Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 O, waar vind ik dat nicky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ja, ik wil ook mee! Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Nicky, ik heb je erbij gezet, oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Een beetje (boel) verliefd, Ik ben een beetje verliefd Jasper!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik heb in de zoekbalk arreslee getypt, dan zie je die van vorig jaar in de resultaten staan Herstel. Leuk om te lezen wel Dank je Jannigje, ik ga mee op reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Hierzo Herstel (als ik het goed gedaan heb:) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik ga gelijk alle afspraken afzeggen die ik real life heb om me volledig op dit pact te kunnen concentreren en ervan te genieten... grapje natuurlijk, maar echt super gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik heb geen afspraken met kerst en oud en nieuw dus ik heb tijd genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 (bewerkt) Wat leuk, ik ga echt mee. Zal ik mn piano meenemen. Virtueel kan dat allemaal . Heerlijk ik verheug me op de reis. Kruimel wil ook mee. 5 december 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Natuurlijk ga ik dit jaar ook weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Wat een groep al geweldig! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Zal ik mijn kat meenemen,dan kunnen we iedere dag lekker vroeg op pad. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Als je het maar laat @Sowhat! Sowhat en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Mag kruimel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Arreslee reizigers, ik zou me ook graag aansluiten bij dit pact. Ik hou erg van koken dus zou graag af en toe met Bolletje de keuken in duiken. Verder heb ik veel reis ervaring (werk bij een luchtvaart maatschappij) dus misschien kan ik nog wel een goedkoop vluchtje tussendoor voor ons ritselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Ik denk dat we maar een ark van noach mee moeten nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 41 minuten geleden zei Herstel: Mag kruimel mee? Was dat niet die lieve vleermuis van je? Of heb ik het nu verkeerd onthouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 december 2017 Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 1 uur geleden zei Sowhat: Zal ik mijn kat meenemen,dan kunnen we iedere dag lekker vroeg op pad. Noueee, valt. Daar over te onderhandelen? Het idee om elke ochtend door een activekat gewekt te worden, ver voordar ik zover ben, lijkt mij niet Zi goed voor mijn hemelrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2017 Bobje natuurlijk mag je mee iedereen mag mee. Fijn dat je ervaring hebt en korting kunnen we altijd goed gebruiken Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bobje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 En jaaaaaaaaaa ook ik ga dit jaar weer mee! Is de derde of vierde keer al, geloof ik. Mag ik op de bok?? Zo leuk! Ik zorg er wel voor dat de chocolademelk van Lars warm meegenomen kan worden en ik zorg voor wat warme plaids, hadden we vorig jaar wel nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 15 uur geleden zei Bob: Was dat niet die lieve vleermuis van je? Of heb ik het nu verkeerd onthouden? Haha, vleermuis! Bijna goed. Laat ze het maar niet horen. Ze heeft soms een vrij groot ego ( als ze grote honden tegenkom) en denkt volgens mij dat ze heel was is met haar bijna drie kilo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 20 uur geleden zei Lars: Bobje natuurlijk mag je mee iedereen mag mee. Fijn dat je ervaring hebt en korting kunnen we altijd goed gebruiken Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 6 december 2017 Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Checken jullie even of je paspoort nog minimaal 6 maanden geldig is? Zo niet dan zsm laten verlengen, je weet maar nooit waar we terecht komen! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 De kat van Sowhat is er al helemaal klaar voor Bobje, Lika en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Moet ik me nog laten inenten tegen rare ziektes voordat we vertrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Misschien wel slim Bob. Ik zal vandaag of morgen het programma in Parijs erop zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden