Spring naar bijdragen

Zondag, Paasdag, 1 april 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Buiten is het druilerig,  wil het maar moeilijk licht worden
en ruikt het alsof de één of andere halve gare de hele nacht geverfd hout heeft gebrand...

Binnen staan koffie en thee klaar en heb ik de tafel alvast gedekt. 

Gerelateerde afbeelding 
Afbeeldingsresultaat voor zero cola Gerelateerde afbeeldingGerelateerde afbeelding

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Het is nog heerlijk stil buiten. Ik vind dat zelf toch wel het fijnste moment van de dag :)

Las op de draad van gisteren over stoppen met roken mbv een elektrische sigaret. Heeft bij mij gewerkt om van de échte af te komen. Vind het zelf wel fijn. Hoesten is over in ieder geval. Ook dit is vast niet gezond, maar ik ben er iets van opgeknapt in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat ziet er ff goed uit Von. Bij mij is de paashaas langs geweestPasen Plaatjes

Als je vooruitgang voelt Nicky, is het toch goed?

Ik heb vannacht weer in m'n droom gedronken, en voor het eerst ook gerookt. Ik dacht nog "hoe kan dat nou ik weet niet meer dat ik besteld heb. Nou ja voor een keer na 8 1/2 jaar mag het wel".

Raar hé zo'n droom? Toch alert blijven ook na ruim 8 jaar. Drank blijft voor mij altijd zwaar vergift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Bolletje, heb ook al ruim 2 jaar geen bronchitis meer gehad. Dat was altijd vaste prik elk najaar dus het elektrische ding zal zeker hebben geholpen. Ik had bij de test 2 jaar terug een "longleeftijd" van 64 jaar. Niét leuk als je in de 30 bent. Die dag ook gelijk de laatste echte peuk gerookt.

Lijkt me heel vreemd zo'n droom. Gelukkig niet gehad (nog):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nog niet. Zou ik eigenlijk wel moeten doen. Wat me in eerste instantie tegen hield is de opmerking dat verbetering eigenlijk niet mogelijk was. Vervolgens vol met plannen om gezonder te gaan leven dus uitstellen en nog eens uitstellen :)

Maar ik rook niet (althans geen échte) en ik drink niet dus al heel tevreden voor nu:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Wow Nicky dat is een hemelsgroot verschil!
Ik heb mijn longleeftijd nog nooit laten testen. Is wel interessant!

Ik droom nooit over drank maar dat is misschien omdat daar geen verborgen verlangen meer zit? Geen idee of het ermee te maken heeft.
Ik droom wel soms van roken. Aaaaaaaaah die sigaret....lekker stinkend vernietigend stokje genot. BAH

Ik zal een rookdenker zijn
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad fleurtje, schrok me wezenloos maar goed. Blijkbaar was het nodig om me te laten stoppen. Enne liever lui dan rokend hoor;)

En Dis, 95% gezonder? Is dat zo? Weet dat eigenlijk niet, alhoewel ik wel die hoest kwijt ben enzo. Ik neem het graag van je aan:DWeet wel dat ik het voorlopig niet opgeef nog. Moet eerst de knop om, anders heeft dat toch geen zin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet fijn Lika :(. Ik zou absoluut niet willen dromen van mijn werk en gelukkig doe ik dat ook nooit.
Alhoewel ik nog niet zo lang geleden droomde van een mannelijke collega. Gelukkig niets intiem. Dat zou pas echt jakkes zijn!

Voor mij had zoiets waarschijnlijk ook een heel goede stimulans geweest Nicky. Maar ze hebben me nooit aangeboden het te testen en heb er zelf nooit bij stilgestaan.
Mijn dochter had hier de dwingende hand :). Het is een schatje :lips:...veel streken maar wel een schatje...beetje lui ook maar goed...mag den afwas ook wat meer doen maar hé wat loop ik te klagen..

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Yvonne van de paashaas een nieuw koffie automaat gekregen en nieuwe theekan? Hier nooit gerookt en denk ook niet dat ik het nog ga doen. 

Wij gaan om 11 uur brunchen. Hoop gemopper gisteren hier om. Dat het veel te laat is en men dood zal gaan de honger. Daarom staat er nu een schaal met broodjes in de keuken zodat er geen doden zullen vallen. Kunnen ze der ergste honger even stillen. 

Dagpact: 

jowan

Lars

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lars:

Goedemorgen. @Yvonne van de paashaas een nieuw koffie automaat gekregen en nieuwe theekan? Hier nooit gerookt en denk ook niet dat ik het nog ga doen. 

Wij gaan om 11 uur brunchen. Hoop gemopper gisteren hier om. Dat het veel te laat is en men dood zal gaan de honger. Daarom staat er nu een schaal met broodjes in de keuken zodat er geen doden zullen vallen. Kunnen ze der ergste honger even stillen. 

Dagpact: 

jowan

Lars

 

Hier om 12 en ook gemopper. Maar dan van mijn kant uit. Ik vind het te vroeg wilde uitslapen en mij vooral niet haasten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rook trouwens ook veel te veel. Maar sinds ik een paar dagen aan de paroxetine zit, lijkt het wel alsof ik ziekjes wordt van sigaretten lucht. Ze smaken ook niet meer zo. Gevolg als maar bijna hele sigaretten in de asbak. Vreemd hè ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nou nog eens een fijne bijkomstigheid Senna:D

We doen hier helemaal niks bijzonders qua eten. Doe mijn dochter geen plezier met een uitgebreide brunch. Die wil toch altijd hetzelfde eten. Eigenlijk ook maar beter voor mijn lijn dus (en portemonnee:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 

Ik ga de paasbrunch ook maar eens klaarzetten, mijn vader en stiefmoeder komen zo. 

Ennuh...over dat roken...gaat hier ook niet goed...ik moet meteen aan Soothe denken, hoe gaat het nu met je? Lees je nog wel mee? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...