Momentum Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen! Weer de eerste werkdag van de week Hou t recht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen mensen! Bah! Ik moet krabben! Dagpact: Momentum Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen Dagpact Momentum Tessa Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen Straks dagopening hier,Is kijken wat ik allemaal kan regelen vandaag. Ik weet dat er vanavond een na meeting is hier in het gebouw,en daar wil ik sowieso naartoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact Momentum Tessa Rosee jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen frummers. Maandag alweer, het weekend zit er op, voor de één een zegen, voor de ander helaaspindakaas.... Hier geen vorst, niet krabben dus en ook geen regen, nog niet, maar straks vast wel, ik trap er niet meer in Maar we beginnen de week vol goede moed en natuurlijk met een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Moghu mensen, Wat gaat het toch vlug allemaal, voor je het weet is het zo weer ochtend, zeker als je 's nachts slaapt. Ik heb heerlijk geslapen onder m'n nieuwe dekbedovertrek. Vanmiddag weer naar de dagbesteding. Het leven is goed als je niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Dagpact Momentum Tessa Rosee jowan Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Is het @Larsmannetje nog niet gesignaleerd? Wakker worden hartje! Je moet alvast een net pak uitzoeken, over twee dagen ben ik 1 jaar gestopt met drinken en dan gaan we uit! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen Ben nog aan het nagenieten van mijn feest gisteren, beste feest sinds tijden! En nul trek gehad! Zo druk met kletsen. Het was goed! Dagpact Momentum Tessa Rosee jowan Reacher Amethist @zeilbootbewoner ga ervoor tijdens de dagopening! Succes! @Reacher ik leg de vlag vast klaar! Bijna 1 jaar, wow! Fijne dag allemaal, ik ga nog even teruglezen! Geniet van het zonnetje, want dankzij de vorst (en het stomme krabben) is die er ook!! rapilos, Antoinnette en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Goedemorgen. Ik ga zo weg voor een week zd Limburg. We hebben geloof ik geen WiFi, dus ik probeer zo nu en dan via mijn mobiel. Daag Amethist en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Andere kant van het land voor mij Jannigje, ik wens je heel veel plezier, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Voor mij ook @Antoinnette, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 2 uur geleden zei Reacher: Dagpact Momentum Tessa Rosee jowan Reacher Francoise Goedemorgen Frummers. Haha @Reacher, wat lees ik je graag . Maar idd waar is @Lars? Bevalt me niks. @Jannigjegeniet ervan . Is trouwens al bekend wanneer je operatie gepland staat? Hier vanmiddag gesprek psycholoog samen met man. En daarna gesprek school jongste of hij van school zal gaan . Word in mei 18 (down syndroom) . Er moet dus dan dagbesteding voor hem gevonden worden . Weer een hele stap . Je wil het beste voor hem , maar hij kan dat zelf niet aangeven. Je kan alleen merken, wanneer er een verandering plaats heeft gevonden, aan zijn gedrag , of je de juiste beslissing hebt genomen . @Bor, hoe is het nu met heit ? En met jou zelf in deze omstandigheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lia Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Dagpact: Momentum Tessa Rosee jowan Reacher Francoise Amethist Lia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 (bewerkt) Dagpact Momentum Tessa Rosee jowan Reacher Francoise Amethist Lia IJsvogel Helaas geveld door de griep dus hopen dat het snel over gaat. Fijne dag allemaal... 5 februari 2018 bewerkt door IJsvogel 2 namen gemist op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Ik mag naar de NA vanavond Nu moet ik uc doen,maar lukt niet als iemand kijkt,terwijl ik eigenlijk wel moet plassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Het is gelukt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Ja zoiets denk ik @Bor. Bedankt voor het meedenken . Wilde eerst eigenlijk zoiets als "downies en brownies " voor hem . Maar hij is heel gevoelig voor kritiek . Ben daar wel eens geweest en dan zie ik daar klanten die het die op jongens heel moeilijk maken . En dan denk ik , ga verdorie eten in een "normaal" restaurant met al je "eisen" . Word daar dan heel boos en verdrietig van . Dus dat word m niet voor hem . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 7 minuten geleden zei spirit: Hier nog even nagenieten van het weekend. Even kijken of ik nog iets Low Budget eten kan maken voor vanavond. Heb nog een karbonaatje over. Kijken of ik het door de nasi ga snijden, of dat ik een prakkie ga eten! Ik denk wel het laatste! Paar gebakken aardappelen met mayo erbij en klaar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden