Spring naar bijdragen

Donderdag, 22 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Ik denk de meesten kennen mij niet, ik ben actief op benzo de baas. Ik ben begonnen op het forum door mij in deze rubriek voor te stellen. Alcohol is een tijdje niet de hoofdzaak geweest van mijn probleem, maar nu helaas wel weer. 

Mag ik mee doen aan jullie dagdraad?

groetjes Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Nattig hier, buiten dan . 
Binnen is het droog en lekker warm. 
Eerst maar een lekker bakje. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Welkom Senna, tuurlijk ben je hier welkom. 
Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. 
En dat je de steun zult vinden die je nodig hebt. 
Zijn de benzo's inmiddels verleden tijd of is het 'en-en'? 

Lekker rustig dagje dus voor jou Bol, van genieten hoor. is ook wel weer eens lekker op zijn tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjulliewel. De benzos zijn bijna verleden tijd. Al ver afgebouwd. Toch heerst er een onrust in mij, die ik eigenlijk mijn hele leven al heb nu ik dieper nadenk. Ik heb met mijn huisarts gebeld, omdat dit ook niet kan. Ik krijg vanmiddag telefoon dus ben benieuwd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

Goedemorgen. Ook hier weer naar dagbesteding. 

Dagpact:

jowan

Harald

Lars

Rosee

Goedemorgen mensen en welkom senna. Drukke dag vandaag en mn kinderen zijn allebei ziek. Ik werk thuis maar de concentratie is ver te zoeken op deze manier. Dacht dat die griepperiode eindelijk voorbij was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hier in de 'huiskamer' nog helemaal geen goedemorgen gezegd... :unsure:

Goedemorgen allemaal.

Senna, welkom en sterkte. Ik dacht je al te kennen, maar dat is omdat ik met enige regelmaat en interesse meelees op Benzo de baas... :huh:
Rosee, sterkte mét de zieken en beterschap vóór de zieken.
Jannigje, sterkte én beterschap en wellicht tot spoedig ziens..
Antoinnette, succes, kalmte en moed met het vele dat er bij jou speelt.
Bor, ook beterschap en sterkte. Heb gisteren even wat gelezen over borstontsteking en zo... en zie de ernst er nu wat meer van in. Excuus voor het woord 'hysterisch'.
En, hè gelukkig, ook nog iemand die ik een plezierige vakantie kan wensen.. (jopie). Het leven is veel kommer maar niet alléén maar kwel. Vooral als we
het sámen doen... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Senna, welkom en sterkte. Ik dacht je al te kennen, maar dat is omdat ik met enige regelmaat en interesse meelees op Benzo de baas... :huh:

o jee... je was ook hier op alcohol  de baas al actief.. heb zelfs op je gereageerd op je wie-is-wie...  sorry voor m'n verwardheid. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...