Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Er schiet mij alleen maar Boudewijn de Groot en Phil Collins te binnen.... nou ja. Heb natuurlijk jullie natuurlijk al Vader Jacob in het Pools geleerd ;-)

Geplaatst

Nou als jullie het goed vinden dan knijp ik het zakje met lucht wel weer leeg zodat Jasper de tonen zuiver houdt. Moeilijk hoor doedeltjeszak spelen voor zo'n kleine. Als ik over vuur moet lopen kunnen ze me gelijk afvoeren naar het brandwondencentrum, dus ga ik wel staan te klappen voor diegene die het halen.:D

Geplaatst

:blink: Dus.... toen de brandweer ons kampvuur eindelijk wist te doven nadat we vierden dat Jasper het wedstrijdje gewonnen had, hebben we nog heerlijk geslapen.

kinder%20week%20vianen%2015-8-08%20(191)

Waar gaan we nu naartoe reislijderT? :D

Geplaatst

We zijn onderweg naar Finland. Daar blijven we met kerst. We gaan er gezellige dagen van maken dacht ik zo. 

kerst+peiponpesa.JPG

Dit is het huis waar we heen gaan

38a785d13480eae2bb06b7cc376afc00.jpg?fit

images?q=tbn:ANd9GcQ67Ta5F6qiNHD3kozBS_z

Voor wie het koud heeft 

Geplaatst

Kan ik nog aanhaken? 10 dagen zonder alcohol nu, maar heb zeker alle hulp nodig nu! De feestdagen zijn super lastig. Is het de bedoeling dat je dan ook dagelijks hier langskomt en je "droog meld"? Ben nieuw hier trouwens.. Ik heb me net voorgesteld bij wie is wie. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...