jowan Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen. De kou is weg, heerlijk. Die regen kan me niks schelen. Kijken of ik er straks op de fiets nog zo over denk, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Moghu mensen, Vandaag thuis omdat ik morgen een dag per week ga starten bij een andere dagbesteding. 3 Dagen bij de oude dagbest. en 1 dag nieuw. Ik heb er zin in omdat het daar wat uitgebreider is, dus veel meer kan leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen. Ook hier weer naar dagbesteding. Dagpact: jowan Harald Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen Ik denk de meesten kennen mij niet, ik ben actief op benzo de baas. Ik ben begonnen op het forum door mij in deze rubriek voor te stellen. Alcohol is een tijdje niet de hoofdzaak geweest van mijn probleem, maar nu helaas wel weer. Mag ik mee doen aan jullie dagdraad? groetjes Senna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 (bewerkt) Wat mij betreft ben je van harte welkom Senna 33 Wil je ook op het dagpact vandaag? Welkom en succes 22 maart 2018 bewerkt door Gast . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen frummers, Nattig hier, buiten dan . Binnen is het droog en lekker warm. Eerst maar een lekker bakje. Welkom Senna, tuurlijk ben je hier welkom. Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. En dat je de steun zult vinden die je nodig hebt. Zijn de benzo's inmiddels verleden tijd of is het 'en-en'? Lekker rustig dagje dus voor jou Bol, van genieten hoor. is ook wel weer eens lekker op zijn tijd. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Dankjulliewel. De benzos zijn bijna verleden tijd. Al ver afgebouwd. Toch heerst er een onrust in mij, die ik eigenlijk mijn hele leven al heb nu ik dieper nadenk. Ik heb met mijn huisarts gebeld, omdat dit ook niet kan. Ik krijg vanmiddag telefoon dus ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Welkom Senna en veel sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goed van je dat het aanpakt, zal niet makkelijk zijn, maar het is heel goed zo. Ben benieuwd hoe het met Bor is vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen. Ook hier weer naar dagbesteding. Dagpact: jowan Harald Lars Rosee Goedemorgen mensen en welkom senna. Drukke dag vandaag en mn kinderen zijn allebei ziek. Ik werk thuis maar de concentratie is ver te zoeken op deze manier. Dacht dat die griepperiode eindelijk voorbij was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Zennnnnnnnn....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 O wat klinkt dat fijn jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen, ik ben al een paar dagen niet in orde. Zwak, veel pijn, erg moe, ik schrik ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Veel plezier Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 3 uur geleden zei Lars: Dagpact: jowan Harald Lars Rosee Antoinnette Goedemorgen lieve mensen Slecht geslapen, is al een tijd zo. Er speelt ook best wel veel, maar nog altijd vol goede moed. Mooi om te lezen dat de aa bijeenkomst goed verliep Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Goedemorgen, ik kom even om de hoek piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Heb hier in de 'huiskamer' nog helemaal geen goedemorgen gezegd... Goedemorgen allemaal. Senna, welkom en sterkte. Ik dacht je al te kennen, maar dat is omdat ik met enige regelmaat en interesse meelees op Benzo de baas... Rosee, sterkte mét de zieken en beterschap vóór de zieken. Jannigje, sterkte én beterschap en wellicht tot spoedig ziens.. Antoinnette, succes, kalmte en moed met het vele dat er bij jou speelt. Bor, ook beterschap en sterkte. Heb gisteren even wat gelezen over borstontsteking en zo... en zie de ernst er nu wat meer van in. Excuus voor het woord 'hysterisch'. En, hè gelukkig, ook nog iemand die ik een plezierige vakantie kan wensen.. (jopie). Het leven is veel kommer maar niet alléén maar kwel. Vooral als we het sámen doen... Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Senna, welkom en sterkte. Ik dacht je al te kennen, maar dat is omdat ik met enige regelmaat en interesse meelees op Benzo de baas... o jee... je was ook hier op alcohol de baas al actief.. heb zelfs op je gereageerd op je wie-is-wie... sorry voor m'n verwardheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Welkom hier op de dagdraad. Ik hoop dat je er veel aan hebt. Het gaat je lukken. Hier alvast een bosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ha bolletje, ja van jou weet ik wél zeker dat ik je van hier ken . Maar ik zie je dáár ook veel. Lekker bedagsteed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Oh.. nou doe ik 't wéér!! Je bent vandaag thuis. Eerst lezen, dán pas vragen, Koh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Ik neem voor de rest van de dag maar vrijaf van het forum. Moet trouwens stofzuigen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden