Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Ja, en laten we prijsjes uitreiken voor de leukste muziek. Ik heb al twee juryleden bereid gevonden. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Mijn olifantje Jasper kan een doedelzak nadoen met zijn slurf. Mag die ook meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Tuurlijk Bob. En Bolletje doet ook mee? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 ... met haar eh..eigenzinnige repetoire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Het wordt steeds leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Er schiet mij alleen maar Boudewijn de Groot en Phil Collins te binnen.... nou ja. Heb natuurlijk jullie natuurlijk al Vader Jacob in het Pools geleerd ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Leuk. Gaan we een vuurloop doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Een vuurloop? Of vuurdoop? Wat is vuurloop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Vuurloop? Over vuur lopen? Ben je gek! Straks kan ik ook niet meer lopen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 https://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurlopen Het lijkt me wel iets om alleen onder deskundige begeleiding te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Ik pas als je het niet erg vind. Ga op zoek naar de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Nou als jullie het goed vinden dan knijp ik het zakje met lucht wel weer leeg zodat Jasper de tonen zuiver houdt. Moeilijk hoor doedeltjeszak spelen voor zo'n kleine. Als ik over vuur moet lopen kunnen ze me gelijk afvoeren naar het brandwondencentrum, dus ga ik wel staan te klappen voor diegene die het halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Ik vond dat vuurlopen ‘n makkie lady jane en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Dus.... toen de brandweer ons kampvuur eindelijk wist te doven nadat we vierden dat Jasper het wedstrijdje gewonnen had, hebben we nog heerlijk geslapen. Waar gaan we nu naartoe reislijderT? Bob en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 We zijn onderweg naar Finland. Daar blijven we met kerst. We gaan er gezellige dagen van maken dacht ik zo. Dit is het huis waar we heen gaan Voor wie het koud heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Zit er toevallig ook een sauna in? Wel lekker om de verkoudheid er even uit te zweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Gelukkig heb ik ook een jas met bontkraag meegenomen. Lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Hijg hijg, puf puf. Gearriveerd in Letland!! Maaarrreeee Waar zijn jullie? Hier alleen as-resten? FINLAND.??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 @smart, misschien kun jij je drone sturen om Jannigje op te halen? smart en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 bijna Jannigje! Web schijnen vanuit de slee wel met groen licht voor je, dat is dus niet het Noorderlicht he. Enne Bol, genoeg kleefpasta bij je voor al die zoetigheid van Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Kan ik nog aanhaken? 10 dagen zonder alcohol nu, maar heb zeker alle hulp nodig nu! De feestdagen zijn super lastig. Is het de bedoeling dat je dan ook dagelijks hier langskomt en je "droog meld"? Ben nieuw hier trouwens.. Ik heb me net voorgesteld bij wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Niet nodig Jane, ben net bij het eten m'n halve gebit kwijt geraakt. Een brug met kiezen naar z'n grootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Ha Amethist, Tuurlijk mag je meedoen. Het arresleepact heeft mij vorig jaar gered. Kom erbij! (op de dagdraad is elke dag een dagpact waar je aan mee kunt doen.) Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 En hoe werkt het dan verder @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden