jowan Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goedemorgen allen Dagpact: jowan Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Balen Bor Koffie erin dan maar? Is altijd mijn ochtendmedicijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goedemorgen frummers. De zon schijnt al, er ligt een leuk laagjes sneeuw... sorry Bor. En onder de sneeuw gaf de thermometer -4 aan... Zitten we zo dicht bij elkaar en toch weer zulke verschillen. Maar goed, eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Dagpact: jowan Amethist Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Heel veel sterkte vandaag @Jannigje ik had in mijn hoofd dat het nog maar rond de 22ste was, maar we zijn alweer een week verder. Ik denk aan je vandaag Verder een fijne dag iedereen. Off to work. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goedemorgen allemaal Zon en koud. Prachtig. Ik word saai. Maar ik wil t niet gewoon vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 49 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen jowan en een ieder... Vroeg gaan slapen omdat je het niet lijkt te trekken en wakker worden alsof je de hele nacht hebt doorgehaald. Dus dat. Dan ben je hoogstwaarschijnlijk veel en veel te moe. Zo moe dat doorgaan (al of niet op alcohol) lichamelijk prettiger is dan uitrusten. En..... met wat jij allemaal op je bordje had...... Zorg voor jezelf borretje en zoek en pak die rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goeie morgen allemaal, Jannigje Bor. Dadelijk naar de dagbest. Joepie. En verder is de pijn wat minder aan het worden. Wat mooi hoe het lichaam zich hersteld hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 1 uur geleden zei Reacher: Dagpact: jowan Amethist Reacher Antoinnette Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Een paar straten verderop hier is zojuist een chihuahua door het ijs gezakt... ik denk dat we het schaatsen dus nog wel even kunnen vergeten ( Met het hondje gaat het overigens prima... ) IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 5 minuten geleden zei Bor: Yvonne! Dat is niet om te lachen! Je hebt helemaal gelijk Bor, maar kan er niets aan doen: ik schoot uit een soort reflex in de lach, hihi. En ja, vanaf zaterdag weer ouderwets regen... dus nu nog maar even genieten van dit heerlijke weer. De zon heeft overigens al zoveel kracht dat de sneeuw nu snel wegsmelt hier. Tijd voor het voorjaar dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goedemorgen. Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Goedemorgen. @Jannigje liefs. @Bor ik denk dat ik je gevoel herken. Doe je heel voorzichtig? Je voelt dit niet voor niets. Neem die rust als je kunt en neem het serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 (bewerkt) Lekker 5 km gelopen in zon en vorst.... nou Ja, lekker.... t schoot me ontzettend in de kuit dus echt rennen werd t niet meer en een echte afstand ook niet. Hobbelen.... Omgeschakeld naar wat spelerij met bovenarmen en -benen en gewoon de lucht inademen..... old wief. En toch was t lekker. Omkleden. Werken! 27 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Jopie, Misschien heb je magnesium tekort heb je s'nachts in bed ook vaak kuit krampen ? Extra magnesium kan dan heel goed helpen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Zonder te vermelden wat ik vandaag gedaan heb meld ik me af voor de dagpact, droog uiteraard, dus je kunt wel zeggen dat ik niet gedronken heb. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Dochter en ik hebben fijn gewinkeld vandaag. Lekker wandelen en kletsen. Worteltaart gegeten. Dat was fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Wat een goed nieuws allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2018 (bewerkt) Ook mijn dienst zit er weer op. 6 flesjes met heet water gevuld op het werk. Die liggen nu mijn bed te verwarmen. Vannacht verwarm ik die flesjes op mijn beurt in bed, zodat ik morgen water heb voor koffie. Niet voor een gat te vangen maar gruwelijk koud is t nu wel. Niet zozeer de lucht, daar heb ik een kacheltje voor, maar vooral de metalen voorwerpen: vloer, handvatten, mes en vork..... Welterusten. Tot morgen. 28 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2018 Oe Jopie...sterkte in de kou...inmiddels weer ochtend... Ik heb ooit een jaar in een caravan gewoond..en dat was prima...maar een week gelogeerd toen we het niet meer warm kregen door de vorst..ik voel met je mee. Creatieve oplossing met die flesjes...geniet van je koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden