Gast Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Geplaatst 13 januari 2018 Hallo allemaal, Ik meld me ook omdat ik maandag wil stoppen na n relapse van 3 maanden en ik niet meer in mijn eigen * wil geloven.Ik ben het zat ...ben niet echt meer aan leven maar meer aan het overleven.Ik heb wel steun nodig ...ik kijk niet echt uit naar ontwenningsverscijnselen. So....wish me luck
Bob Geplaatst 13 januari 2018 Rapport Geplaatst 13 januari 2018 Goed zo, Sappho, en welkom op dit forum. Ontwenningsverschijnselen zijn maar tijdelijk en de fitheid die je er uiteindelijk mee terugkrijgt is het ruimschoots waard. Geluk wens ik je uiteraard, maar het moet niet alleen toeval zijn of het wel of niet gaat lukken. Daarom wens ik je ook sterkte en veel blijheid als je straks terugkijkt op die voorbije periode en je realiseert dat je daar gelukkig overheen bent.
Amethist Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Geplaatst 14 januari 2018 Steun genoeg hier Sappho! Neemt niet weg dat je zelf nog steeds de eerste niet moet nemen. Mij helpt het om hier dagelijks even te komen. Ik lees wat en doe mee met het dagpact. Nu op 1 maand alcoholvrij. Succes
lia Geplaatst 14 januari 2018 Rapport Geplaatst 14 januari 2018 Heel veel succes. Ik zit op hetzelfde punt, ook powerless en stop vandaag. Ann en nancy reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 dag 1 bijna in the pocket Sappho? Welkom!
Bob Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Jammer dat het niet gelukt is maar je bent toch goed bezig met voorbereidingen voor een nieuwe start, met professionele hulp. Ik hoop dat wij je ook nog kunnen helpen. Het is ongetwijfeld een groot voordeel dat je eerder al 13 maanden droog bent geweest en ervaren hebt dat je je daar erg goed bij voelde. Laat dat je kracht geven om de moeilijke begintijd door te komen. Sterkte!
Amethist Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Geplaatst 17 januari 2018 Vrijdag een afspraak, dat is gelukkig al snel. Jammer dat gisteren niet lukte. Misschien is het je wel gelukt om wat minder te drinken? En wat Bob al zei, je voorbereidingen zijn goed om straks wel door te kunnen pakken. Fijn dat je er wat hulp bij krijgt. Succes!
nancy Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Geplaatst 17 januari 2018 Veel succes Sappho! En wat goed, je bent er al mee bezig, de voorbereidingen en de eerste acties zijn er, nu doorpakken.
kruidenthee67 Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Geplaatst 18 januari 2018 Niet gelukt, maar wel gelukt om constructieve stappen te zetten om het nuchter worden te laten slagen. Heel veel succes. Je weet dat je het kunt!
Amethist Geplaatst 18 januari 2018 Rapport Geplaatst 18 januari 2018 Klinkt goed Sappho! Zo blijf je toch in control ipv de alcohol. Afbouwen via het schema en je leven weer opbouwen door dingen stapsgewijs aan te pakken. Succes vast voor morgen
Rosee Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Geplaatst 29 januari 2018 Wat goed, lichamelijk ben je er doorheen en de 1e 7 dagen zijn binnen! Snap dat het mentaal moeilijker ligt, hoop dat het je lukt om niet te hard voor jezelf te zijn wb dingen waar je spijt van hebt in het verleden. Zet m op. Het wordt uiteindelijk beter
Amethist Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Geplaatst 30 januari 2018 Goed bezig Sappho! Een bloemetje voor jou!
Tessa1987 Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Geplaatst 30 januari 2018 Hoi Sappho! Vandaag dag 8 voor mij en ik schrijf iedere dag voor mezelf een paar kleine doelen op waarvan doel nummer 1 standaard is: NIET DRINKEN. Deze doelen hang ik op de koelkast. Ik dacht eerst wat kinderachtig, maar het werkt voor mij. 's Ochtends bij de koffie denk ik na over welke andere doelen ik die dag wil halen en dat geeft mij een mooi moment om bewust na te denken. Ik wens je heel veel succes toe! Laten we vooral focussen op de toekomst!
kruidenthee67 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 Super Sappho! Ik ben blij voor jou
Rosee Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 Wat goed @Sapphogeweldig gedaan hou vol. Snap je gevoel, zelf ook last van irritatie en boosheid. Maar op wat en wie, geen idee. Op alles en iedereen en mezelf. Zelf nu ook een maand en merk dat het moeilijker wordt om alert te blijven. Zet m op he!!!
Pytje Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 Wat een goed bericht, Sappho! Op naar maand twee!
reboot Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 Sappho ik ben jaloers al een maand, ik ga mijn tweede week in jij je tweede maand moet lukken en Tessa ik vind het een geweldig idee NIET DRINKEN op de koelkast Rosee deze is voor jou ook al een maand ik trakteer mij volgende week op de kapper
Amethist Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 Gefeliciteerd Sappho met je eerste maand, goed gedaan!!
Rosee Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 @rebootdank je wel. Jij gaat die maand ook volhouden, nog 2 weken je kan het!!
lady jane Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Geplaatst 22 februari 2018 datr er nog vele mogen volgen Sappho, je verdient het.
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Geplaatst 24 juni 2018 Omdat je het waard bent, omdat je het kunt en omdat er zoveel waardevols wacht. Daarom probeer je het nogmaals, meld je je hier en vraag je terecht hulp. Wat dapper van je. Moedig ook. Welkom terug!
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Geplaatst 24 juni 2018 Je hebt steun nodig... Hulp inschakelen? Je bent bekend met verslavingszorg en hebt wellicht een kort lijntje? Ga je nog naar een groep? En hier actief blijven, juist als t moeilijk is? Je hoeft het niet alleen te doen, wel zelluf. Zelf de stap weer zetten. Kop op, je bent het waard.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden