Momentum Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen forumleden. Dagpact: Momentum Lekker aan mijn brinta ontbijt. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen! Laatste werkdag!! En dochters laatste examen. Heb me een beetje overslapen dus ben er weer vandoor. Lars, dat je t maar laat he of ik zal es toch ginder komen en die fles steken waar t licht ni schijnt Laters Grumblll...cognac...t idee alleen al..kleinzerige mannen...grumblll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Amethist Hier nog eentje die gaat werken, maar heb gelukkig nog tijd voor een bak koffie Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen vroege vogels. Koffie achter de kiezen, even lekker een half uur naar werk fietsen met muziek in de oren en de wind in mn haren. Ik ben vrolijk vandaag! Doeeeeiiii fijne dag! Dagpact : Momentum Amethist Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Moghu kanjers. Maak me erg veel zorgen om Suikertje. Misschien is het niet nodig maar we horen zo weinig van hem. Sugartje hoe is het????? Zo dadelijk weer aan de gang. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Dagpact : Momentum Amethist Lisette MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 was "even" forum moe , maar alles wel flex hier ondanks dat er wat haken en ogen aan sommige sommige dingen zitten voor mij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen frummers, Heerlijk en veeel te lang geslapen, zal wel ergens goed voor zijn denk ik dan maar. Inmiddels helemaal klaar voor de dag.. Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Mannengriep denk ik met een hoop geklaag. Maar voel me serieus niet lekker. Net nog bijna 40 graden koort. Uitzieken dan maar Dagpact : Momentum Amethist Lisette MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 5 minuten geleden zei Adri: Moest even opzoeken wat 'flex' betekende, maar zag dat het hetzelfde was als 'dopo'. Mooi zo. Het wordt er niet eenvoudiger op geloof ik... nu wilde ik de betekenis van 'dopo' even opzoeken. Bleek in de jaren '80 'domoor' te betekenen en nu 'goed, leuk of relaxt'... Ach ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Klinkt ellendig Lars... Ik hoop dat ik echt gespaard wordt weer deze winter... dan maar verkouden.. Maar van die fles afblijven hoor, daar ga je je echt niet beter door voelen, laat staan dat je er beter van wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Ik kom niet eens de deur uit dus komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen allemaal! Dag 3 voor mij. Ik heb het idee dat aan de dagpacts vooral ervaren forumgebruikers meedoen of heb ik het mis? Hopelijk krijg ik ook een kans? Ik begin mijn dag met doelen stellen waarvan nummer 1 niet drinken is dus vind zo'n dagpact daar wel heel mooi op aansluiten! Gisteren geprobeerd in slaap te komen met Melatonine, niet echt gelukt. Ik werd er wel moe van, maar heb niet het idee dat ik echt geslapen heb. Het zal vast elke dag beter gaan! Wens jullie allemaal een fijne dag toe! Dagpact : Momentum Amethist Lisette MarQ Lars Tessa1987 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen. Ook weer ziekjes... maar ik klaag niet, hoor. Ben er blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Dagpact : Momentum Amethist Lisette MarQ Lars Tessa1987 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Gelukkig dan maar Lars. Welkom hier Tessa, het dagpact is voor iedereen die er gebruik van wil maken hoor, nieuw of ervaren, dat maakt allemaal niets uit.. En dat slapen gaat ook vast weer in orde komen... Tessa1987 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Huh, de hotcoldrex is uit mijn bericht weggevallen??? En dan voor Kohtje ook een mandje vitamines... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Wat een nare langdurige griep mannen. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Mogguh. Beterschap inderdaad, griep is zoooo naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen allemaal Eerste werk uurtjes er alweer opzitten Met het tuutje naar naburig plaatsje Ging goed, maar wat is het nog donker om 8.15 zeg Hoop, dat de dagen snel gaan lengen Zo, nu op naar de volgende twee clienten, even brood klaar maken, voor tussen de middag Ben ik om drie uur weer terug Lars en Koh, Beterschap ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2018 Goedemorgen ook alle anderen. Ja Bor, het schijnt een nare griep te zijn. Vooralsnog heb ik er geen last van, afkloppen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden