Spring naar bijdragen

Maandag 5 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Straks dagopening hier,Is kijken wat ik allemaal kan regelen vandaag.

Ik weet dat er vanavond een na meeting is hier in het gebouw,en daar wil ik sowieso naartoe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Maandag alweer, het weekend zit er op, voor de één een zegen, voor de ander helaaspindakaas.... 
Hier geen vorst, niet krabben dus en ook geen regen, nog niet, maar straks vast wel, ik trap er niet meer in :rolleyes:
Maar we beginnen de week vol goede moed en natuurlijk met een bakje
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :rose:

Ben nog aan het nagenieten van mijn feest gisteren, beste feest sinds tijden! En nul trek gehad! Zo druk met kletsen. Het was goed! 

Dagpact

Momentum

Tessa

Rosee

jowan

Reacher

Amethist

@zeilbootbewoner ga ervoor tijdens de dagopening! Succes!

@Reacher ik leg de vlag vast klaar! Bijna 1 jaar, wow! :face-icon-small-shocked:

Fijne dag allemaal, ik ga nog even teruglezen! Geniet van het zonnetje, want dankzij de vorst (en het stomme krabben) is die er ook!! :sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Dagpact

Momentum

Tessa

Rosee

jowan

Reacher

Francoise 

Goedemorgen Frummers.  Haha @Reacher, wat lees ik je graag . Maar idd waar is @Lars? Bevalt me niks. @Jannigjegeniet ervan . Is trouwens al bekend wanneer je operatie gepland staat? 

Hier vanmiddag gesprek psycholoog samen met man. En daarna gesprek school jongste of hij van school zal gaan . Word in mei 18 (down syndroom) . Er moet dus dan dagbesteding voor hem gevonden worden . Weer een hele stap . Je wil het beste voor hem , maar hij kan dat zelf niet aangeven.  Je kan alleen merken,  wanneer er een verandering plaats heeft gevonden, aan zijn gedrag , of je de juiste beslissing hebt genomen . 

@Bor, hoe is het nu met heit ? En met jou zelf in deze omstandigheden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zoiets denk ik @Bor. Bedankt voor het meedenken . Wilde eerst eigenlijk zoiets als "downies en brownies " voor hem . Maar hij is heel gevoelig voor kritiek . Ben daar wel eens geweest en dan zie ik daar klanten die het die op jongens heel moeilijk maken . En dan denk ik , ga verdorie eten in een "normaal" restaurant met al je "eisen" . Word daar dan heel boos en verdrietig van . Dus dat word m niet voor hem . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei spirit:

 

Hier nog even nagenieten van het weekend. Even kijken of ik nog iets Low Budget eten kan maken voor vanavond. Heb nog een karbonaatje over.

Kijken of ik het door de nasi ga snijden, of dat ik een prakkie ga eten! Ik denk wel het laatste!

Paar gebakken aardappelen met mayo erbij en klaar toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...