Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Geplaatst 23 december 2017 Ik vond dat vuurlopen ‘n makkie lady jane en Bob reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Dus.... toen de brandweer ons kampvuur eindelijk wist te doven nadat we vierden dat Jasper het wedstrijdje gewonnen had, hebben we nog heerlijk geslapen. Waar gaan we nu naartoe reislijderT? Bob en Lars reageerden hierop 2
Lars Geplaatst 24 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2017 We zijn onderweg naar Finland. Daar blijven we met kerst. We gaan er gezellige dagen van maken dacht ik zo. Dit is het huis waar we heen gaan Voor wie het koud heeft
NickyLJ80 Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Zit er toevallig ook een sauna in? Wel lekker om de verkoudheid er even uit te zweten
Bob Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Gelukkig heb ik ook een jas met bontkraag meegenomen. Lekker warm.
Jannigje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Hijg hijg, puf puf. Gearriveerd in Letland!! Maaarrreeee Waar zijn jullie? Hier alleen as-resten? FINLAND.???
Bob Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 @smart, misschien kun jij je drone sturen om Jannigje op te halen? Jannigje en smart reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 bijna Jannigje! Web schijnen vanuit de slee wel met groen licht voor je, dat is dus niet het Noorderlicht he. Enne Bol, genoeg kleefpasta bij je voor al die zoetigheid van Lars?
Amethist Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Kan ik nog aanhaken? 10 dagen zonder alcohol nu, maar heb zeker alle hulp nodig nu! De feestdagen zijn super lastig. Is het de bedoeling dat je dan ook dagelijks hier langskomt en je "droog meld"? Ben nieuw hier trouwens.. Ik heb me net voorgesteld bij wie is wie.
bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Niet nodig Jane, ben net bij het eten m'n halve gebit kwijt geraakt. Een brug met kiezen naar z'n grootje.
Lika Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Ha Amethist, Tuurlijk mag je meedoen. Het arresleepact heeft mij vorig jaar gered. Kom erbij! (op de dagdraad is elke dag een dagpact waar je aan mee kunt doen.) Amethist reageerde hierop 1
Amethist Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 En hoe werkt het dan verder @Lika?
bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 (bewerkt) Amethist je staat erbij. Op pagina 6. Ik krijg hem alleen niet hierheen gesleept. 24 december 2017 bewerkt door bolletje Amethist reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Hallo Amethist. Leuk dat je mee gaat op onze virtuele reis. Wij houden het lekker droog. Geen heel erg vaste regels. Wat de bedoeling is lees je in het eerste bericht op deze draad. Vandaag is het rustiger dan anders. Zal wel liggen aan de dag- en avondvulling van de deelnemers in real life. Als je afleiding zoekt kun je ook zelf hier iets schrijven.
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Geplaatst 24 december 2017 Op 15-12-2017 om 20:10 zei bolletje: Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo Jane Nancy Tine Esther. Amethist Amethist reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 (bewerkt) Heb ik jullie nu weer ingehaald of lig ik nog steeds een land achter? Als ik er weer ben, blijf ik voorlopig met Jasper in de slee zitten, even uitrusten. Hoe was Tsjechië? Daar heb ik weinig van meegekregen. 25 december 2017 bewerkt door Jannigje Vreselijke verspreking
Lars Geplaatst 25 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 25 december 2017 Eerste kerstdag vandaag. We gaan er een mooie dag van maken. Allereerst een ontbijtje dacht ik. Daarna kunnen de dames zich optutten en voor wie zin heeft gaan we een wandeling maken. Vanmiddag kunnen we langlaufen. Ik doe zelf niet mee niet verstandig met een gipsen arm. Vanavond gaan @Lika en @rapilos koken. De afwas is voor @Sowhat en @Tine. Gelukkig is @Jannigje ook weer bij de groep. Maak me alleen zorgen om @spirit waar zit je? Tine reageerde hierop 1
NickyLJ80 Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 Ik hoef niet te tutten, make-uploos de sneeuw in voor die heerlijke wandeling. Ik houd je wel gezelschap als de rest gaat langlaufen. Zorg ik voor warme chocolademelk met marshmellows
Amethist Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Ik ben pas wakker wanneer er koffie in zit Is dat er ook? Ik heb een doos goeie bonbons bij me voor onderweg en een lekkere warme deken voor over de knietjes (want ben een ontzettende kouwkleum). Zitten er ook gordels in zo'n arreslee? Zo niet, dan visualiseer ik er eentje in. I need one! 25 december 2017 bewerkt door Amethist
Lika Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 Koken vanavond. Prima! Krijg alleen geen foto's hier geplaatst, dus jullie zult het met een beschrijving moeten doen. Even denken wat te maken...
Sowhat Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 Ben nog bezig met de afwas van gisteren! Lika, Tine, smart en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 ik help wel even mee dochter slaapt nog vanavond gelukkig geen vuile vaat Sowhat Sowhat, Lars en Tine reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 25 december 2017 Rapport Geplaatst 25 december 2017 Supergezellig hier Lars, Tine en smart reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden