Momentum Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen. Ritme er maar in zien te houden dus op dagpact Dagpact: Momentum jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Wel blij dat als ik me minder voel niet meer de behoefte heb om naar de drank te grijpen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen! @Lars Goed zo! Dat wil zeggen dat jij het al aardig onder controle hebt! Geniet van jullie vrijdag! Momentum jowan Lars Tessa1987 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen frummers. Een nieuwe dag. Eerst maar even een bakje Zbb, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Lars, ik hoop dat je snel toch weer uit dat dal gaat klimmen, en fijn dat drank nu geen rol meer speelt, dat zou het dubbel ellendig maken. En verder hoop ik snel wat van Jopie te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 36 minuten geleden zei Tessa1987: Momentum jowan Lars Tessa1987 Antoinnette Goedemorgen, zo weer rap de deur uit, kop koffie van Yvonne lukt gelukkig nog net. Ik gun je een betere dag dan gisteren Lars, Kop op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen. Ik voel me grieperig/verkouden. Maarrrr....vrijdag-zwemdag met kleindochter en daar mag niks tussen komen, in de benen dus. Over ruim twee weken is mijn schoondochter uitgerekend en dan krijg ik er als alles goed gaat een kleinzoon bij. Even bedenken hoe ik die over een half jaartje ook mee krijg naar het zwembad. Toch maar 2e autootje voor kopen? Ben ik eigenlijk op tegen, vanwege de belasting voor het milieu. Maar manlief heeft de auto altijd mee naar het werk.....ik denk dat het een tweede kinderzitje op mijn fiets wordt. Goh, wat een luxeprobleem eigenlijk Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Eerst maar eens koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Momentum jowan Lars Tessa1987 Antoinnette Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Mogge mensen. Joop Nanc. Neem wel iets mee voor je natte haren als je gezwommen hebt hé? Wat heerlijk om met je kleinkind te gaan zwemmen. Lijkt me zo'n zalig gevoel zo'n klein hummeltje van je eigen vlees en bloed tegen aan te kunnen drukken in het zwembad. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Het besluit is een week uitgesteld en schoonzoon was zo gedesillusioneerd dat ie daarom onbereikbaar was. Gezien mijn eigen overtrokken reactie kan ik daar niets anders dan begrip voor hebben. t Zijn best grote dingen, dit. We wachten dus even verder. Wat mijzelf betreft: dit was een emotionele aanslag zo groot en zo uit een andere tijd..... voel me fysiek alsof ik een giga-kater heb. Hoewel er verder natuurlijk niets aan de hand is.. . toch niet fijn, ook confronterend ! Wel heel prettig en ook waardevol dat ik het hier kon delen. Ik heb niemand van de direct betrokkenen "lastig hoeven vallen" met mijn paniek, niemand meegenomen daarin. Ook dat is veel waard: je draait elkaar op. Los daarvan zou t best wel eens kunnen dat een aantal mensen hier mij op een bepaalde beter kennen (of in ieder geval toch "doorzien") dan in real life. 16 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum jowan Lars Tessa1987 Antoinnette Kohtje Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 (bewerkt) Mogguuhh..... (gaan we weer) Dagpact: Momentum jowan Lars Tessa1987 Antoinnette Kohtje Amethist MarQ 16 februari 2018 bewerkt door MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Dus...... gaan we weer: Koffie! In de deur. Een nieuwe dag, met kou en zon. En vier werkdagen voor ik weer een weekje vrij ben. Wel net even campingplekje bij de boer in de polder bij t werk gereserveerd. Maar even een paar dagen de luxe van stroom, douche en wc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Verdorie, nóg een week spanning dus. Maar ben heel blij voor jou en de 'jouwen' dat dát de reden voor de onbereikbaarheid was. Jullie gaan dus een zware week tegemoet weer. We duimen voor jullie en ik zal volgende week donderdag weer een kaarsje branden... En groot gelijk, lekker even een paar dagen extra luxe... Leuk Nancy, weer een kleinkind erbij... en dat zwemmen komt ook vast weer goed. Amethist, ik las over jouw boosheid en zo. Maar echt, ik kan me niet indenken dat er iémand hier zich heeft geërgerd aan jouw manier van schrijven hoor. Gewoon hier zeggen en kletsen en schrijven wat jij maar wilt.... nancy, smart en Amethist reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Lief @Yvonne, ik denk dat ik zo'n forum gewoon lastig vindt. Je (lees ik) komt er als nieuweling bij en probeert in te voegen in de vaste club hier op de dagdraad. Bij "normaal" nieuw contact is dat soms ook al lastig en nu moet je het doen zonder de mimiek, uitstraling, vibe van iemand. Nu gestopt met drinken merk ik dat ik nog gevoeliger ben hierin. Ik vind het lastig me hier op het forum te mengen. Ik schrik soms van reacties van anderen. Begrijp niet alles. Ik zei al, ik neem even een stapje terug. Ik kom wel weer hoor, maar voor nu is het goed zo. smart, Kohtje en Yvonne reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen wat is iedereen er alweer vroeg bij. Dagpact: Momentum jowan Lars Tessa1987 Antoinnette Kohtje Amethist MarQ Rosee. @Larshoop dat je vandaag een betere dag hebt. Zet m op allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer een uurtje gewerkt Zet niet echt zoden aan de dijk, dat ene uurtje Momenteel weinig werk Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant verdient het zo weinig he Amethist, Voor mij ben je allang geen nieuweling meer hoor Niet van alles in je hoofd halen he Je hoort gewoon bij de "club " Jopie, Wat een spanning gisteren he Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe er vaak met mensen om gesprongen wordt Belachelijk, dat ze het gewoon weer een week uitstellen hoeveel spanning dat bij iemand oplevert, interesseert ze geen fluit blijkbaar Amethist en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Goedemorgen! Wat een mooie dag weer! Ik zit mezelf een beetje gek te maken met wat ik allemaal wil/moet doen. Mediteren, hond uitlaten in het bos, kast in elkaar zetten, schuur opruimen, naar de stort...... Soms word ik zo moe van mezelf. Gedachten buitelen over elkaar heen. Nou, ik kies gewoon 1 ding uit en ga dat doen. Pfff Dagpact: Momentum jowan Lars Tessa1987 Antoinnette Kohtje Amethist MarQ Rosee IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Haha...hoe herkenbaar IJsvogel....goed plan...één voor één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 (bewerkt) En ik weet wel welk van al die dingen de eerste zou moeten zijn.... hahaha... (Aanpassing: de tweede. Hond gaat natuurlijk voor) 16 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 Alles zat even tegen vanmorgen, bergen werk moeten verzetten om het weer in orde te maken. Deels gelukt, maandag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2018 2 uur geleden zei Bor: Ik had net m"n bericht toegelicht @spirit En het is daarom waarom ik niet eens meer wil dat mijn zoon weer thuis komt wonen. Ik ben niet helemaal mee... Waarom wil je dat je zoon niet meer thuis komt wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden