opgestaan... wat is dat toch? Nog even de discussie van gisteren gelezen en waarschijnlijk ben ik daar nu al zo moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Mooie Paasdag mensen. Thnx Sandro een gedicht om vaker te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Fijn @Kohtje dat je zo snel kalmeert. @Liefje mevrouw ongeduld er speelt nogal wat met je tijd weet je nog? Ik ben weer schoon voor zolang als het duurt. Nadeel is en blijft dat ik nooit lang kan douchen. Maar dat is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Ik weet het Lars, mijn energie is gewoon weg en lijkt niet terug te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 @Liefje probeer te accepteren dat het er nu even bij hoort. Niet makkelijk ik weet het maar als je steeds er van blijft balen blijf je er in hangen. Laat die moeheid er maar zijn hoe vervelend het ook is. Geef er aan toe misschien overdag even een keer een uurtje liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, jeempie, wat een discussie gisteravond op de draad. Net door gelezen. Ik was erg moe en ben dat nog. Vandaag een kalm dagje. Gewoon alleen thuis en niet op pad, zoals eerder de bedoeling was. Een lange autorit zit er nog even niet in. Allen een goede dag, al dan niet met paasbrunch. En @Lars, inderdaad ben ik een alcoholist in herstel, zoals ze bij de aa wel zeggen. Niet helemaal mijn kretologie. En nog maar kort dus. Na een flinke misser op 5 maart hier dus de 27 ste dag. Maar dat zijn we hier toch bijna allemaal? Korter of langer? Ik ga een beetje rommelen hier in huis, buiten is er niks aan. Vond mijn hond ook. Die ligt alweer in haar mand voor een ochtendsiesta. 1 april 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 1 minuut geleden zei Lente: Goedemorgen allemaal, jeempie, wat een discussie gisteravond op de draad. Net door gelezen. Ik was erg moe en ben dat nog. Vandaag een kalm dagje. Gewoon alleen thuis en niet op pad, zoals eerder de bedoeling was. Een lange autorit zit er nog even niet in. Allen een goede dag, al dan niet met paasbrunch. Gisteren was gisteren en vandaag nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen. Gaat het lichamelijk een beetje met je? Ik ga naar de brunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Vrolijk Pasen allen!! En @Kohtje : "Zondagavond om 20.00 uur worden de paasvuren ontstoken." uit Nu.nl, ik wist het ook niet meer precies. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Nou Nicky mijn pols lijkt nu meer op een appendix . Doet nog wel pijn omdat het een gewricht is dat ik nu weer ga bewegen. En ik, zoals gewoonlijk denk dat ik weer alles kan. Nou mooi niet hoor. Maar ik ben al zo blij dat het gips er af is heerlijk. Dank voor je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Veel plezier Lars, en ja kalm aan dus vandaag. Heb in februari een aanrijding gehad, en dientengevolge een fikse hersenschudding. Gaat langzaamaan beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Ik probeer me vandaag te herpakken Heb het zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Ben bij familie en krijg geen drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 heel veel sterkte Zeilbootbewoner. Fijn dat je niet alleen bent. ik ben zelf blij dat winkels hier vandaag dicht zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Dankje lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Goeiemorgen paashazen Het weer had beter gekund maar ik verveel me gelukkig in huis ook niet. ZBB mag ik vragen wat de bijwerkingenen waren van de refusal? Waren die erger dan waar je nu doorheen moet gaan? Je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven maar ik ben er heel benieuwd naar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Pfffff...manlief heeft de griep en de jongste heeft buikgriep. Hij viel net flauw onderweg naar het toilet Het worden toch andere Paasdagen dan ik gedacht had. Fijne Paasdagen iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Fijn om te horen dat je bij familie bent zeilbootbewoner! Geeft toch afleiding. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Waar ik nu doorheen gaat is een hel Van de refusal word ik niet zo brak als ik me nu voel. Maar ja dan denk je dat je sterk genoeg ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden