Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Een nieuwe dag. 
Eerst maar even een bakje
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola
Zbb, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. 
Lars, ik hoop dat je snel toch weer uit dat dal gaat klimmen, 
en fijn dat drank nu geen rol meer speelt, dat zou het dubbel ellendig maken. 
En verder hoop ik snel wat van Jopie te lezen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Ik voel me grieperig/verkouden. Maarrrr....vrijdag-zwemdag met kleindochter  en daar mag niks tussen komen, in de benen dus. 

 Over ruim twee weken is mijn schoondochter uitgerekend en dan krijg ik er als alles goed gaat een kleinzoon bij.  Even bedenken hoe ik die over een half jaartje ook mee krijg naar het zwembad.  Toch maar 2e autootje voor kopen? Ben ik eigenlijk op tegen, vanwege de belasting voor het milieu. Maar manlief heeft de auto altijd mee naar het werk.....ik denk dat het een tweede kinderzitje op mijn fiets wordt. Goh, wat een luxeprobleem eigenlijk :blush:

Jopie :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Het besluit is een week uitgesteld en schoonzoon  was zo gedesillusioneerd dat ie daarom onbereikbaar was. Gezien mijn eigen overtrokken reactie kan ik daar niets anders dan begrip voor hebben. t Zijn best grote dingen, dit. 

We wachten dus even verder. 

Wat mijzelf betreft: dit was een emotionele aanslag zo groot en zo uit een andere tijd..... voel me fysiek alsof ik een giga-kater heb. Hoewel er verder natuurlijk niets aan de hand is.. . toch niet fijn, ook confronterend ! 

Wel heel prettig en ook waardevol dat ik het hier kon delen. Ik heb niemand van de direct betrokkenen "lastig hoeven vallen" met mijn paniek, niemand meegenomen daarin. Ook dat is veel waard: je draait elkaar op.

Los daarvan zou t best wel eens kunnen dat een aantal mensen hier mij op een bepaalde beter kennen (of in ieder geval toch "doorzien") dan in real life. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus...... gaan we weer:

Koffie! In de deur. 

Een nieuwe dag, met kou en zon. En vier werkdagen voor ik weer een weekje vrij ben. 

Wel net even campingplekje bij de boer  in de polder bij t werk gereserveerd. Maar even een paar dagen de luxe van stroom, douche en wc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie, nóg een week spanning dus. 
Maar ben heel blij voor jou en de 'jouwen' dat dát de reden 
voor de onbereikbaarheid was. 
Jullie gaan dus een zware week tegemoet weer. 
We duimen voor jullie en ik zal volgende week donderdag weer een kaarsje branden... 
En groot gelijk, lekker even een paar dagen extra luxe... 

Leuk Nancy, weer een kleinkind erbij... en dat zwemmen komt ook vast weer goed. 

Amethist, ik las over jouw boosheid en zo. 
Maar echt, ik kan me niet indenken dat er iémand hier zich heeft 
geërgerd aan jouw manier van schrijven hoor. Gewoon hier zeggen en kletsen
en schrijven wat jij maar wilt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief @Yvonne, ik denk dat ik zo'n forum gewoon lastig vindt. Je (lees ik) komt er als nieuweling bij en probeert in te voegen in de vaste club hier op de dagdraad. Bij "normaal" nieuw contact is dat soms ook al lastig en nu moet je het doen zonder de mimiek, uitstraling, vibe van iemand. Nu gestopt met drinken merk ik dat ik nog gevoeliger ben hierin. Ik vind het lastig me hier op het forum te mengen. Ik schrik soms van reacties van anderen. Begrijp niet alles. Ik zei al, ik neem even een stapje terug. Ik kom wel weer hoor, maar voor nu is het goed zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Alweer een uurtje gewerkt
Zet niet echt zoden aan de dijk, dat ene uurtje :(
Momenteel weinig werk
Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant verdient het zo weinig he

Amethist,
Voor mij ben je allang geen nieuweling meer hoor
Niet van alles in je hoofd halen he :)
Je hoort gewoon bij de "club "

Jopie,

Wat een spanning gisteren he
Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe er vaak met mensen om gesprongen wordt
Belachelijk, dat ze het gewoon weer een week uitstellen
hoeveel spanning dat bij iemand oplevert, interesseert ze geen fluit blijkbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat een mooie dag weer! Ik zit mezelf een beetje gek te maken met wat ik allemaal wil/moet doen. Mediteren, hond uitlaten in het bos, kast in elkaar zetten, schuur opruimen, naar de stort...... Soms word ik zo moe van mezelf. Gedachten buitelen over elkaar heen. Nou, ik kies gewoon 1 ding uit en ga dat doen. Pfff

 

Dagpact:

Momentum

jowan

Lars

Tessa1987

Antoinnette

Kohtje

Amethist

MarQ

Rosee

IJsvogel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...